פוסטים

השבוע שהיה-סקירת עיתונות מ-16/9-22/9/10

בגרות בגבורות, מצלמות סלקטיביות, כספומט מפחיד, משקיעים בגז, אגוזים לחסרי שיניים, מפעלי אמל"ח בוונצואלה,  ערכו של מלון הילטון בירידה, שליטה על כמות המצביעים, נפיחות של פרות והפקת נפט, עזה כיעד תיירותי, גרעיני עפולה, הקור משביע, צליחת בית הספר, תצוגת סוכות, דרוש גיבן חירש, משיכה כעניין פיננסי,  המלצות לדיאטה, חלב ו-וודקה. וועדות בבית אבות, הכנסת יורדת, לחוכא ואטלולא, הכס הקדוש כמיטת סדום

1.      המדינה תממן בגרויות לצעירים שבגלל ההתנתקות והפינוי מגוש קטיף לא הספיקו לעשות זאת. אם הזמן שיחלוף עד שהמדינה תממש את הבטחתה יהיה זהה לזה שדאגה להם בהשגת מקומות עבודה ומגורים חלופיים, הרי שאותם צעירים ייגשו לבגרויות כשיגיעו לגבורות.

2.      רשת מצלמות אבטחה תיפרס לאורך הכבישים המובילים להתנחלויות כדי להבטיח את ביטחון הנוסעים. יתרון נוסף למצלמות – הן תתעלמנה מהצתות מטעי הזיתים של  הפלסטינאים.

3.      ממצלמות יוצבו גם ברחבי לוד. המשיכות מהכספומטים עלולות להיות מסוכנות.  (עמדות למכירת סמים מכונות כספומטים בגלל צורת המסחר).

4.      רוכבים על הגז. אנשים הפסידו מיליונים שהשקיעו בחיפוש אחר גז שהתאדה באוויר. להבא תשקיעו בציקלון B שכבר הוכיח את עצמו.

5.      סיוע בטיפולי שיניים לניצולי שואה נזקקים שלרובם מן הסתם כבר אין שיניים. האם בשלב הבא יחולקו אמצעי מניעה?

6.      אחמדניג'אד הקים בוונצואלה מפעלים לייצור אמל"ח במסווה של מפעלים לייצור אופניים, מלט, חלב.

7.      מלון הילטון מארח את אחמדינג'ד:  כל פניותיו של אחמדינג'ד לבתי מלון בניו יורק שיסכימו לארחו לרגל נאומו באו"ם נדחו, למעט מלון הילטון שהסכים לארחו. ככל הנראה היה זה המלון היחיד שלא שמע על הסקר על פיו עדות המזרח מפחיתים את ערך הנכס.

8.      בחירות נוסח הטליבאן. בגין גל פעולות טרור שביצע הטליבאן באפגניסטן, רק 31% מבעלי זכות הבחירה הגיעו לקלפיות. אצלנו זה אחוז המצביעים בלי גל טרור.

9.      מחקר: הוחלט להאכיל פרות באורגנו לאחר שנמצא שהוא מפחית ב-40% את פעילות המעיים של הפרות שנפחיתן נחשבת לאחד הגורמים המשפיעים ביותר על ההתחממות הגלובלית. זה גם מסביר את מקור הקממבר.

10.  נוריד את מחיר הנפט ונפגע באיראן ובחיזבאללה. בישראל שוקדים על פיתוח תחליף לנפט שיגרום להורדת המחירים ופגיעה באיראן – אחת מיצואניות הנפט. מומלץ לתעל את נפיחות הפרות לשם כך.

11.  תנועת "שחרור עזה" מקליפורניה צפויה להטיס בבת אחת לנתב"ג 100 פלסטינים בעלי אזרחות זרה  שידרשו לממש את זכותם לשוב לשטחים. ממש לא מפריע, שילכו לעזה-ז"ל.

12.  בדרך לעזה: גל נוסף של משטים מאירופה וארה"ב. מסתמן שבזמן שישנו, עזה התגלתה כיעד תיירותי מועדף על תיירים רבים.

13.  ב-2012 ייפתח בבאר שבע מוזיאון הגרעין הראשון. מעניין. הייתי בטוחה שמעצמת הגרעין של ישראל נמצאת בעפולה.

14.  בבי"ס אור תורה בי-ם הונחו הבנות להפסיק לקנות אוכל במזנון ביה"ס ולתרום את הכסף להתקנת מזגן. כך הן לא תחושנה את הרעב מרוב קור.

15.  כך משלבים תלמידים עולים מאתיופיה בביה"ס. אין מקום בכיתה ב'? תקפצו יש ל-ג'. מנהל בי"ס ממלכתי דתי בי-ם מסביר: "לא היה לי מקום בכיתות ב', תוך חודשיים-שלושה הם ישחו בחומר". ידעתי שהאתיופים אצנים מצוינים, אבל שהם גם שוחים בחומר, זו הפתעה.

16.  תצוגת סוכות מקוריות בהשראת קהילות יהודיות מהתפוצות. הסוכה של התימנים עשויה מקרטון ממוחזר ומחורר והם עוד בוכים שיש להם סטיגמה של קמצנים. הסוכה האמריקאית מבלון ניילון שקוף – כדי שהבלוף שלהם ייראה. הסוכה המרוקאית שעשויה מעץ ובוץ עומדת מתנשאת עם בלורית דקלים סתורה ועצבנית. הסוכה הברזילאית עשויה בצורת שופרות דקים שמסתתרים בין פלחי תחת.

17.  בעקבות התפטרותו של חביליו, היועץ המשפטי של עירית ירושלים, פורסמה מודעה לחיפוש מחליף כאשר הכישורים המרכזיים הדרושים הם להיות חרש-אילם וללכת כפוף רצוי באחוריים מובלטים.

18.  מושכים בעמידה. מסקר שנערך בקרב צעירות בריטניה עולה כי כוח המשיכה של גברים מבוגרים עלה ביחס לעבר. לא צוין מה מצב חשבון הבנק של אותם מבוגרים מושכים.

19.  הדו"ח השנתי על מצב בריאותו של נתניהו קובע שהוא בריא ובכושר טוב (תוצאות הזגזוגים) אך עליו לרדת קצת במשקל. ביבי הודיע שהוא פוצח בדיאטה. להלן כמה דיאטות אופציונאליות מומלצות: להפחית דרסטית את כמו השקרים – שכידוע משמינים מאוד. אפשר גם להקטין את נפח האגו והחשיבות העצמית. לחילופין, דיאטה קצת יותר מורכבת - להיפטר משרה (כבר כ- 65 ק"ג פחות).

20. באחת הנפות שליד מוסקבה פיתחו חלב עיזים שהרכבו דומה לחלב אם. ברוסיה סירבו אנשי משרד הבריאות לאשר את השימוש במוצר כי לא ידוע איך הוא ישפיע על התינוקות בעוד שנים רבות. מאידך אילו החלב היה נמהל במעט וודקה, או חלב מצ'רנוביל, זה היה מקל על  ניבוי העתיד.

21.  זקן חברי וועדת טירקל הלך לעולמו מדום לב.  זאת אם כן הסיבה שמינו קשישים לוועדה, האופטימיות שסיומה יהיה מהיר. וגם - מסתמן שוועדות זה הטרנד החדש לבית אבות.

22.  מכתב ההורים השכולים נגד כניסתו של חלוץ לפוליטיקה לאחר כישלונו במלחמת לבנון השנייה. לא נראה לי שכניסתו של חלוץ לפוליטיקה תשנה את מדד הכישלונות של הנבחרים, פשוט אין כבר לאן לרדת.

23.  המחוגים במתח. עשרות ח"כים משני צידי המתרס נחושים להחזיר את שעון הקיץ. עיקר ההתנגדות היא מיהדות התורה. "הופכים את הכנסת לחוכא ואטלולא" אמר ח"כ משה גפני.  לידיעתך ח"כ גפני, הכנסת הפכה לכזו כבר כשהכריזה על חורף באמצע הקיץ.

24.  הכס הקדוש חשוד בהלבנת הון, הכס הקדוש חשוד בפדופיליה, הכס הקדוש חשוד בכך שהוא רק מתחזה לכס קדוש כשהוא בכלל מיטת סדום.

 

 

 

תגובות