פוסטים

השבוע שהיה – סקירת עיתונות מ-9/9-15/9

תקציר הפרשת השבוע: היהודים הקונספירטיביים, אצלנו חשוך יותר, שומה עם פקיד, טיפול מעמיק, קלון עניין של פרסטיז'ה, חלון ההזדמנויות במעוז האותיות והנענועים, חזון אחרית הימים, סדיזם כעניין של גיאוגרפיה, סוכנות הניצבים אל קעידה בפעולה באפגניסטן, גזירת דין בהתאם להישגי העבר, 60 זה ה-20 החדש, תרנים זקופים בנהר, חשבון נפש, מילים נרדפות, הכל כלול בתורכיה, חיסול מזיקים, מתחזקים באומן, גופות מאריכות ימים, זיופים בשיא, הוזלה משמעותית במחירי הדירות בתל אביב, המשותף בין טלי פחימה לענת קם, עבריינים פחדנים, מה מרגש יותר – מין או קניות. חג שמח

1.      איראן: הציונים עומדים מאחורי יוזמת הכומר לשרוף את הקוראן. זה הרי ברור כשמש לכל הדיוט כמו גם לכל אידיוט שיהודים עומדים מאחורי כל קונספירציה כמו גם מאחורי הרעיון ההגיוני ששריפת הקוראן תביא לקץ האיסלאם.

2.      איראן עוברת ב-22 לספטמבר לשעון חורף, ישראל ב-11 לספטמבר. כן, אצלנו חשוך הרבה יותר...

3.      למכשפה יש שומה ועכשיו גם פקיד. ברומניה הועלתה הצעת חוק להטיל מס על ההכנסות של מכשפים ומעלים באוב, וכן להטיל עליהם אחריות לתחזית שגויה. אחת המכשפות אמרה שתהיה בעיה לחזות את גובה ההכנסות. הצעת החוק לא עברה מחשש המחוקקים  שמא יהפכו לצפרדעים.

4.      פסיכיאטרית הושעתה לשנה לאחר ששכבה עם המטופל שלה. למה להשעות!? היא צריכה להדליק את המשואה על הענקת טיפול יסודי ומעמיק.

5.      שאלה לאישי הציבור שביקשו במכתב מנומק שלא להטיל קלון על צחי (צח כשלג) הנגבי עקב היותו איש ציבור המביא תועלת רבה. האם הייתם מבקשים זאת גם עבורי? גם אני מביאה תועלת רבה לציבור הפרטי שלי.

6.      קידום נוסח השב"כ. פעם שנייה השנה שנחשף בכיר בשב"כ שמקדם את המאהבת שלו – אף היא עובדת השב"כ. ניתן לשנות את ראשי התיבות משב"כ לשובכ (בערבית-חלון) ההזדיינויות. אופססס.. ההזדמנויות.

7.      ובאותו עניין: כש-א' פיתה את ב' הבהיר לה שה-ז' בא לפני החטא ושבטחון המדינה טמון בין רגליה.

8.      ומעניין לעניין באותו עניין: טלטולים = הוצאת משהו מפצצה מתקתקת לצורך סיכול. נענועים = הכנסת משהו לפצצה המחלקתית לצורך קידום.

9.      מהשנה: הבגרות בתנ"ך תכלול פרק בעל-פה. בין היתר ילמדו בעל פה את חזון אחרית הימים.  זה הפרק הכי קל, מספיק להתעדכן באקטואליה.

10.  12 חיילים אמריקאים מואשמים שהתעללו ורצחו אזרחים אפגאנים חפים מפשע שפגשו באקראי. לא יכול להיות! מה, לא רק חיילי צה"ל מתעללים באזרחים חפים מפשע!?

11.  ובאותו עניין: חלק מאותם חיילים אמריקאים הגדילו לעשות ואף הצטלמו עם הגופות, אז למה להתאונן על חיילי צה"ל? פה האמריקניזציה לא תופסת?

12.  פרקליטי המאבטח ארז אפרתי שנידון ל-8 שנות מאסר בגין ניסיון אונס יערערו לעליון שהמחוזי לא התחשב בכך שאפרתי היה שיכור ולא שלט במעשיו, לא התחשבו בעברו הביטחוני ובהודאתו במעשה. צודקים. שופטי המחוזי היו צריכים להתחשב באמור לעיל ולשלוח אותו למאסר עולם.

13.  "צעירה" בת 60 דלקה אחר שודד שחטף את תיקה והביאה למעצרו. השודדים נשבעו לא לשדוד שוב נשים מתחת לגיל 120.

14.  ברוסיה התחרו בשחייה גברים כשהם נאחזים בבובות מין מתנפחות. לא נמסר באיזה חלק של הבובה אחזו השחיינים אך יש מצב ששחו שחיית חזה. אחד השוחים צלח את הנהר בעזרת בובת המין שלו בשתי דקות ו-47 שניות. כנראה שהיה בעל התורן הכי זקוף.

15.  אם החרדים לא לומדים לימודי ליבה, איך יעשו חשבון נפש בכיפור?

16.  פסיכיאטרים קבעו שאיתי בן דור שרצח את שלושת ילדיו היה נורמאלי בעת הרצח. זה מה שקורה כשנורמאליות ונורמטיביות הפכו למילים נרדפות לפשע.

17.  בתורכיה ניצח האיסלאם. חבילות הכל כלול יכללו מעתה בורקה וכפייה עם מחרוזת תפילה.

18.  ב"ספר תורת המלך" מפורט באלו תנאים מותר ליהודים להרוג גויים חפים מפשע. בין השאר נכתב כי "אפשר לשקול פגיעה בטף אם ברור שהם יגדלו להזיק לנו". על פי התורה הזאת יש גם כמה יהודים שהיה צריך להרוג עוד בשלב היווצרותם.

19.  אומן: מסתבר שהדרך להתחזקות אצל רבי נ..נח..נחמ...נחמן באומן עוברת דרך שימוש באמצעים טבעיים כמו אלכוהול, נערות ליווי וחשיש שכנראה גורם לגמגום. ממש לא י-אומן.

20.  רוצים אריכות ימים? סעו ליפן. אנשים רבים נוהגים לשמור את גופות יקיריהם בבית על מנת להמשיך לקבל ביטוח לאומי וכך מדווחים אלפי קשישים שלכאורה הגיעו לגיל מופלג כשלמעשה נפטרו שנים רבות קודם לכן. בארץ זה לא יעבוד כי הביטוח הלאומי הישראלי מוודא הריגה בעצמו.

21.  פסגה ללא ציפיות. גם לי קשה לעיתים קרובות להגיע לפסגה, אז מה, מזייפים!

22.  חמאס הפקות: החמאס הפיק "פנינה" קולנועית חדשה בה הם משתלטים על תל אביב. סוף-סוף יש סיכוי שהדירות יוזלו ותימצא חנייה.

23.  בתמונתה ענת קם דומה במראיה לטלי פחימה. מאידך, אולי זה רק המשקפיים.

24.  ושוב, גנב רכב אזוק נורה למוות ע"י שוטר. בקצב הזה, העבריינים עלולים להתחיל לפחד משוטרים.

25.  ממחקר באוניברסיטה בבריטניה עולה כי מדד הריגוש מצפייה בסרט פורנו זהה לריגוש של מבצע 1+1 על קרטוני חלב ומתנה נלווית. עכשיו אני מבינה למה בעלי חוזר כל פעם עם חיוך ענק מהסופר!

26.  טרנד חדש. יותר ויותר גברים מורטים את שיער המפשעות. כנראה שכך הקליטה טובה יותר.

27.  וביום הכפורים ברוב נהי ובכי נכפר על עוונותינו בשנה החולפת ונתחיל מחדש מיד במוצאי כיפור. חג שמח

 

תגובות