פוסטים

סקירת עיתונות -השבוע שהיה מ-2/9 – 8/9/10

 
תקציר הפרשת השבוע 
המדינה דואגת לענייה, ארוחת חג ב-250 ₪, עמותות מספקות אמצעי מניעה, בקר נמוך וכשר, רעלה לעיני גברים, גיור כשר בתשלום, המוח השמי, הגיון יהודי, חברות סלולאריות, שפה מזגזגת, רוה"מ אופטימי, נישואי קרובים, יבוא פצצות בלונדיניות, ליברמן נאחז בקרסולי, זיוף סיני, גפילטע גנוב, קוגרית אילתית, למי יש יותר גדול.

1.      ארגוני הסיוע דואגים שאף משפחה לא תישאר ללא ארוחת חג. מזל שהמשפחות אוכלות רק בחגים ושאין צורך לדאוג להן בשאר ימות השנה, אחרת רחמנא ליצלן היה על המדינה לדאוג להן.

2.      ובאותו עניין, אלפי משפחות קיבלו תלוש על סך 250 ₪ לרכישת מזון לחג. גאון המטבח אהרוני וודאי יצליח להרכיב ארוחת חג על בסיס גבינה וזיתים.

3.      ומעניין לעניין באותו עניין: דיאנה, אם לשלושה ובהריון מתקדם המתגוררת עם משפחתה בת תשע הנפשות באור עקיבא בדירת 54 מ"ר, שמחה שקיבלה תלוש ע"ס 250 ₪ לארוחת החג. אילו העמותה היתה אחראית, היתה מכניסה לחבילת השי גם אמצעי מניעה.

4.      מחאה בשבת: חרדים פגעו במעדנייה לא כשרה בירושלים. חובשי הקיא-פה יצאו מיד בסיום תפילת שחרית למעדנייה ושם נעצרו על חם כשהם מורחים קיא על החלונות. הם מחו על כך שלבקר הנמוך לא היה הכשר בד"צ.

5.      אוי לעיניים: עשרות חרדים כבר לא סומכים על העיניים שלא יציצו בנשים ומכסים את עיניהם בבדים אטומים. השלב הבא – עקירת עיניים לכל בן זכר במקביל לברית המילה, או לחילופין, הפיכת הערלה לרעלה. (תודה ליקי על ההברקה).

6.      הגיורים הצה"ליים הם חוכא ואיטלולא. רבנים לא מקבלים את הגיורים הצה"ליים. הרב האשקלוני סירב להשיא זוג שהתגייר בעת השירות הצבאי בטיעון שגיור ציוני אינו כשר. מסתבר שמדובר בזוג כילי למהדרין, לו היו משלשלים כמה מעות לכיסו של  הרב, הוא היה שמח לספק להם תעודת כשרות, אופסססס, סליחה, תעודת גיור.

7.      אור לגויים. ראייה נוספת לכך שהיהודים והמוסלמים קרובי משפחה היא האופן בו פועל מוחם. המצרים הנהיגו שעון חורף למשך חודש הרמדאן ובסיומו החזירו את שעון הקיץ. היהודים מתכוונים להנהיג שעון חורף בעיצומו של הקיץ בגלל שנדמה להם שזה מקצר את הצום. מי אמר שהמוח השמי לא הגיוני?

8.      בכיר אירופי על המו"מ: "קשה לדון בהיגיון עם יהודי". לא ברור למה אנחנו מייחסים אנטישמיות לאמירה הזאת, הוא צודק!

9.      נתניהו לאבו מאזן: "אתה הפרטנר שלי לשלום". הפרטנר היחיד עם קליטה (וגם לא תמיד) שאני מכירה ושאיתו אפשר לשוחח הוא סוג של מכשיר קטן עם מקשים שעובד על סוללה.

10.  נתניהו: "שלום, סלאם, פיס". מי שלא מסוגל להחליט באיזו שפה להשתמש, שלא ישתתף בשיחות בהן יש להחליט החלטות הרות גורל. 

11.  ביבי: "הסכם תוך שנה, ביצוע תוך 30-40 שנה" זה ראש ממשלה אופטימי! דואג שזה כבר לא יהיה בקדנציה שלו.

12.  אני חרדה מתוצאות שיחות השלום בין ביבי לאבו מאזן. מנישואי קרובים הצאצאים יוצאים פגומים.

13.  לראשונה הסכם ביטחוני בין ישראל לרוסיה. ישראל תייבא פצצות בלונדיניות ותייצא פצצות מצרר. שיתוף פעולה פורה.

14.  מישהו אוחז בחוזקה בקרסולי ומונע ממני לרחף על ענני אופורית השלום. בחיית  ליברמן, עזוב כבר!

15.  מל"טים בסין. תרבות הזיופים בסין לא עוצרת בחיקוי נעליים אלא גם בזיוף טייסים. מחקירה שהחלה לאחר התרסקות מטוס בו נהרגו 42 בני אדם, התברר שיותר מ-200 טייסים זייפו קורות חיים כדי לקבל רישיון טיס. לאחר ההתרסקות הנ"ל וכמה כמעט תאונות טיסה נוספות, הבינו הסינים שהזיופים שלהם לא מאוד איכותיים.

16.  אישום: גנבו חצי טון דגים. הדגים מסרבים להתלונן בתואנה שזה ממש לא משנה להם מי מובילם בדרכם האחרונה להגשה במצב צבירה של גפילטע-פיש עם גזר בעין ותפוח בפה.

17.  קוגרית חסרת גבולות – אישה בת 35 מאילת חיה חיי אישות עם קטין בן 11. היא חשבה שהוא בן 16.

18.  אישה מאילת רצחה את בעלה כי העליב אותה. העילה לרצח היו מילותיו האחרונות: "לי יש יותר גדול!"

19.  לסיכום, שתהיה שנה טובה לכולנו, ותזכרו – העולם מצחיק אז צוחקים.

 

תגובות