פוסטים

השבוע שהיה – סקירת עיתונות מ-26/8-1/9/10

תקציר הפרשות השבוע

האם מישהו ראה חסכם? מועדון הסאדו-מזו בשירות המדינה; לזיין את המורים; רצח בשידור ישיר; חרא של בשר; שוטי המאה ה-21; ריאליטי בצ'ילה; יציאה יקרה; האבט"ש של ביבי; האומבודסמן והיסמן של הפרקליטות; עיסוק כנגזרת של שם; שוטרים שולחים ידיים; פירות יבשים; אירופה מתאסלמת; סוכנות אל-אקצה פועלת גם בצ'צ'ניה; נשדדה כף רגל; אומנים מופיעים במוקטעה; התאבד בגלל סיגריה; פמלה אנדרסון תגויס למשמר החופים; ביטוח מפגעי טבע; קו הטלפון מנותק זמנית.

1.      דרושה עזרת הציבור: שמישהו יודיע לי אם מכיר מישהו שמכיר מאן דהוא שמכיר אלמוני שבביתו הותקן חסכם. פרס למוצא – חסכם!

2.      טורקיה: לאחר מציאת פתרון למשבר המשט, "נשמח אם נתניהו יבוא לביקור". ואפרופו יחסי הסאדו-מזו – הם יכולים להיפגש בתל אביב בנכס השייך לסוכנות היהודית ומשמש כמועדון מהסוג האמור.

3.      המאבטחים בבתי הספר הונחו לבצע חיפוש אחר נשק בילקוטי התלמידים. באוסף שיצטבר ניתן יהיה לזיין (לחמש) את המורים.

4.      בעל רצח את אשתו בגלל ויכוח על תיקון טלוויזיה. החשש מהפסד של איזו תוכנית "אינטליגנטית" שרף לו את הפיוזים?

5.      במחסום חיזמה בירושלים נתפסו 3 טון בשר במשאית המשמשת לשאיבת ביוב, בדרכה לשיווק במרכז. אני מקווה שהבשר היה מוכשר.

6.      הצלפות לטיהור הנפש: עד לפני 11 שנה הופיע הזמר ארז יחיאל מול קהל מעורב. מאז שחזר בתשובה הפסיק את "מעשיו הנלוזים" אך למרות זאת כדי להיטהר נאלץ לספוג ביוזמת הרב אמנון יצחק תיקון על-ידי ל"ט מלקות עם שוט עתיק מעור פר. יש לציין שבימי הביניים על אף החשיכה ידעו לייצר שוטים המשמשים גם את השוטים של המאה ה-21 .

7.      נשלחים פסיכולוגים לעזרת הכורים הלכודים 700 מטר תחת האדמה בצ'ילה כדי שישמרו על שפיותם עד שיצליחו לחלץ אותם, מה שעלול לארוך מספר חודשים. גלעד שליט היה לבטח מוכן להתחלף איתם.

8.      ובאותו עניין, בצ'ילה שודר סרטון בן 45 דקות המתעדות את חיי הכורים הלכודים בבטן האדמה. בקרוב הריאליטי.

9.      אספן קנה את האסלה ששימשה את ג'ון לנון ב-15,000$. רק אדם שמעריך את יציאותיו ישקיע סכום כזה באסלה.

10.  שב"ח ארמני קיבל רישיון נשק והועסק על ידי השב"כ באבטחת נתניהו בעת שהיה ראש האופוזיציה. השב"כ: הוא הוצב בטבעות המרוחקות. אם היה צועק "סרק, סרק" בארמנית, היו מבינים אותו? ובקצרה: האמ"א (אגף משאבי אנוש) של השב"כ נכשל בזע"ט (זיהוי עמית טורף) ושלח שב"ח לאבט"ש (אבטחה שוטפת) של ביבי.

11.  נאמן מחפש אומבודסמן (נציב תלונות) לפרקליטות. "אומבודסמן" למי שלא יודע, זה ההיפך מ"יסמן".

12.  נעצר אדם בשם אבי אילוז בחשד לייבוא ויאגרה מזוייפת. כאן אוכיח את הטענה שעיסוקו של אדם הוא נגזרת של שמו. לו נקרא "אי-לוז", היה מייבא שקדים מאיזה אי עלום. לו קראו לו "אילו" (בלי ז' בסוף), היה מתעסק בכאילו. אולם שמו "אילוז", על כן הוא מייבא ויאגרה.

13.  הצעת חוק: שולחים ידיים. שוטרים יוכלו לבצע חיפוש על גוף גם בלי חשד לביצוע עבירה. הצעת חוק נגדית: אם השוטר נראה טוב, גם אני רוצה לשלוח ידיים. הצעת חוק נוספת: ביטול חוק יסוד: כבוד העבריין וחירותו.

14.  הפירות והירקות צפויים להתייקר עקב פגיעות החום. אם אין פירות תאכלו פירות יבשים.

15.  המטיף קדאפי. בהרצאה שנשא ברומא, אמר קדאפי שעל אירופה כולה להתאסלם. האם זה יחול גם על ישראל אם תצטרף לאיחוד האירופי?

16.  הנשיא המחסל קיבל השראה מהחיילת (במיל') עדן אברג'יל: נשיא צ'צ'ניה נלחם בראש אנשיו וחיסל 12 מורדים מוסלמים שניסו להתנקש בחייו. בתום הקרב הצטלם ליד כמה מגופות המורדים. מכאן אני מסיקה שסוכנות הניצבים "אל-אקצה" פועלת גם בצ'צ'ניה.

17.  פשיטת רגל. כף רגל תשיעית נמצאה באזור האוקיינוס השקט ומשטרות קנדה וארה"ב מנסות כבר 3 שנים לפתור את התעלומה. בכל המקרים, מלבד המקרה האחרון, כפות הרגליים שנמצאו היו נעולות בנעל ספורט. מניחים שכף הרגל האחרונה נשדדה.

18.  המתנ"ס במוקטעה ברמאללה מזמין את אומני ישראל להופיע בשעריו. חבר'ה, אחד אחד, לא לדחוף!

19.  שני נערים היכו למוות אדם בגלל שסרב לתת להם סיגריה. ושוב גבר מבוגר וחסר אחריות הטיח את ראשו בקרש שאחזו שני נערים נורמטיביים וטובי לב לשם גירוש זבובים, שרק טעמו מעט אלכוהול. אשמתו של הגבר– מדאגה לבריאותם, סרב לתת להם סיגריה.

20.  ישנה כוונה להקים משמר החופים שיעיר למלכלכים את חופי הים. מומלץ לתגמל את אנשי המשמר בתוספת סיכון כמי שמשרת בקו הקדמי ולהכין עתודה למילוי מקום הנדקרים מקרב אנשי המשמר. מאידך, אילו היו מגייסים את פמלה אנדרסון.....

21.  חברת הביטוח סלקטיבית בביטוח כנגד פגעי טבע. מוכנים לבטח נגד רעידות אדמה, שיטפונות, חום יולי-אוגוסט אך מסרבים בכל תוקף לבטח נגד רן ארז.

22.  ילד בגן דתי נהרג מפגיעת גדר שנפלה ומחצה אותו. שבעה יתומים דתיים חדשים הצטרפו למשפחת נפגעי הטרור. אלוהים לא מרחם על ילדי הגן ובית הספר? הלו? אייכה? שוב אין קליטה!

 

 

 

תגובות