פוסטים

השבוע שהיה – סקירת עיתונות מ-18/8-25/8/10

 
תקציר הפרשת השבוע

ארוץ בעירום ליד אובמה, ילדי הבדואים יחוברו לחשמל, פקיסטן לא באמת מעניינת מישהו, שוחרר מחבר פרוטוקול "צעירי ציון", ניצולי השואה = מנוצלי המדינה, ניצבי סוכנות אל-אקצה בפעולה, בוי ג'ורג הגיע לגבורות, אני זייפתי את מסמך גלנט, הקוסמטיקאית שמוציאה ירוקים, האיטלקים מנסים להרוס את התרבות הישראלית, מומחה ישראלי מייעץ חינם לאיראנים, בית כנסת ייבנה במכה, שיטות חינוך בארה"ב וברוסיה, ירידה בכמות המובטלים, שוחים בביוב, סטרט-אפ ישראלי חדש, בביירות מבקשים לא להפריע, המשבר עם תורכיה, לא תרצח, ארגון זכויות בעלי החיים מתעניין בסומלים, הפתרון הסופי, גילוי נאות, קשר הדוק עם הבנק.

 

1.      מיליונר בריטי מציע מיליון דולר לאדם שיסכים לרוץ עירום כביום היוולדו ליד הנשיא אובמה. אני! אני! אני!!!

2.      פעוט בדואי בן שנה וחצי בלע סוללה ונפטר. הגיע הזמן לחבר את הפזורה הבדואית לרשת החשמל.

3.      הסיוע הבינלאומי לפקיסטן מתעכב מחשש שהסיוע יגיע לידי הטליבאן,  בגלל מספר ההרוגים הנמוך יחסית, בגלל שהאסון נפל על חופשת הקיץ ברוב מדינות המערב, בגלל המשבר הכלכלי באירופה, בגלל שלא מדובר באסון מיידי כמו רעידת אדמה. או שאולי בגלל שפקיסטן לא באמת תחסר למישהו.

4.      שוחרר חשוד בחיבור הספר המתיר להרוג גויים. או, מחבר פרוטוקול צעירי ציון שוחרר לחופשי.

5.      שכחו את ניצולי השואה בחג. 50 מיליון השקלים שהיו אמורים להיות מועברים לניצולים לקראת החגים צפויים להישאר בידי המדינה כי יו"ר ועדת הרווחה חיים כ"ץ שוהה בחול. כ"ץ מאידך, מטיל את האשם על נערי האוצר שהתמהמהו. הצד ה"חיובי" - עד שישחררו הכספים יהיו פחות ניצולים וכך יוותר יותר כסף בידי המדינה.

6.      החיילת (מיל') עדן אברג'יל – גורמת לנזק תדמיתי קשה לא בהכרח בגלל הניצבים של סוכנות אל-אקצה שנמצאים ברקע, אלא בגלל עיצוב גבות עצבני ומאיים.

7.      בוי ג'ורג' צפוי להופיע בארץ. לא ידעתי שהוא מעל גיל 70!

8.      גלנטמניה  - אני זייפתי, אני גנבתי, אני מסרתי, אני הדלפתי רק בחיית תרדו כבר מהנושא הזה! נמאססס!!!!!!!! מיד לאחר החגים מוכנה להיכנס לכלא (הכל כלול) "אשל" לשנת הבראה ומנוחה.

9.      הקוסמטיקאית של ג'ניפר אניסטון, מלאני גריפית וליב טיילר, טיפלה לא רק בפניהן אלא גם בכרטיסי האשראי שלהן. הוציאה להן בנוסף לשחורים גם ירוקים.

10.  מלונות באיטליה לישראלים: תפסיקו להכין סנדוויצ'ים ולהרוס חדרים. אני מסרבת להגיע לבתי מלון שלא מוכנים לכבד את התרבות שלי.

11.  המטוס החמוש של איראן הוא למעשה טיל שיוט המגיע למרחק אלף ק"מ ונושא פצצות. הצעה של מומחה ישראלי לאיראנים: אם יקטינו את משקל הפצצה, המטוס/הטיל יוכל להגיע לישראל. האיראנים מאוד מעריכים את עצת החינם של המומחה הישראלי.

12.  מסתמן: בניית בית כנסת במכה, אם ייבנה המסגד בגראונד זירו.

13.  ארה"ב: הורים בארה"ב שבתם המרתה את פיהם, פרסמו מודעה בעיתון בשם הבת, שהיא מוכנה לעשות שמרטפות בחינם. רעיון מצוין לעבודות שירות.

14.  רוסיה: חוקר במשטרת רוסיה שמצפונו העיק עליו על יחסו לנחקרים, החליט לצעוד ברגל לירושלים כדי לכפר על חטאיו. מח"ש (מחלקת חקירות שוטרים) לתשומת ליבכם.

15.  יציבות באבטלה: מספר דורשי העבודה ביולי ירד ב-0.3%. נו מה הפלא, ביולי כולם בחו"ל.

16.  שר האוצר לא חותם והשפכים ממשיכים לזרום לים בלי הגבלה. אז מה זורם לים שלנו: מיליוני קוב שפכים, מאות טונות של מתכות כבדות, זרחן, חומרי הדברה, שמנים ושומנים. בשביל מה לטרוח לנסוע לים, להסתכן בדקירה בניסיון למצוא חניה או כיסא נוח כשאפשר פשוט לפתוח את המנול (מכסה ביוב) הקרוב לבית?

17.  סטרט-אפ חדש בישראל! לא יהיו שיבושים בפתיחת שנת הלימודים.

18.  קרבות בביירות בין הסונים לשיעים. על הגבול מופיע שלט "נא לא להפריע!"

19.  המשבר עם תורכיה מסרב לשכוך. הם ממשיכים לקנות מישראל מכ"מים ואנחנו ממשיכים לנסוע ל"הכל כלול". שהמשבר לא ייגמר לעולם!

20.  בבתי הספר יתחילו ללמד את עשרת הדיברות. אני מציעה להתחיל מ"לא תרצח".

21.  לידיעת ארגוני זכויות בעלי החיים: 80 איש נרצחו אתמול בטבח אכזרי שביצעו מחבלים בסומליה. את ארגוני זכויות האדם זה לא ממש מעניין.

22.  האם השיחות הישירות בינינו לבית הפלסטינים יביאו סוף-סוף ל"פתרון הסופי"?

23.  פקידי רשויות שונות וקבלני עבודה המתינו לעולים החדשים בבית מלון בירושלים לשם הובאו ישירות מנתב"ג ותוך שעות ספורות קיבלו  תעודת זהות, רישיון נהיגה, תעודת חבר בקופ"ח, טלפון סלולארי ועבודה. בפעולותיה אלה המדינה מנעה מהעולים החדשים שקיפות וגילוי נאות.

24.  סקר בריטי קובע שהבריטי הממוצע קשור לאותו בנק ולאותו סניף יותר שנים מאשר לבת זוגו. נו, אז מה, גם אני קשורה יותר לבנק המשכנתאות מאשר לבן זוגי.

 
 

תגובות