פוסטים

השבוע שהיה – סקירת עיתונות מ-11/8-18/8/10

אני חוששת לבריאותם של חברי ועדת טירקל. האם יוכלו לעמוד בהתפתלויות של ביבי וברק? האם לא תגרם להם מחלת ים? כמדומני ששמעתי אחד מהם מתלונן על סחרחורת ובחילות.

ההתפתלויות של ביבי וברק בועדת טירקל מעוררת תמיהה לאור העובדה שקיבלו מראש את השאלות שיישאלו. זה כמו לקבל מראש את השאלות לבגרות ולהיכשל.

סרט וידאו מוכיח שח"כ זועבי ידעה שנוסעי האונייה חמושים. תגובתה: "מדובר בספין תקשורתי לא מתוחכם וטיפשי שהעיתוי שלו קשור למצוקת העדים בוועדת טירקל". לא ברור למה היא לא יושבת בוועדה. גם אישה, גם ערבייה וגם יכולה למסור עדות ממקור ראשון כאחת שהייתה על הספינה ושמה אפילו מכיל רצף אותיות שהנחקרים יוכלו להשתמש בו לאחר מכן.

בריטי בן 34 הפך לראשון בעולם שבמשך שנתיים וחצי חצה את האמזונס ברגל. הבטיח שבשנת 2011 הוא קובע לעצמו מסע הישרדות חדש, אך מסרב לומר לאן. נראה לי שזה יהיה לישראל.

עשרות ישראלים שנלכדו בשיטפונות בהודו העדיפו שלא להתפנות אלא להישאר ולסייע לאלפי ההודים שנותרו חסרי כל. שוב הישראלי המכוער מתגלה במלוא תפארתו.

ישראל עומדת לרכוש מטוסי חמקן במיליארדי דולרים. בשביל מה, יש לנו "חמקנים" בשפע ובחינם והם אפילו לא בשמיים.

מאחר ומשרד החוץ שובת, ביבי השתמש במוסד כדי לסדר ביקור ביוון. אולי פה המוסד יצליח ולא יתגלה מי סידר לו את הסוויטה או את מסלול הסללום.

אני סומכת שתי ידי על חקירת פשעי המלחמה של התורכים בכורדים ע"י הגרמנים. מי כמו הגרמנים מבין בפשעי מלחמה.

הירשזון עבר קורס הכנה למעבר מעמדת שר לעמדת מאסר ב-2000$. נראה לי שזה אחד הקורסים הנדרשים ביותר בימים אלה בשלטון.

הירשזון ביקש שלא לאפשר לח"כים ושרים לבקר אותו, כולל לחברו הטוב אולמרט שאיתו הוא משוחח בטלפון לעיתים קרובות. מסתמן שבקרוב ניתן יהיה לחסוך בשיחות הטלפון.

תומכי הרב מוטי אילון שנחשד באבדן שליט"א ובעבירות מין חמורות, מחבקים אותו. אוי, כמה הוא נהנה!

עיריית י-ם הרסה השבוע מאות קברים מזויפים שגורמים אסלאמיים שרצו להשתלט על הקרקע הקימו בבית הקברות שליד גן העצמאות. מבדיקות שנערכו נמצאו תחת המצבות בקבוקים וסיגריות. המשפחה תשב שבעה בוואקף.

אובמה תומך בהקמת מסגד בגראונד זירו. יש לציין שלמוסלמים יש רעיונות מקוריים בנוגע להשתלטות על שטחים.

צפי להוצאת אלפי שקלים לרכישת חומרי לימוד לשנת הלימודים החדשה. חוק חינוך חובה חינם = חחחח

ב-12 בתי ספר יוצבו מצלמות שיעקבו אחר התלמידים. סוף-סוף ניתן יהיה לוודא איזה מותגים של סכינים, אגרופנים ואקדחים מובילים באמת.

מאגר לאומי חדש מאגד יותר מ-4500 שמות/מוחות יורדים שהמדינה עושה הכל כדי לשכנעם לחזור ארצה. ויפה שעה אחת קודם, כי המוחות כאן מתאדים והולכים. מאידך, אפשר לעשות "חילופי מוחות".

מוקמת מכינה קדם צבאית חרדית. האם היוזמה נולדה כי החרדים חרדים שלא מספיק לסמוך על היושב במרומים?

שרה נתניהו במכתב ששלחה לאלי ישי, מבקשת שישאיר את ילדי העובדים הזרים פן ייפגעו. יש לציין לזכותה שתמיד נודעה בתמיכתה וביחסה המיוחד לחלשים ולחסרי זכויות, עוזרות בית למשל.

ספנסר טוניק, אחד הצלמים  המפורסמים בעולם, שמצלם ברחבי העולם מאות ואלפי בני אדם בעירום מלא, החליט לעשות זאת בים המלח. חוששתני שהמים לא יגיעו למצולמים אפילו עד הזרבובית וזה חבל כי אז לא תהיה סיבה לאכול בליל הסדר ביצים במלח.

3 שנים לאחר שהורשע בפריצה ובגניבת מכולת חמוצים ממפעל חמוצים, נעצר שוב בחשד לפריצה למחסן של עילית וגניבת מאות חבילות שוקולד. גם אני אוהבת מתוק אחרי האוכל.

הסקסולוגית רות וסטהיימר התארחה במסיבת יום ההולדת ה-87 של פרס. מעניין אם הביאה לו כמתנה עזרים, בסופו של דבר שניהם בגיל שנחשב ל-20 החדש.

ושוב: ניוזוויק דירג את 100 המדינות שטוב לחיות בהן. ישראל במקום ה-22 בעולם. הדירוג נעשה לפי 5 פרמטרים: חינוך, בריאות, דינמיות כלכלית, יציבות פוליטית ואיכות חיים. חחחחחחחחח! לא ידעתי שהניוזוויק הוא מגזין הומוריסטי.

רופאים ואחים ישראלים יבצעו ברית מילה ל-2.5 מיליון גברים בשבט הזולו בדרום אפריקה כדי למזער את התפשטות האיידס. אלי ישי, הידיעה מופנית אליך, בקרוב הנימולים יטענו ליהדותם וידרשו לעלות ארצה, גם פה יוכלו להרגיש בג'ונגל.

אדמירל טורקי מודה: כורדים חוסלו כמדיניות תחת ממשלות טורקיות רבות. זה בסדר, הטורקים יכולים להיות רגועים. האו"ם כבר יקבע שישראל עומדת מאחורי החיסולים השיטתיים, ומי שלא חוסל, עלה ארצה והתיישב בירושלים בקסטל.

בשורה לירושלמים שמצפים לסיום בנייתה של רכבת הקללה. גם אם הרכבת בסופו של דבר לא תהיה פונקציונאלית, מסתבר שלתחנת הרכבת יימצא שימוש – בונקר נגד נשק לא קונבנציונאלי. היה שווה לחכות עשר שנים.

ישראל לא מתייבשת. יש נפט!

 

תגובות