פוסטים

השבוע שהיה מ-4/8-10/8/10

סוחרי הרחוב בתורכיה מתגעגעים לתיירים הישראלים. מאידך, בתי המלון התורכיים ממש אבל ממש לא מתגעגעים. סוף-סוף הם יכולים להפסיק לחפש תירוצים למחסור באסלות, מגבות וברזים.

מי רוצה לשתות מיץ אוזניים של יהודי? מיץ חדש שמופק מפטרייה שחורה שצורתה אוזן מקומטת, מיוצר ומופץ בסין. מיועד רק לבעלי חך אנין.

בתום מחקר של כעשור, נתגלו עשרות אלפי מינים של רכיכות במעמקי הים. בלי להשקיע במחקרים, ורק מלהביט אנה ואנה, גיליתי אלפי זנים שונים של רכיכות על פני האדמה. חלקם, מהסוג הנדיר, ובמעמד בכיר.

ניסיון התנקשות באחמדינג'ד נכשל. "הציונים מנסים להתנקש בי". שוב המוסד כשל!

בלבנון נעצר עוד מרגל לטובת ישראל וצפויים מעצרים נוספים. או שהמוסד הציף את לבנון במרגלים, או שאיכות המרגלים כל כך ירודה שהם מתגלים מדי יום ביומו, או שפראנויה גורמת ללבנונים לעצור מכל הבא ליד, או שלבנון בעצם סופחה לישראל וכל תושביו ישראלים שליחי המוסד.

משה פרץ הודה בהעלמת הכנסות. מקורביו: "צריך לזכור שמדובר בילד בן 27 מטבריה שלא בקיא במספרים ובחשבונות. ספרי החשבונות נוהלו כמו שכונה וזו התוצאה". אז מה בעצם רוצים להגיד פה, שטבריה היא שכונה? שהוא ילד? שהיה חרדי ולא למד לימודי ליב"ה? שמנהל החשבונות שלו שהוא בעצם אמרגנו, גם הוא ילד מהשכונה ולא יודע לספור? שגם הוא לא למד ליב"ה?

לראשונה הצליחה המשטרה לאלף כלבים לאיתור שטרי כסף – שקלים, דולרים ויורו. לכסף יש ריח והריח שונה משטר לשטר. וזה גם מסביר למה העשירון העליון אינו בוחל בסוגי הממון שצובר, הם תתרנים.

42 הימים שהוקצבו לזרים להשיג את האישורים הדרושים היה מגמתי. כולם יודעים שאין סיכוי עם הבירוקרטיה אצלנו להשיג אישורים בזמן כל כך קצר.

גל החום הכבד הינו תוצאה של פלישה מעיראק וצפון סעודיה. אם כבר פלישה, לא היה עדיף קצת נפט?  

כ-600 אברכים רכשו מעמותה חרדית תלושי שכר פיקטיביים והתחמקו באמצעותם מתשלום הסכום המתחייב לביטוח הלאומי. ככתוב בתורה באחת ממצוות "עשה": וגנבת מהמדינה בה אתה חי השכם והערב, יומם וליל ותקדש את שם השם.

ממחקרים שבוצעו שמשון הגיבור לא היה גבה קומה או בעל גוף. כנראה ששיטת הפל-קל לא הומצאה היום.

כתגובה למשט התורכי, העברנו במתנה לגן החיות התורכי את גבי הפיל השובב. מסכן, למה, אולי כדי שיבחש שם עם החדק שלו בשוקו???

בבתי הכלא בארץ התנאים טובים בהרבה מאשר בבתי אבות. יש מרפאה צמודה, אוכל בשפע, בידור, לימודים, מחשבים, ספריה – הכל כלול. אולי כדאי לשקול להחליף בין האוכלוסיות.

נהגת הפסידה בספורט הלאומי של "פגע וברח". לאחר שדרסה למוות רוכב אופניים, עצרה לעזור לו.

לדברי החמ"ס - ישראל ירתה את הטילים שפגעו באילת ועקבה, לדברי החיזבאללה - ישראל רצחה את חרירי, לדברי הגרמנים – היהודים המציאו את היטלר, לדברי האו"ם – ישראל אשמה בפשעי מלחמה. לדברי ישו, היהודים הם רוח הקודש שנכנס באימא שלו.

בקריה בתל אביב נתגלה קן נחשים ארסיים וקטלניים בדרגות גבוהות ביותר. הכשה אחת ויהיה צורך לבחור רמטכ"ל חדש.

אפרופו בחירת רמטכ"ל. אפשר ללמוד מארדואן איך ממנים רמטכ"ל. סבב המינויים הגדול בתורכיה הוקפא למשך כמה ימים עד שהצבא נכנע לדרישת ארדואן שלא לקדם מועמדים שאינם מקובלים עליו.

יש לחזור ולהתיר את העישון בפרהסיה. לפחות העשן שנכנס לריאות מהנה יותר מעשן השריפות.

סרקוזי מגרש את הצוענים הרומנים מארצו. איפה המצפון, איפה! שישלח אותם לישראל לאלי ישי, הוא כבר ידאג לגרשם בנחישות ורגישות.

תור הזהב לגיל הזהב. פידל קסטרו בן ה-84 נאם בקול צלול וברור ופנה לאובמה שימנע מלחמה גרעינית. הוא ופרס יצילו את העולם. ממש תרח(ים) מוגן(ים).

סידרת ריאליטי חדשה  - הישרדות באינקובטור. בעקבות קריסת הפגייה הגדולה בארץ, מלמדים בסורוקה את הפגים הישרדות מרגע לידתם.

שת"פ. ישראלים מלמדים בסין אמנות לחימה. הסיבה, אנשי עסקים סינים חשופים לחטיפות. הסינים בתמורה ילמדו אותנו להכין חומוס ופלאפל. לשלם לעבדים הסינים בישראל 1$ ליום אנחנו כבר יודעים לבד.

אייל ארד התלונן במשטרה על זיוף מסמך ממשרדו. שיטה לא רעה. החשוד מתלונן על החשד נגדו כדי להסיר מעצמו כל חשד.

ביבי שכר את שירותיו של פרקליט צמרת מי שנחשב לגדול המומחים להתגברות על ועדות חקירה. אני רוצה לנתח את המשפט הזה. מה הכוונה מומחה להתגברות על ועדות חקירה? יש לו דוקטורט בסילוף האמת? האם אותו מומחה גם תדרך את אייל ארד לפני שהתלונן במשטרה? והאם אין זה אותו מומחה שגרם לתאונה בה נהרגו אם ובנה ויצא מזה חינם??

לפי תוצאות חקירתו של ביבי בועדת טירקל, לא ממש עזרה לו ההתייעצות עם המומחה הנ"ל. אפילו הנחש היה מתבייש בהתפתלויותיו מול אלו של ביבי. למה אין לו התלבטויות אם מתאים לו להמשיך לכהן כראש? או שמא התפתלויותיו נבעו מכך שנתן לש.ג. חופש?

סיבת מוות נוספת ברוסיה מלבד הוודקה. זיהום אויר.

דרושים צעירים בני 70 לועדת חקירה בהתהוות שתעסוק בסוגיה איך לעזאזל דלף מידע מהמזל"ט(אללה) לנסראללה.

1250 יחידות דיור לפלסטינים בעזה תמורת שחרור אזרח ישראלי שנעצר בלוב. את מי אנחנו צריכים לשחרר כדי לבנות אותה כמות יחידות דיור לצעירי המדינה?

שחקני קבוצת הכדורגל "הכי אחי" מקרית מלאכי מחלקים קונדומים לאוהדים ונותנים הרצאות על מין מוגן. הייתי מציעה גם לשחקני בית"ר י-ם לעשות זאת כדי שהאוהדים שלהם לא יתרבו.

האבטחה הכבדה על השרים. שרים זועמים על השב"כ שמחייב אותם לנוע במזרח י-ם רק ברכב משוריין. חבר'ה לא לכעוס, האבטחה נועדה להגן עליכם מפני אזרחים ממורמרים לא מפני מחבלים פוטנציאלים.

האו"ם עומד לקבוע שבאירוע הירי בגבול לבנון, ישראל לא אשמה. מה קרה? הם חולים? או שמא החום הישראלי השפיע על מוחותיהם תוצרי ארצות הקור?

מקובלים עם קבלות. רשות המיסים התלבשה על המקובלים. הם כמובן טוענים שחוקרי המס רודפים רק את הרבנים המזרחים. לא נכון! הם רודפים גם את הזמרים המזרחים!

לדברי אותם רבנים, התרומה היא בין התורם לקדוש ברוך הוא. במקרה כזה הייתי שולחת את חוקרי המס גם לקדוש ברוך הוא שהכנסותיו בשנה נמדדות בכ-1-2 מיליארד ₪. אני מקווה שלא יטען שזה בגלל שהוא מזרחי.

ועוד באותו עניין. המקובלים קובלים: לא מקובל שמקובל קבלי ייתן קבלה קבל עם ועדה.

לאור דברי אלה, אני מוכנה לשלם 84 ₪ עבור ברכה לזיכוך נפשי. בעצם לי כאשכנזייה זה יעלה יותר. מאידך, כנשואה למזרחי שחזר בתשובה, אולי אזכה להנחה (או לאנחה?)

בנק הפועלים מחלק לעובדיו לקראת ראש השנה את ספרה של שרי אריסון "לידה" בו בין היתר היא מספרת על חזיונותיה הנבואיים. נראה שחזיונותיה בנוגע להפיכת הספר לרב מכר לא התגשמו.

 

תגובות