פוסטים

השבוע שהיה סקירת עיתונות מ-3/8/10-29/7

 
בימ"ש הרשיע את הנוכל לרנר שגנב מיליארדים וגזר עליו 10 שנות מאסר. ככה זה כשלדם יש צבע כסף, זה מעלה אצל השופטים את רף המוסר. (לעומת פגע וברח שעליו מקבלים בממוצע שנה).

הבת צ'לסי נישאת ליהודי כשר, אביה "נתן" למוניקה סיגר עם חיזוקים. מעולם יחסי האמריקנים והיהודים לא היו כה הדוקים.

דרושים אשמים: זה לא אני, זה האלכוהול, טען ארז אפרתי כהגנה במשפטו בתקיפת בחורה ובניסיון לאונסה. זה לא אני, זה הרכב, טען הפגע וברח בתאונה בה נפגע ילד בן 3 כשנעצר לאחר המנוסה. זו לא אני, אלה האצבעות שלי שאת השטויות האלה מעלות להדפסה.

פריצת דרך במגזר החרדי או הודאה שבשתיקה. החרדים בירושלים הבטיחו לשמור השנה על שקט בעת מצעד הגאווה. האם זה בגלל שהם מודים סוף-סוף שגם בארונותיהם יש לא מעט מועקה?

הסבלים החדשים. שוטרים יהיו מעתה מצויידים בגז פלפל, אלה, מכשיר קשר, אקדח עם שתי מחסניות, אזיקים, אקדח חשמלי. איך הם ירדפו אחר עבריינים עם כל המטען הזה כאשר גם בלעדיו רובם נראים כמו ג'לטין נוזלי.

רשות העתיקות גילתה קברים עתיקים בנתב"ג באזור שבו מאריכים את אחד המסלולים. אלה כנראה היו עולים חדשים שהעדיפו להתאבד כאשר הבינו לאן הגיעו ונחרדו מהבירוקרטיה והנפתולים.

ענף יבוא חדש: זרע. בגלל שפחות ופחות ישראלים מוכנים לתרום זרע, בין היתר כי התשלום נמוך, ועל כן יש מעט מדי זרע כחול-לבן כשר, הוחלט לייבא זרע יקר בהרבה מחו"ל. בקרוב גם ביד2 אפשר יהיה לקנות זרע משומש במכירת חיסול.

התקדמות בענף הפגע וברח. דרסו קשישה, הסיעו אותה לבי"ח וטענו שרכב אחר דרס אותה. אכן התנהגות אנושית ונאותה!

צפון קוריאה: השפלה לשחקנים ועבודות כפייה למאמן. כך ייעשה לנבחרת שמאכזבת במונדיאל. היא הושפלה 0:7 מול נבחרת פורטוגל. הקבוצה נאלצה לעמוד 6 שעות על במה ולספוג גידופים מפקידי הממשל. המאמן נשלח לעבודות כפייה באתר בנייה כעונש חינוכי. כבר 40 שנה מנסים בחורנו המצוינים להגיע למונדיאל אך כשלו. אמרתי ולא יספתי.

פעם אמר איזה רופא שמטרת הרפואה זה לאפשר לאדם למות בעודו בריא. בשיתוף פעולה נדיר בין מתנחלים לפלסטינים בחברון מצילים עצי זית שנתקפו בטפיל מסוכן וכך המתנחלים יוכלו לעקור ולשרוף עצי זית, רק לאחר שיימצא לעצים צרי.

אובמה מזהיר את אבו מאזן. אם יסרב לפתוח בשיחות ישירות אזי האמון בינו לבין וושינגטון ייפגע, יופסק הסיוע להקמת מדינה פלסטינית עצמאית ויצומצמו הלחצים על ישראל להקפאת הבנייה בהתנחלויות. אני מאמינה שהימין הקיצוני מעולם לא התפלל בדבקות עמוקה כל כך שאבו מאזן יסרב.

הכל עניין של מחיר. חודשו נופשוני הכל כלול בתורכיה ויש לא מעט נופשים שמצפים למכלול. לא מוטרדים מהעובדה שחברת הפקה תורכית החלה לאחרונה לצלם את הסרט "עמק הזאבים-פלסטין" שבו בין היתר נראים חיילי צה"ל חוטפים תינוקות תורכיים. העיקר שהנופש יהיה זול.

ושוב טילים בדרום. בחמ"ס טוענים שלא היו כל הפגזות. החום והסמים כנראה גרמו לתושבים להזות.

בעקבות הדלפות מוועדת החקירה הבינלאומית בנוגע לרצח ראש הממשלה חרירי, לבנון על סף פיצוץ. נסראללה מאיים להוביל למלחמת אזרחים במידה ומסקנות הדו"ח לא ירוככו. האמת תתרכך, השיירה תעבור והכלבים ינבחו.

מתחילת השנה נסגרו בארץ 13 חופים בגלל זיהום. תל אביב דורגה בין עשרת ערי החוף הטובות בעולם.  כנראה בגלל שלזבל ולמדוזות יש כאן דו קיום.

הטרנספר הציוני – אין נאמנות אין אזרחות, סיסמא נאה. בואו נשאיר את ילדי העובדים הזרים שכמהים להישאר, להתגייס לצבא ולהישבע אמונים ובמקומם נגרש את האנטי ציוניים שאינם תורמים דבר למדינה. אם בש"ס ירצו, אין זו אגדה.

כרגיל כל העולם מותח עלינו ביקורת ואומר שאנחנו חרא של עם שמגרש ילדים. צודקים. היה עלינו ללמוד משומרי הגבול בין ארה"ב למקסיקו שם פשוט טווחים במהגרים המקסיקנים.

פטור מגיוס לצה"ל לבחורי הישיבות – נדרתי שבגלגול הבא ילדיי יהיו חרדים כדי שאוכל לחסוך מעצמי לילות לבנים. שהפריירים ישמרו על המדינה ועל חבורת מוצצי העטינים.

לראשונה: ניסוי בתאי גזע עובריים בבני אדם. תאי הגזע יכולים תיאורטית להפוך לכל סוג של תא. אפשר להזריק למוחות הנבחרים, אם לא יועיל, לא יזיק. במקרה הטוב תהיה נביטה.

אדם נדקר והוכה עד אובדן הכרה בפיקניק משפחתי לאחר שפנה לאנשים שניסו לפרוץ את רכבו. העיקר שהשוטר שחר מזרחי ירצה את עונשו.

מגזין יוקרתי: ישראל היא המדינה השמינית המאושרת בעולם, את המקום היא חולקת עם אוסטרליה, קנדה ושוויץ. למה לא מספרים לי שום דבר!?

זעם בירדן על הטיל שהרג אזרח. הירדנים ממליצים: צריך ללמד את יורי הטילים לקרוא מפה ולטווח ביעד המיועד. סוף-סוף יש תמימות דעים בינינו לבין הירדנים. יורי הטילים צריכים להמשיך לדבוק ביעד בו פגעו, עקבה, ושהאצבע שלהם לא תרעד.

משה פרץ וקובי פרץ נחקרו במס הכנסה בחשד להעלמות מס. לא, זה לא בגלל שאתם שחורים, זה בגלל שהכסף שלכם שחור, אז הפעם אל תתפסו בנימוק לאפלייה עדתית, כבודכם לא באמת נרמס.

על פי סקר שנערך, "ישראל היום" הוא העיתון הנפוץ במדינה. אם פופולאריות של עיתון נמדדת בחלוקתו חינם, אז גם המקומון של תל רומיידה יהיה פופולארי ללא תקנה.

 

 

תגובות