פוסטים

אז זה האתר "דרך המילים"... יפה, יפה!

האתר דרך המילים מאפשר לכל מי שמעוניין בכך לפרסם ולמצוא קהל נחמד שמורכב כולו מבני אדם קוראים.
 
אתר זה מלמד אותנו, כי כל אחד יודע לכתוב. כל מה שצריך זה לסיים כיתה א' בישראל. אבל זה לא מספיק, כי צריך גם לאהוב. אחרת מה שיוצא מהעט או מהמקלדת נראה כמו חביתה שהתקררה על הצלחת הכתומה, ולידה ילד שלא רוצה לאכול כי הוא רק קם מהשינה.
 
האתר הנפלא שלנו עמוס לעייפה במכתבים, פתקים, ביטויים, מילים, דרכים, עוד מילים, התבלבלויות, גלי צבי ויס, שירים, סיפורי עלילה וסיפורים פיגורטיביים, סיפורי נצח וסיפורים דרמתיים, סופרים, אמנים, ציירים, מורים להתעמלות, בנאים, דגים, אנשים חושבים, אנשי רוח, כותבים, מישהו קורא, מישהו מגיב, מישהו יודע, מישהו מחליט.
 
זהו אתר ספרותי, בכך אין לי כל ספק, שכן הספרות גולשת ממנו לכל עבר, ואינה אלא כלי ביד המשתתפים כדי שיוכלו לבטא את עצמם ולחוש כי השפיעו במשהו על ההוויה הכללית, ובעיקר על מצב האומה.
 
לולא היה קיים אתר זה ודומים לו, ייתכן כי היינו נאלצים להסתפק ביצירות מופת נדושות של סופרים גדולים ורחוקים, אשר אינם פנויים לתגובותינו הנלהבות ומטריחים את נפשותינו באלפי עמודים שמזכירים לנו מורה מהתיכון, שיעורי בית ומבחנים.
 
על כן יש לעודד את התרבותם של משתתפי האתר, וזאת באמצעות קריאות התלהבות וריקודי עם ברחבי הארץ, אנחנו רק ההתחלה של מהפכה תרבותית שסופה יער צפוף של מילים שיכסה את כל הדרכים שהכרנו אי פעם, ואשר הובילו אותנו בסך הכל תמיד לאותם המקומות המוכרים.
 
יהי אתר זה מבורך לעולמים, ויהיה פועל מכוח הנפשות הפועלות בו ללא הרף, יהי האתר מן האתרים המבוקשים בארץ, מן האפשרויות, מן הפתרונות, אין לדעת לאן נגיע אם רק נמשיך לכתוב, אולי הביתה? אולי אל הרחוב?
 
כל עכבה לטובה. ויפה שעה אחת. קודם כל אחת. אחר כך נראה.
 
ספיה דיו הנס, סופר ישראלי. מן הישראלים.
 
 

תגובות