פוסטים

סקירת עיתונות מ-14/7-20/7/10

 
המועמד הבא שלי לראשות הממשלה יהיה תמנון ולא רכיכה. הקלמארי לפחות הוכיח יכולת החלטה בלי יותר מדי התלבטות מביכה.

עשרות נרצחו בשני פיגועים באתיופיה בעת שצפו בגמר המונדיאל. זה מה שנקרא "משחק פיצוץ".

באה לגמלאים עדנה לה הם מייחלים מזה עידן ועידנים. לוועדת טירקל דרושים מועמדים. גיל המינימום הדרוש הוא 70.

חרדים מזהירים: "מוזיאון יד ושם מסוכן לצניעותם ונפשם של ילדינו". לאור הסכנה הממשית אני פונה למנהלי המוסד הפורנוגראפי של יד ושם, אנא ציירו בגדים על הגופות ובכך דיינו.

משגיחי כשרות גם  בחנויות האופנה במאה שערים. מכירת טריקו ולייקרה, משולה לדבריהם למכירת בשר חזירים.

פסיקה חדשה של הרב אלישיב: "אסור לישון לבד אלא רק בחברת אדם נוסף כדי למנוע מרוחות רעות וממזיקים נוספים העלולים לפגוע בישן". לאחר עשרות שנות נישואין דווקא לא הייתי מתנגדת לישון עם איזו רוח רעה ומזיקה. וכדי לא לסתור את דברי אלישיב, אני מבטיחה לא לישון אלא ליהנות מהשד הדשן.

אזהרה על קופסת סיגריות: "מחקרים רפואיים קובעים כי 75% מהתקפי הלב עד גיל 45 הם בקרב מעשנים". אז אם אני מעשנת ומעל גיל 45, זה אומר שהסיכון חלף או ש-25% הנותרים לא יודעים ממה מתו?

תקציב הביטחון קוצץ. כמדינת שלום אין לנו כלל צורך בצבא שהוא סתם גוף מפוצץ.

העלות הגבוהה של פענוח רצח (כמיליון ₪), מסבירה את מיעוט הפענוחים וריבוי עסקאות הטיעון. איש לא רוצה לחקור מדי לעומק ו"לבזבז את זמנו היקר של בית המשפט" ולהיחשב כבזבזן שנוטל יותר מדי סיכון.

הצלחה אדירה למשטרת תל אביב: שתי מֶתָקשרות טענו שרוח רפאים סיפרה להן שהיא קבורה בחצר ביתן. השוטרים חפרו וחפרו ואכן מצאו עצמות....... עוף. קצה החוט שבידי החוקרים הצביע על עוף שנרצח באכזריות אצלן בבוסתן.

הנפגעים העיקריים מהתקציב החדש יהיו, כרגיל, הנזקקים ביותר. אלא אם כן יצחק תשובה יחלק קצת דיבידנדים מ-50 מיליארד הש"ח שעומד לשלשל לכיסו מהחיש גז, משאב של כל העם ועדיין יישאר לו די והותר.

החשמל הדלק והסיגריות מתייקרים. אני חוזרת לסוס ועגלה, לפרימוס ולעשֵן קש של מזרנים.  

עם כל הקיצוצים מה הפלא שבכירי משרד הביטחון לשעבר עושים השלמת הכנסה ורוצים להצטייר כאדם נאור ותמורת 200-300 דולר לשעה מוכנים להעיד לטובת בנק ערבי שכביכול מימן את הטרור?

מאות קצינים וחיילים נחקרו בעקבות עופרת יצוקה. משרד הביטחון יכול לסדר תעסוקה לעשרות אלפי עורכי הדין המובטלים.  אפשר להצמיד לכל חייל/קצין שיוצא לקרב עורך דין שיסדיר מראש עם הפרקליטות עסקה.

כמו כן דרושים סנגורים לארגון פשע שעורכי דינם התפטרו עקב אי עמידה בלחץ הדיונים.  אפשר לחשוב, יותר דיון, פחות דיון, בלאו הכי זה ייגמר בעסקת טיעון.

בעקבות הימלטותם לישראל של שלושה מרגלים לבנוניים שהועסקו בחברת הסלולר אלפא, וכן בעקבות חשיפה מאסיבית של מרגלים ישראלים בעולם, נקבע שרצוי שראש המוסד יפנה בהקדם לכיוון הדלת(א).

לגברים מוסלמים מותר לקיים יחסי מין עם בעלי חיים ממין נקבה בלבד,מי שמשגל בעל חיים ממין זכר, דינו מוות. למה? למה להפלות!? האם לזכרים אסור ליהנות!?

ביבי, איווט וציפי – המשולש הלוהט, מי עם מי בסופו של דבר יככב בדואט!?

 

תגובות