פוסטים

סקירת עיתונות בין התאריכים 7/7/10 – 13/7/10

טלנובלה: אהבה מטורפת בין אובמה לביבי, חבוקים זה בזרועותיו של זה, מתנשקים וקוראים בפאתוס "איזו אידיליה, יא חביבי". על פרצופו של אובמה חיוך שלא היה מבייש עווית של שבץ, וביבי על גחונו זחוח ומאושר רובץ מכווץ.

גם יונית מפלרטטת עם אובמה. מרמזת לו תוך ליטוף שיערה שלא תתנגד להחליפו בנהג המונית שגם הוא נראה כלל לא רע.

ואפרופו פלרטוטים. עידו רוזנבלום יישא מעתה את החום הכבד בגאון, הוא נושא לאישה קרחון.

הח"כים יקבלו תוספת של 2% לשכרם, השרים יקבלו 8 אחוז. שכבות המצוקה מאידך, ימשיכו להסתפק בטוזזזז. הנבחרים ימשיכו לרכוש רולקס ולטוס לאיי סיישל, בסופו של דבר מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה עבור העמך שעדיין לכך לא בשל.

בגלל הורים משכבות המצוקה הועלתה הצעת חוק לביטול תשלומי הורים לביה"ס. מאידך יביא הדבר לביטול תכניות העשרה, טיולים, כנסים ועצרות. טיסה אחת לסיישל ועלות של רולקס אחד, יכול לממן אירועי תרבות להמוני ילדים, אבל הרי זה לא מנומס לוותר על מתנות.

ושוב מכולת אשפה שמצאה עצמה באמצע כביש מאה שערים גרמה לתאונת דרכים. אבל זה לא מה שיעצור את הוונדליסטים החרדים. בעיניהם כל מי שאינו בצלמם ובדמותם – טמאים. ועל אחת כמה וכמה כשהנפגעים ערבים.

צעירים מכפר חב"ד נעצרו בחשד שניסו להבריח לישראל 10 ק"ג קוקאין, על השקים היה כתוב ק..קו..קוק..קוקא..קוקאי..קוקאין בהכשרת בית הדין.

צפוי משבר סחר בין ישראל לעולם בעקבות חוק בהתהוות לאיסור יבוא פרוות. סוף-סוף הבינו שזה פשע לחסל חיות יפות כדי להלביש נשים מכוערות. אבל החוק לא כולל את השטריימל,  החרדי על המינק אינו חומל.

היות והוכח שבמשטים לעזה יש המון פסולת מזהמת, להבא כדאי שאנשי גרינפיס ישתלטו על הסחורה המזוהמת.

נוסעי הספינה הלובית לא פוחדים מהמוות: "אנחנו אוהבים מות קדושים". מוקמת קבוצה בפייסבוק לכל מי שרוצה לסייע את שאיפתם להגשים.

רוכבי האופניים נציגי אירופה, נשלחו לכאן, כי ידוע שבישראל ישנה דרך ייחודית לדילול האוכלוסייה.  במיוחד שהוכח שדריסה ונטישה מקלים על ההירדמות ומעודדים הליכה למסעדה.

דורסי הנער אמיר בלחסן נידונו ל"מאסר עולם" של 3 שנים ומזה וודאי עוד ינכו שליש. אכן חייו לא שווים יותר מסוליית הנעל שהושלכה על בייניש.

שוקלים לייסד קריטריון לקבלת ילדים לענף השואו-ביז על פיו יהיה צורך להצטייד באישור פסיכולוגי עבור המועמד הקטין. אני חושבת שהאישור צריך דווקא להתייחס להורים שעל גב ילדיהם תופסים ספין.

שוב נפלנו בפח. בטיסה לארה"ב נגנבו אקדחי הגלוק של מאבטחי רוה"מ מהמזוודות. להבא שיאפסנו במזוודה את ביבי עלם החמודות.

בגין צפיפות האוכלוסין בבת ים, הוחלט לבנות בקומה מעל בית הקברות ספורטק, כך יהיה למתים מנוי בשם הוותק.

לטענת חוזר בשאלה, בגלל חור בהשכלתו אינו יודע אפילו לחשב עודף. הכל מלמעלה! כך לא יוכל לדעת כמה ממון מכניסים לכיסם העסקנים ברגע שהוא מפנה עורף.

תרגיל בחשבון פשוט: אם תמורת 10 מרגלים רוסים מקבלים האמריקאים 4 מרגלים ששוחררו במיוחד. כמה מרגלים תצטרך לשחרר ישראל כדי לקבל פולארד אחד?

מעולם הרייטינג של ערוץ 1 לא היה גבוה יותר מאשר בערב הגמר. עכשיו הם יכולים לחזור ולישון על המשמר.

מיליארד שקלים שהיו מיועדים לסגירת מעבר הגבול בין ישראל למצריים, שקעו במצולות תקציב הביטחון. עוד כמה סודנים כבר לא ישנו לאילת את הצביון.

רק בארצות הברית, אמו של עבריין צעיר עומדת להוציא רב מכר על מעללי בנה הבנדיט.

הצלחה אדירה למשטרת תל אביב. נעצר חשוד קטוע רגל על כיסא גלגלים בעת שפרץ למכוניות. איך לא ברח, איך! הפושעים של היום זה לא הפושעים של פעם, הם כבר לא מהווים יריב.

כשמדברים על 3.14 שוטרים לאלף נפש, או על 2.5 ילדים בממוצע למשפחה ישראלית, לאיזה חלק בגוף מתייחסת הנקודה העשרונית?

כאב הגב של הראש: ביבי דרש להחליף את המזרן הרך שקיבל במלון בארה"ב בו התארח, למזרן קשה יותר. דווקא שרה היתה איתו, לא ברור למה הוא קיטר.

 אני רוצה לתת קרדיט לחברתי הטובה שוש בר חן שתרמה את חלקה בחלק מהסקירה ובפרט בקו.. קוק.. קוקאין

תגובות