פוסטים

השבוע שהיה – סקירת עיתונות בין התאריכים 24/6 – 28/6/10

הכוח הנשי ישתלט על המשט מלבנון. דרושות לוחמות עם ציפורניים ארוכות ומושחזות ושיער קצוץ, מובטחות שריטות ותלישת שערות לכוח החָלוץ.

דרך נוספת להשתלט על משט הנשים – לפזר על הסיפון מקקים ועכברים.

תושבי עזה מתלוננים שמאז שהוסר הסגר, נוצרה אבטלה בקרב מבריחי המנהרות. "הישראלים ביטלו מקומות פרנסה  ומרעיבים את התושבים " יופיע  בכותרות.

בתמורה להסרת המצור מעזה וחופש תנועה לאזרחים, הבטיח אובמה לביבי קבלת פנים לבבית וצילום משותף בגן הוורדים של הבית הלבן. מי יכול לסרב לפיתוי כזה מנשיא נדבן, וודאי לא ראש ממשלה רברבן.

אובמה מבקש מאבו מאזן להיפגש עם ראש ממשלת ישראל כמחווה. יפה מצידו. אם כי הייתי מעדיפה שהמחווה תהיה החזרת שליט למשפחתו האהובה.

בכיר טורקי: הידקנו את הקשרים עם חיזבאללה. עוד טיפונת הידוק יוכלו להשתתף במצעד הגאווה בפני אללה.

חיזבאללה בלבנון טוענים שהגז שנמצא בקידוחים שייך להם ללא עוררין. יש מצב להעבירו אליהם באותה הדרך שהיטלר העביר את הגז ליהודים?

משרד הביטחון פנה ליזמים להקים עסקים לאורך גבול ישראל-מצרים. ממליצה בחום על הקמת מכוני ליווי ותחנות סמים כך שבשר הנערות לא יתקלקל בדרך, וגם הסמים יישארו טריים.

הפה הגדול של גנרל מקריסטל עלה במשרתו . גם במדינה דמוקרטית חופש ביטוי הוא עניין יחסי. במקום להתבטא בבוטות שאובמה נמושה ופחדן, יכול היה להתנסח בעדינות ולומר שאובמה שונא ישראל וגזען.

במשרד החוץ באים לעבודה עם ג'ינס וסנדלים כמחאה על השחיקה בשכרם. זה מסביר שהצחנה לא רק ממקור אחד מוזרם.

נתגלו 72 שלדים מאסון התאומים. בגלל אובמה גם השלדים מעדיפים להישאר במחשכים.

חתונת המילניום. המיליונרית ירדנה עובדיה חיתנה את בתה ב-7 מיליון שקל והפכה גן אירועים לוונציה ללילה אחד. כאישה מאמינה נתתי מתנה ח"י שקלים על צ'ק מעוטר במיוחד.

מתהפכים בקברים. בחסות המועצה הדתית בלוד הועברו קברי ילדים יהודים כדי להציע את חלקות הקבר שלהם למכירה. וזה לאחר  המהומות באשקלון בגין קומץ עצמות פגאניות. אכן, לכסף יש השפעה אדירה, עד כדי ביטול אמונה ותורה.

תמורת הנחה משמעותית, תוכלו לרכוש דירה סמוכה לבית קברות. מה רע? שָקט, איש לא מסתיר את הנוף, אין סכסוכי שכנים, יש רק חשש לרוחות סוערות.

1984  (של ג'ורג' אורוול) כבר כאן. לכבוד האחים הגדולים - אופק 9, המזל"ט בחיפה ומצלמות הרחוב קבעתי תור לפלסטיקאי כדי שפרצופי יעודכן.

עמנואל: האשכנזים מסכימים לפשרה זמנית. תלמידות אשכנזיות וספרדיות יטיילו ויאזינו יחד להרצאות במשך שלושת הימים שנותרו עד החופש הגדול. מקווה שלתלמידות האשכנזיות לא יעלה כתוצאה מכך הכולסטרול.

ארבעה מאבטחים בריונים היכו עד זוב דם בליין בחדר נטול מצלמות.  בגלל גוון עורו השחום ובגלל מבטאו המזרחי פִּצפּצו לו את העצמות.

גאדג'טים: הטלפון הביתי החכם: גולש באינטרנט, מפעיל מערכת בידור, שולט במצלמות אבטחה, ונועל את הדלת. הטלפון של הדור הבא וודאי גם יכין קפה, יחליף את האישה אם כואב לה הראש ואף יארגן לגבר מאהבת.

אם המכשיר של קווין קוסטנר לא יצליח להפריד את הנפט ממי הים, אולי שינסה לבוא ולהפריד את הכיסאות מהח"כים, ובתמורה יקבל פרגון מהעם.

תהליך הנחמדיזציה הפושה בעולם מביאה אלינו ביולי את חיבוקי לתל אביב. יהיה מגניב להביע אהבה בקולקטיב .

מסתמנת העלאת מיסוי על הסיגריות וזאת בנוסף על היובש בשוק המריחואנה והחשיש. חוששתני שיהיה לי קשה להמשיך לכתוב. עסק ביש.

 

תגובות