שירים

רק עם הזמן

 
לא שיר אלא משהו שרציתי לשתף אותכם בו.
 
 
במשך כל חיי הרגשתי תמיד על אותו הגל גם כשהחים זרמו להם לאט וגם כשהם עברו מהר מדי מרב הרגעים היפים שהיו לי בחיי,
כמו שאומרים כשנהנהים הזמן עובר מהר.

עם השמחה והצער הנלוה שהיו לי בחיי כמו לכל בן אדם רגיל שחי עלי אדמות,הכל היה ונשאר עדיין ללא שינוי,אחרי כל הפעולות שפעלתי והכל,אבל אני מרגישה שהחיים שלי עברו לגל אחר לגל של עליות שהכל הולך לקרות לצד הטוב ביותר וחלומות רחוקים בדרך להיתגשמות והיתממשות בקרוב, כמובן עם הפעולות הנכונות שאני יעשה כדי שזה יקרה.

השינוי של חינו לפי ראיית מבטי מתנהל על ידי מעשינו והפעולות שאנו מחליטים לעשות,אבל הזמן הזמן הוא הגורם היחיד שיכול ליישם את כל ההצלחות או האי הצלחות שלנו ואת כל הירידות או העליות שלנו בחיים.

צריך לקוות לחיים יפים,צריך לחיות בהרגשה שכל יום הוא יום שאמור להביא איתו הפתעות לחיינו,לא משנה באיזה מצב אנו נמצאים כרגע בשפל או בעליה הזמן מרפא הכל את כל הפצעים שעדיין לא הגלידו בגופנו או בנפשנו.

כל אדם חיי וצומח עם הזמן אם זו צמיחה פיזית או צמיחה שכלית נפשית,כל אדם רוכש ניסיון חיים במשך חיו כל אחד מחליט לעצמו לאיזו דרך לפנות ויש כאלה שגם מחליטים עבורם אבל עדיין ההחלטה העקרית והמשמעותית בסופו של דבר היא בידו של כל אחד ואחד מאיתנו ותלויה אך ורק בידינו ואף אדם אינו יכלו להחליט שום דבר בשבילנו,אם אנחנו אנשים עם היגיון בריא ולא חולים או משהו אז הכל בסדר.


הלואי שהשנה הזו תישא ברכה לכל אחד ואחד מאיתנו ושכל אחד יהיה מאושר בחלקו וגם אם חסר למישהו משהו בחיו זה יגיע עם הזמן רק צריך להמתין לתורכם בתור בסבלנות רבה,יש כאלה שמחפשים להיתעשר יותר ולקנות איזה בית או אחוזה או סתם להיתהדר באיזה תכשיט ויש כאלה שכל מה שחסר להם זה רק אהבה וזה מה שימלא אותם ויעשה להם רק טוב.

אז אני מאחלת לעצמי ולכל עם ישראל ובפרט למדינת ישראל שתיהיה זו שנה מלאת הפתעות יפות מלאת היתגשמויות,שמחות ושאר דברים טובים.

והעיקר שנשאר תמיד אופטימיים לא משנה מה יקרה לנו בחיים ולא משנה מה נעבור בהם,כי תזכרו הזמן עושה את שלו והוא המרפא לכל חולי או צער והוא התשובה לכל שאלה
.

תגובות