סיפורים

המשיח-

ביהדות קוראים לי "משיח" , באסלם קוראים לי "מוחמד" ובנצרות זה 'ישו"

כל אחד בוחר לקרוא לי בשם אחר, אני לא מבין מאיפה צצו להם השמות האלה עלי,

אף אחד לא תיאר לו שאולי קוראים לי ירון?.

כן, כן, כן! ירון לא פחות ולא אחר.

הדתות בעולם חושבות שכשאני אגיע אני אראה איש ענב, מין רועה-צאן שעל גופו כמה בדים שמצא במדבר, אבל לא,  אני בכלל גר בפנטהאוז ענק ברמת אביב ג' ואסור לי לצאת ממנו עד שאנשים יתחילו להתפלל בשבילי. "למה?", כי ככה אלוהים אמר.

 

בכלל אלוהים של לפני מליון שנה זה לא האלוהים של המאה 22, הוא כבר השתכלל מאד בכל הדברים. נגיד ופעם היית עושה עברה על מצוותיו הוא היה משליח בך את ברקיו וככה הורג אותך והיו אומרים שזה מאלוהים.

אבל היום, היום אתה יכול לנסוע על הכביש והוא גורם לזה שדוושת הגז שלך תתקע ומשמה הדרך למוות קצרה ועוד אחרי זה יאשימו את חברת היצור.

או שפעם היית עושה מעשה טוב והוא היה מתגמל אותך בהרבה ילדים ובצאן, אבל היום לא, היום אם עשית מעשה טוב הוא יתגמל אותך להשתתף בתוכנית ריאליטי עם מלא מצלמות שתסדר לך את החיים וגם  עם בא לך אתה תוכל להביא כמה ילדים וכבש אם תרצה  על הדרך.

גם בעוד משהו שאלוהים השתכלל זה בכל הקשור לתנ"ך, הברית החדשה, הקוראן..

נכון, הוא פעם באמת כתב איזה אחד משלושת הספרים האלה, הוא לא בדיוק זוכר, אבל עכשיו הוא עושה במקום זה סרטים.

בשביל מה לקרוא?, למי יש בתכלס כוח לקרוא על איזה משה אחד שהנהיג את העם 40 שנה במדבר?!, אלוהים אמר לי ככה  "בוא נעשה סרט טוב וכשאני מדבר על סרט טוב זה סרט בתלת מימד! (3d), נקרא לו 'אווטר' ויהיו בוא אנשים כחולים ומצחיקים, אני אומר לך ירון!, זה ירתק אנשים באמת למסכים!.. אף אחד לא קורא כבר ספרים!..".

מסתבר שהוא צדק.. טוב הוא האלוהים.."

 

אז אני ירון- ואני המשיח, מוחמד, ישו של כולם.

אני כל היום יושב על ספת העור (המזויפת) השחורה שלי בבית וצופה בטלוויזיית 50 האינצ'   HD שלי ונקרע מצחוק כשאני רואה אנשים צועקים שהמשיח קרב ובא, או שאני נקרע עוד יותר מצחוק כשאני רואה אנשים שאומרים שרצחו להם את ישו שהוא היה המשיח בעצם ושלא נדבר על מוחמד.

עוד משהו שאני לא מבין, אך תמיד יש נציג ציבור מכל דת שהוא בדרך כלל זֹקֶן עם זָקָן שאומר שאלוהים אמר לו 'ככה וככה' וכשבכלל בעצם אני היחיד בעולם שיכול לדבר עם אלוהים.

לפעמים אני שואל את אלוהים על הדבר הזה והוא אומר לי שאין לו מושג על מה הם מדברים ועוד יותר מזה, אין לו מושג מי אלה אותם אנשים מצחיקים שהעם בחר לו כמנהיגם הרוחני.

 

לפעמים אני חושב איך זה יהיה כשמישהו באמת ישים לב אליי ויתחיל לקרוא לי בשמי בשביל הישועה. הקטע הוא שהישועה של עם אחד זה ההסגר של העם האחר, ובחורות עם בקני בשביל אחד זה סקסי ובשביל השני זה סוטה.

אין לי מושג מה טוב, אין לי תוכנית איך להושיע אותם באמת כי אני מסתמך על זה שאנשים לא באמת יגלו אותי- את המשיח האמיתי ובכך אני לא אצטרך לשבור את הראש על איך להושיע את בני- האדם ואת מי להרוג ואת מי להשאיר בחיים.

 

כי בסופו של דבר זאת הבעיה של בני האדם משחר קיומם, הם אכלו את הפרי האסור ועשו לעצמם את הנזק, הרי זה ידוע שהנחש לא באמת היה נחש, זה היה היצר הראשוני שאלוהים יצר בנסיון לבני האדם וזה היצר החמדן שקשה מאוד לשלוט בו!.

 

לא מזמן דפק לי בדלת איזה אחד שאמר לי שהוא יכול לעזור לי ושהוא דוקטור למכון הנפש הבין תחומי. הוא אמר לי שהוא יכול לעזור לי להציל את העולם, אני רק אמור להתקשר ולהגיע למקום שהוא ינחה אותי להגיע אליו והוא ידע כבר איך לעזור לי.
כן, יש מצב שאני סתם ירון אחד ובעצם השתגעתי מרוב כסף ובדידות, ושזה שמכנה עצמו "אלוהים" במסנג'ר שלי ואומר לי לעשות כל מיני דברים מול המצלמה זה איזה סוטה.
אבל אין מצב!, אני המשיח, תמיד הייתי.

 

תגובות