שירים

שאלות 2

 

איך אנחנו מרגישים כשאישה יפה חולפת על פנינו ברחוב. יפה עד כאב. בכמה שניות האלה אנחנו מביטים בה חזק ושום דבר אחר לא קיים מסביבנו. לפני שהיא נעלמת מעבר לפינה אנחנו נספיק להכיר אותה להתאהב בה ולאבד אותה.

 

איך מרגיש אדם זקן שיושב על הספסל מחוץ לביתו וסופר את הימים. איך הוא משכנע את עצמו שנותר לו בשביל מה לחיות, כמה אנרגיה הוא משקיע בשביל כול חיוך אל העוברים ושבים. כמה אוויר הוא שואף בשביל לשכנע את עצמו שהם לא מרחמים.

 

איך מרגיש ילד דחוי שצריך לקום כל בוקר לבית הספר. ילד שלא בוכה כי הוא כבר לא ילד ורק ילדים בוכים. איך מרגיש ילד עם אימא ואבא אבל בלי הורים. ילד שלומד להאמין שאין אהבה בחיים.

 

מה עושים מיליארדי מאמינים. מה קורה להם כשבכול יום נערמים הספקות ולא נשאר מקום במגירות ובמדפים ובארונות. כמה מעצמם הם קוברים כל יום בשביל להמשיך ללכת על שביל האבנים הצהובות.

 

ומה עושים הספקנים שמאמינים בכול הדברים הלא נכונים. אלה שחיים בשוליים ובכל זאת נדרסים. אלה שמפחדים לעוף ברוח, לעוף ולא לחזור.

 

כמה רחוק נלך בשביל לא לישון עם הבדידות. את מי נכניס למיטה בשביל להוציא אותה. כמה רחוק נלך בשביל לילה אחד בלי החברה הכי טובה שלנו שמכירה אותנו הכי טוב. אנחנו נחבק את כולם בשביל לא לחבק את עצמנו.

תגובות