סיפורים

שמפו אדום.

סיימתי להתקלח,כל הרצפה הייתה אדומה בגלל השמפו האדום שבטעות הפלתי.

השעה כבר הייתה 11 וחצי ואני קצת מאחר.

התנגבתי, משומה יש לי סחרחורת קלה, אז עצמתי שנייה עיניים ונתתי לגופי קצת להירגע.

אחרי שנרגעתי קצת יצאתי מהמקלחת. הגר ישבה על המיטה,לבושה בג'ינס צמוד,חולצה כחולה עם מחשוף, ומעל זה ז'קט עור אדום, מוכנה ליציאה כבר.

"שעה לוקח לך להתקלח?, חשבתי שכבר התעלפת שמה.." היא אמרה בדרכה העוקצנית.

 "באמת לא מתאים לי" אמרתי לה "יאללה, יאללה תתחיל להתלבש כבר" היא אמרה וזרקה עליי את התחתונים שלי.

סיימתי להתארגן. "יאללה בובה. בואי נקרע את רכבת הריקודים" אמרתי ועשיתי סיבוב במקום "אתה כזה טיפש לפעמים" היא אמרה וצחקה.

התנעתי את הרכב והתחלנו לנסוע למועדון העונה לשם "TLV". כשהגענו, ויצאנו מהרכב הגר משומה לבשה בגדים אחרים, היא לבשה חצאית מיני שחורה, חולצה לבנה בלי מחשוף וז'קט עור שחור.

"מה זה?!" אמרתי "מתי הספקת להחליף בגדים?", "מה?" היא אמרה "את לא לבשת את הבגדים

האלה קודם" אמרתי לה "אתה בסדר ירון?" היא אמרה "לא חשוב, באמת אני קצת מסחורר, בואי נכנס כבר" אמרתי ואז התחיל לרדת קצת גשם "מאיפה הגשם הזה צץ פתאום?, אמצע אוגוסט

ויש גשם.. מוזר מאוד" אמרתי, "על איזה גשם אתה מדבר?!. לקחת איזה כדור ולא אמרת לי?"

ואיך שהיא סיימה להגיד את זה הגשם הסתיים. אני חייב ללכת לפסיכיאטר.

אחרי שסיימתי לעבור את כל התור והסלקציה נכנסו כבר למועדון שהיה מפוצץ באנשים שרקדו לצללי המוזיקה השחורה.אישית אני שונא מוזיקה שחורה, אבל הגר אוהבת.  אני תפסתי להגר ביד ולקחתי אותה לבר. סימנתי עם היד לברמן שיבוא. אמרתי לו "שתי צ'יסטרים של באד אפל" כשהוא הביא אותם ושלמתי לו הסתובבתי בשביל להקפיץ אותם עם הגר. אבל היא לא הייתה מאחורי. נסתי למצוא אותה עם העין אבל היא לא הצלחתי. וגם המוזיקה השחורה שהייתה עד כה ברקע התחלפה בן שנייה לרוק.

סימנתי לברמן שישמור לי על הצ'יסטרים ושאני כבר מגיע.

התחלתי לחפש את הגר בין כל האנשים בלי כל כך הצלחה. שמתי לב למשהו מוזר כשהלכתי בין כל האנשים. אולי זה רק בראש שלי אבל אני הולך פה וכולם נראים לי בדיוק אותו דבר. זאת אומרת שכל הנשים דומות בפנים שלהן בלבד אחת לשנייה וכך גם הגברים.

הלבוש שונה אבל הפנים אותם פנים.

אז לקחתי את עצמי לשירותים להירגע, הגנבתי איזו הצצונת ואני בטוח שאני רואה בו משוגע.

לפתע ראיתי את הגר מאחוריי, לבושה בבגדים אחרים הפעם. "מה את עושה כאן?!, איפה היית?, חיפשתי אותך שעה!, לאן נעלמת?!" אמרתי לה "יא לחוץ, כולה הלכתי לחפש את השירותים" היא אמרה, הביאה לי נשיקה בפה ונכנסה לתא השירותים.

אחרי כמה דקות שאני מחכה לה אני מרגיש את רטט הטלפון בכיסי. הוצאתי את הפלאפון ועל הצג היה רשום שמי שמתקשר זאת "הגר אהובתי". אז עניתי. "כן הגר, מה נתקעת בשירותים?"

"איפה אתה ירון?" היא שאלה. "אני פה, מחוץ לתא של השירותים, מחכה לך שתצאי כבר.."

"על איזה תא אתה מדבר?" "נו.. אל תעצבני אותי!" אמרתי ופתחתי את התא שלה כשבתוכו ישבה בחורה שמנה וחרבנה "מה אתה דפוק?!, למה אתה לא דופק בדלת?!" היא צעקה ואני מהר סגרתי את הדלת. "מה הולך פה?!" צעקתי לה בטלפון. "איפה את?!", "אני בבית.." היא אמרה "מחכה שכבר תצא מהמקלחת..". "מה מקלחת מה?!, אני כבר במועדון איזה חצי שעה איתך!, מה את מנסה לשגע אותי?!"

פתאום הרגשתי טיפה של מים נוחתת לי על הראש, ולאחר מכן עוד טיפה, ואז עוד טיפה, ואז התחיל גשם של ממש בתוך השירותים. "שומעת, התחיל לרדת פה גשם בתוך המועדון, ועוד אמצע אוגוסט!, אמרתי לך שיש פה משהו מוזר?!, מנסים לעבוד עלינו!".אמרתי וניתקתי את השיחה.

יצאתי מהשירותים, ומועדון היה ריק לגמרי, והיה גם גשום בתוכו. כל הרצפה הייתה מלאה בשמפו אדום, כזה כמו שיש לנו בבית. התחלתי לרוץ כשפתאום התחלקתי ונפלתי על הראש.

ואז, ואז התחלתי לשמוע דפיקות חזקות בראש ואת קולה של הגר צועק את שמי.

עצמתי את עיניי ונתתי לטיפות הקרירות לתופף על ראשי.

"ירון!!" שמעתי את הגר צועקת בתוך הראש החלול שלי, והפעם גם הרגשתי את מגע ידיה "כן הגר" אמרתי בלחש סקסי כשעניי עצומות.

"תתעורר כבר!, החלקת באמבטיה!".

ואז, ואז גם הרגשתי שכל הטיפות הפסיקו.

 

פתחתי את עיניי וגילתי שהגר לא משקרת.

אהה אגב. גם גילתי שאין לנו בכלל שמפו אדום בבית.

 

תגובות