סיפורים

היה או לא היה (למבוגרים בלבד)

הבחור הזה משך את תשומת ליבה; גבוה בעל כתפיים רחבות וירכיים שריריות. כובע רחב שוליים נהדף לאחור מעל רעמת שערו השחור ופניו נחשפו.

עיניו הכחולות ננעצו בה לרגע ארוך בוחנות את פניה.

היא השלימה עם העובדה שכל דבר הקשור לגבר הזה ימשוך את תשומת ליבה, בכל מקום ולא רק בגלל הנתונים הגופניים שלו. עוד הבחינה בהבעת פניו הנחושה כשמשך אותה אליו מצמיד את פיו אל פיה בעוד זרועותיו מצמידות אותה אליו. היא הפסיקה להיאבק בו כשגופה רפוי, פטמותיה התקשו ובלטו מבעד לבד הדק ועורה סמר כאשר הפכה הנשיקה לתובעת ולחוקרת.

הנשיקה הפיצה גלי חום בכל גופה. שפתיה נעו תחת שפתיו בעוד לשונו חודרת אל תוך פיה. היא התקמרה להתאים עצמה לגופו. כאשר החליקו ידיו ולפתו את ירכיה כדי להצמיד אותן חזק אליו, רק אז הבינה למה השתוקקה באמת.

"אני מוכן להפתיע אותך שוב", דיבר בקול רך. "ברגע זה אני משתוקק להתעלס אתך. זה זמן רב שלא גירתה אותי אישה כפי שאת הצלחת לגרות אותי".

הוא משך את ידה למטה וסחט ממנה אנקה בזמן שאצבעותיו לפתו את שדיה. המשיך ללטף אותן והפטמה הזדקרה בניגוד לרצונה. הצמיד שפתיו במקום בו מתחברת הלסת עם האוזן וליקק את פניה עד אשר הגיע אל פינת הפה.

נוכחה לדעת שהיא מתקשה לשלוט ברגשותיה הגועשות בקרבה והשתוקקה לגעת בו בדיוק כפי שהוא נגע בה; להחדיר את ידה מתחת לחולצתו ולהרגיש את גופו החם, את השרירים החזקים ולחוש בכפות ידיה את השיער המתולתל...

הזמן חלף ובעודה שוכבת במיטתה הניחה את כף ידה על שדיה ומיששה אותם כאילו יכלה להרגיש את חותם אצבעותיו על פטמותיה. מעולם לא הרגישה צורך כזה. מעולם לא חשקה בגבר כפי שבא לידי ביטוי הלילה. בכל פעם שנזכרה בו חלפה צמרמורת בגופה. בליל אמש היא כינתה זאת 'כימיה'.

זה קרה בשעת בין ערביים, בעודה מטיילת שקעה בהרהורים על ליל אמש, אז חשה בנוכחותו של גבר שלפת אותה בידיו מאחור. הוא השכיב אותה על גבה בכר הדשא הסמוך לשביל הכורכר. גופו הכבד נחת עליה בכל כובד משקלו.

עיניו נצצו כיהלומים כאשר רכן לעברה מחפש את שפתיה. הפה שלו פעל ככלי נשק שהפיל את כל החומות שהיא הקימה סביבה, והצית בה אש בוערת בכל עורקיה. כל איבר מגופה נצמד אל גופו הגדול וירכיו לחצו בכוח על ירכיה עד אשר הכאיבו לה. היא לא עשתה כל ניסיון להתנגד לו כאשר לפת את עורפה ומשך אותה אליו. צמרמורת חלפה בכל איבריה כאשר ציפתה למגע שפתיו והרגישה איך כל כוח התנגדותה נחלש. כפתורי חולצתה נפתחו בקלות תחת אצבעותיו והרשו לו ללטף את העור הרך והחם שמתחת החולצה. המשיך בנשיקותיו גם כאשר הסיר אותה. אחר כך החליקו אצבעותיו על גבה כדי לגלות את קרס חזייתה ולהתיר אותו. הוא הרחיק את החזייה כדי שיוכל ליהנות ממראה שדיה.

אם היתה לה התנגדות בגופה או במוחה, ברגע זה הכול נעלם. היא משכה את הראש הכהה אל שדיה ונאנקה כאשר הרגישה את קצה לשונו על פטמותיה הרוטטות. היא לא זכרה שפתחה את כפתורי חולצתו אבל הרגישה את טעם השערות המתולתלות השחורות שהיו מלוחות מזיעה. אחר כך לחץ אותה הגוף הגברי הכבד על העשב בעוד אצבעותיו משכו בחוסר סבלנות את מכנסיה מעליה. הנשימה הכבדה הפתאומית והגניחה לא נתנו לה להבין הרבה ממה שקורה שם. רק כאשר התגלגל מעליה בפתאומיות ושכב על גבו בעיניים עצומות, רק אז הבינה. זה לא היה אותו גבר שפגשה בליל אמש, היה זה אחיו התאום.

         

כל הזכויות על היצירה היה או לא היה שייכות למחברת היצירה©

היצירה פורסמה לראשונה בתאריך 28/8/2009

תגובות