סיפורים

קונטה קינטה

לפעמים הדברים שאתה מחפש נמצאים מתחת לפנס,צריך רק לכוון את אלומת האור לסימטה הנכונה.
הפוסט הזה הוא לא בדיוק פרסומת ל"מחסני חשמל"
נישנשנו אני והיא את הממתקים האלו שאבקת-סוכר מפדרת אותם והם צבועים בצבע זרחני כזה,רק המתיקות של הממתק הזה הייתה שווה לחיוך מפה לפה שלי ושלה.
מזל שרכשתי גם בירה צוננת שתמריר מעט את הסוכריה.
התישבנו לנו על ספסל עץ פשוט בטיילת של תל-אביב,בדיוק בנקודה שבה צולמה"אלטלנה" רק שאז הייתה גדר ברזל כזו חלודה עם גושי מלח שהצטברו עליה והפיצו ניחוח של הים הגדול ואילו כיום יש רק מרצפות של אקרשטיין.
אחזנו זה בידה של זו והבטנו אל השמש שנישקה כבר את פני הים ברכות, היא כאילו נפרדה ממנו לכמה שעות הריי בבקר היא עוד תשוב.
ילדה עם צמות רכובה על גלגיליות בדיוק חצתה את הקו הדמיוני של מבטינו אל עבר השמש,לילדה היה חוט ארוך שבקצהו מחובר בלון כחול כחול עמוק כזה.
אם הייתי במאי הוליודי ככה הייתי בוחר לסיים סרט על זוג אוהבים, גבר בגיל העמידה הביט וחייך לעברנו בטח חשב בליבו עוד זוג בפגישה רומנטית ראשונה שלהם.
חודשים ספורים אחורה בסרגל הזמן האישה הזו נשמעה לי בפון נרגשת מעט ומוזרה,משהו בטונוצייה שלה היה שונה מהרגיל:
"תקשיב אני בדיוק רואה עכשיו סרט באתר אמריקאי שמתמחה בסרטי פורנו ארוכים ומוצלחים מהרגיל-porntub צפיתי בסרט על גבירה בהירה וגינג'ית שמשמשת כאדונית באחוזתה בוירג'ינה אי שם בשנים עברו, היא יורדת לשדות הטבק ומלקטת לה גבר חטוב שחור ושרירי בעל איבר מרשים במיוחד ומזיינת אותו למוות במיטת האפיריון שלה"
ככה אמרה לי הידידה הזו שלי בפון.
ידעתי עוד קודם שהיא מפנטזת קשות על כושי בעל איבר גדול וזה לא חלילה שלא בורכתי פשוט יש דברים שגם אני לא מסוגל להם: לגמוא מאה מטר בפחות מעשר שניות להטביע דאנק לרשת ממרחק ביד אחת ולשיר שירי ראפ-טוב אני מניח שהבנתם כבר את הרעיון.
היא תיארה לי את האקסטזה המינית שהציפה אותה בשעת הצפייה בסרט וכמה היא מרוגשת מינית.
שבועות מאוחר יותר ציפצפתי מתחת לביתה בנחפזות כזו של בקר,היא נכנסה לרכב ולבשה ג'ינס בהיר וגופיית קולר שחורה שהחיאה לחיטובי גופה.
היא נישקה אותי ברוך ושאלה:"לבוגרשוב?לקבוע שלנו שנרביץ שם קוראסון שקדים וקפה של סגארפדו או סתם מיץ תפוזים סחוט טבעי"
אני הבלעתי חיוך של ממתיק סוד ונהגתי בשלווה סטואית ממש-לו רק הם היו יודעים כמה אני רגוע הנהגים מאחוריי היו דוממים במקום לצפור ללא הרף.
ליד גשר"מעריב" המשכתי ישר לכיוון הדרום הפרוע,היא הביטה בי במבט תוהה כזה,בהמשך אותתי שמאלה ונבלענו בתוך מרחבי התחנה המרכזית החדשה או הישנה זה היינו הך עבורי שניהם מזוהמים כמו רציף תחנת הרבת בניו דלהי,קצת משעשע לכנות את הזוהמה והרפש שם בתואר:"החדשה".
היא היתה בטוחה שאני בדרכי ללוינסקי או לקהילת סלוניקי לרכוש זיתי קלאמטה מחורצים וגבינת קשקבאל הגונה,אבל זהו שהיא טעתה,לעבדכם הייתה תכנית אחרת ומעט שונה.
התגודדות של פליטים מקרן אפריקה צדה את מבטה,המשכתי באיטיות מרגיזה לרחוב צדדי יותר וליטפתי את כף -ידה ברוך ולחשתי לה:"יפה שלי,אני הולך היום להגשים לך חלום".
היא שתקה לכמה שניות עד שנחתה עליה הידיעה,סומק עז עלה על לחייה,אישונייה התרחבו ,הדופק שלה האיץ ונשימותייה היו מהירות מהרגיל.
הרגעתי אותה במספר מילים והמשכנו כמה מטרים קדימה,האטתי את האוטו עד לכדי עצירה מוחלטת:"
תבחרי לך גבר מכאן,הוא יהיה שלך לשעות הקרובות",היא פתחה את החלון וסרקה את הגברים במבט ממוקד כזה,מבט כמו של אחד שאוהב ספורט אתגרי וסורק את המוצרים באחת מחנויות הכושר שנמצאים ברחוב החשמונאים.
היא סימנה לי על גבר בתחילת העשרים שלו,שרירי חטוב ולבוש בגופייה סבא לבנה,דיסקסתי איתו בצרפתית שבורה על התעריף לצביעה של ביתנו שממוקם בצפונה של העיר,לאחר משא ומתן קצר יצאני לדרך לא לפני שחבריו תלו בו ובנו מבטים מצמיתים של רעב וקינאה אנושית לחברם ששפר עליו גורלו.
הפועל התיישב במושב האחורי,מכונס בעצמו ומצונף ושקט נורא.
כמה צמתים קדימה היא ירדה בקיוסק עגול כזה ורכשה עיתון יומי,היא חזרה לאוטו אלא שהפעם בחרה להתיישב מאחור בצמוד לפועל"שלה",ניסיתי באמת שניסיתי להתמקד בתוואי הדרך אבל אני חייב להודות שיותר הבטתי במראה על המתחולל אצלי ברכב במושב האחורי.
לפי המבט שלה זה נראה כאילו והיא שמחה ומאושרת ושלמה עם הבחירה שלה למרות שלו זה היה תלוי בי הייתי בוחר לה גבר אחר,אולם כבר סיכמתי ביני לבין עצמי שהיום הזה הוא היום שלה.
היא התחככה בו ונצמדה אליו ללא בושה במשך מספר דקות עד שהגענו לחנייה שלנו בחזית הבניין המזדקן משהו.
חיש קל פרקתי את סולם העץ ופחי הצבע שנרכשו מבעוד מועד ולו על מנת לשמש כאליבי למבטים שזרו עלינו השכנים הפנסיונרים מהמרפסות הסמוכות.
בגרם המדרגות ראיתי איך היא מרוגשת ממנו ומהמחשבה על מה שעלול לקרות לה בעוד כמה רגעים,האמת שגם אני הייתי נלהב לא פחות ממנה.
הכנתי לנו שתייה קרה, בעצם לו ולה,לי הכנתי משקה ענברי ומנחם שיקהה מעט את בליל הרגשות שהציף אותי לפתע.
מצד אחד שמחה עבורה אך לא מעט קינאה שמעורבת בה,אחרי הכל זו אישה שאני אוהב ומוקיר וזה לא כזה פשוט עבורי.
הפועל השחור טיפס על הסולם והביט על התקרה שהייתה לבנה בערך כמו נער מבני-ברק שיורד לים לראשונה בעונה,הכונה שלא היה בדיוק מה לצבוע שם.
או שהוא הבין את העניין,או שהוא צריך לקבל את פרס "הסזאר" הצרפתי על המשחק המשובח שהוא הפגין.
היא נכנסה לחדר,התקרבה אליו וליטפה אותו בירך כאילו ולא התכוונה,שניות עברו ואז היא כבר ליטפה את איברו מבעד למכנס הבד הדק שלבש,היה לה מבט נלהב כמו לילד בחנות ממתקים,הוא בשלב הזה הבין כנראה את הענין והפנה לעברי מבט שואל,אני אישרתי לו בניד ראש להיות רגוע ולשתף איתה פעולה.
היא חלצה את איברו ממכנסיו וליטפה אותו ברוך-והיה היה הרבה מה ללטף,בתנועות יד קצובות וארוכות ליטפה את איברו מהשורש ועד לקצה שלו.
.הוא לעומת זאת חלץ את שדייה וירק רוק חם על פיטמתה,מולל את עטרת פיטמותייה באצבעותיו הרחבות וליטף בחיבה את שיערה,אני בשלב הזה כבר הייתי עם זין עומד שנרגש מהסיטואצייה שרקמתי עבורה.
היא הובילה אותו לחדר האמבטייה ושם שטפה אותו מתחת למים הקולחים,היא שיפשפה בסבון את האיבר הגדול שלו והחלה לאונן לו במרץ.
ראיתי את ההנאה שלו מהאקט הזה ,היה לו מבט מצמית כזה,מבט שהעביר לי את תחושת העונג שלו ממנה

בשלב הזה החלטתי להותיר אותם לבד ואמרתי לה שאשוב בעוד כשעתיים, בתחילה החלטתי "להרוג"את הזמן על ידי קריאת ספר טוב בפארק סמוך.
לא יודע מה היכה בי בדיוק אבל כאן החלטתי על פיתול בעלילה,שבתי שוב ל"זירת -הפשע"למתחם התחנה המרכזית,שם פיתיתי עוד פועל,הפועל הראשון היה מג'יבוטי ואילו השני שלי היה מארתיריאה,נראה לי אם נציב סוכנות הפליטים של האו"ם היה חוזה בי הוא היה מעניק לי אות הוקרה כפעיל זכויות אדם מצטיין במיוחד.
בכל אופן איתו זה כבר הלך יותר קל,האנגלית שלו הייתה שוטפת ורהוטה.
נכנסתי איתו הביתה בדיוק שהיא הייתה ישובה ל איברו האימתני של הג'יבוטני, היא הייתה נורא קטנה לידו ואז הוא ממש הניף אותה באוויר כמו ילדה קטנה במתקן שעשועים,האנחות שלה התחרו ברעש הצורמני של מסור הגנן שניסר בגינה סמוכה.
הארתריאי והג'יבוטני החליפו ביניהם מספר מילים בשפה מוזרה ואילו היא הביטה בי במבט מוזר:מבט של רחמים מהול בהפתעה ובהרבה הכרת תודה.
שוב היה קשה לי לחזות בטריו הלוהט הזה ויצאתי לגינה המוצלת לנשום מעט אויר,לא לפני שהרהרתי כמה קל להגשים פנטזיות תמורת מאתיים שקל.
קטטת חתולים שהתערטלו בשמש החמימה ועטו על גוש גבינה קטעה מעט את חוט מחשבתי על כמה זה נחמד לממש לאישה אהובה פנטזייה חלומית.
שעתיים מאוחר יותר ישבנו אני ואהובתי על אותו ספסל עץ שצופה באותה נקודה שבא נצפתה ה"אלטלנה"וילדה עם חוט ארוך שבקצהו בלון כחול כחול עז ורכובה על גלגיליות קטעה את קו מבטינו לעבר השמש האדומה כתומה.
לו רק הגבר בגיל העמידה היה יודע מה עברנו הוא בטוח לא היה חושב שזו פגישה רומנטית ראשונה של זוג אוהבים.






תגובות