סיפורים

הפקולטה למדעים מדוייקים, עקומים. טוב נו, מילא.

aaae8ec4c4bc00abd141500eb247cc35.jpg
כדי לא לבייש את אחיי הגברים אמנע מלהציג מסרים כמו שלואי ויטון וחבריו התיקים מנסים, לכן טוב שהפסקתי בזמן.

מודה. אני סטרייט. גם זה קורה לשמחתי.
 

כך היום הראשון בחייו מתחיל , במוסד. נכון, בית חולים. לא במוסד הנישואים כי שם הוא דווקא בדרך כלל נגמר, לפחות ב- 50% מהמקרים. מה גם, שמוסד הנישואים זה בטח לא אחת מההברקות של איינשטיין אחרת לא היו תופסים ממנו גאון. ואם לאמר במאמר מוסגר אני חושב שבכלל לא היו תופסים ממנו.
פה אני מסיים את הדיון כדי שתתפלאו לשמוע כי אני מדבר על יום אחר.
היום הראשון בחייו של מקס מתחיל כאשר הוא מגיע למוסד שבו לא לובשים חלוקים לבנים. לפחות בהתחלה. בכל זאת אקדמיה. ייקח להם כמה שנים טובות עד שיכנו אותם דר'.

זה המקום שבו זכה (זהירות! גוזמאי? אל תגידו שלא הזהרתי), לראות אותו לראשונה . אמנם המוסד נחשב למכובד. שמו בהחלט הולך לפניו. הוא לא נחשב לעוד מוסד סתמי להשכלה גבוהה שנמצא כל 2 סמסטרים עוקבים בממוצע בשביתה. זה היה מוסד מהשורה הראשונה. לא לכל אחד הותרה הכניסה.
תקבל זאת כעובדה יבשה.
מסוג המקומות שמגיעים אנשים מפס ייצור מאוד מסויים. כמוהו. זאת יעידו חבריו, כמוך- זאת כבר השערה שתצטרך לעבור בהחלט בדיקה .

היום במקרה פגש בפאני , חברת ילדות שהייתה בשנה שלישית ללימודי הביו-טכנו משהו שלה והציעה לו שיתפשרו על כוס קפאין חזק. כי הקפיטריה כרגע לא עומדת בתקציב הדל שלה לספק חומר מעורר אחר.
פאני בחורה, ככה הן בחורות שמות לב לכל דבר. זה המחיר שאנחנו הגברים צריכים לשלם, טוב נו מילא. פאני אומרת שאצל מקס אפשר להבחין ישר שהסקס של אתמול היה קצת יותר מטוב, העיניים. לכן, בחרנו בו כתורן קבוע בימים שהשמש נעדרה מאיתנו.
אני לא יודע אם זה היה במקרה שלך שבו פאני העידה לטובתך, אך תהיה בטוח שברקלי כן, גם מקס.

על הדרך התחכמת. רצית שזה יישמע באקראי, אך צר לי ידידי , היום אני מבין עד כמה חשוב לבחון את הסחורה טרם מביאים אותה הביתה למיטה. אמחזר ואוסיף כי לא בדימויים משומשים עסיקנן. אני בסה''כ זורק השערות כמו שהיידר עשה ומעולם לא היה בו האומץ לבסס אותן, לכן השאיר לאחרים את העבודה השחורה שנעה על ציר מבלי להתחשב במימד הזמן.
כדי לא לבייש את אחיי הגברים אמנע מלהציג מסרים כמו שלואי ויטון וחבריו התיקים מנסים, לכן טוב שהפסקתי בזמן. מודה, אני סטרייט. גם זה קורה לשמחתי. עברו מים בנהר אך כמו שעברו מים, כך גם עברו לא מעט שפכים. בשעה שיצא לי ולחבר'ה מהפלס''ר (משהו שהיום ניראה לי כמו היסטוריה רחוקה), להכיר אותך באחד מערבי השישי, ירדנו לנו על איזה חבית ווינשטפן,מתוך הכרה שאתה השעשוע החדש של מקס, לפחות לשבוע הקרוב .

סטודנטים לרפואה, מדעים, ביו-טכנו משהו, מרבים להניח. ככה זה. או שאתה מצליח להתקבל או שלא. מעטות הנשים שעוברות אצלנו את המבחנים. אז גברים פי כמה וכמה. אל תדאג, אף אחד עוד לא החזיק אצל מקס יותר מחודש. אווץ'. כנראה שזאת לא הייתה מחמאה.
איך אמרה פאני? הוא היה דעתן. מאחרון הביישנים. לא פחד מדבר אפילו לא מהצל של עצמו.אמר את שרצה, כזה הוא. מקס לא היה פראייר, אל תראה אותו ככה. כשקיבל את מה שרצה, עבר להבא בתור.
אלמה, חברה שלי, אם לא הייתה מדברת שטויות, אולי עוד הייתי שוקל להקשיב לה ביום מן הימים.
''הוא מסכן''. ''משתדל''. ''חבל עליו''. ''תנו לו צ'אנס''. - הפעם זה עבר מעליי. לא שינה לי יותר מידי.

החודשים עברו. אנשים עזבו. הלכו ללמוד את שחשקו. אנשים חדשים נכנסו ויצאו, חלקם התייאשו, חלקם סתם התיישנו ומרביתם היו סתם צעירים שלא הבינו כלום מהחיים. ממש כמוני בהתחלה . טוב הכל יודעים כי הפקולטה למדעים, נחשבת, לא בשל הכנסת האורחים שלה. ההרכב מידי זמן מה השתנה, עדיין. החזקת במעמד מכובד. יישר כח. נשארת אתה. ''ממש ראוי להערכה''. הצגה הייתה מילה נרדפת אליך. גם כרטיס הביקור שלך לא ממש תהה.
ידעת או שלפחות כך הצגת. חשבת שיכולת ללמד את כולנו את כל התורה שבעל פה. נדמה כי התבלבלת. אם המחמאה משלמת אצלך שכר דירה קבוע, תגלגל אותה על לשונך לקורבן הבא, אני מסכים.
אלמה הייתה חכמה, לא רק יפה. טוב אחרת היא לא הייתה הבת זוג שלי.



נראה היה כי מקס נהנה לשמוע לך ואתה כמובן הצטיירת בתור אחד שהיה טוב במיטה .
לא מומלץ להתעסק עם אנשים שיכולים לאכול כמה כמוך לארוחת הבוקר.
בהחלט לא פיספסת. או שמא זוהי הציניות מדברת מבעד לגרוני? הפעם הבקעת גול, פעם הבאה זה יהיה גול עצמי. טוב. אתה לא הראשון ובטח גם לא האחרון.

ממה אתה כל כך מופתע?


הוא אמר ?אז מה אם אמר. אולי זאת הייתה פנטזיה שנפלטה לו מתוך שינה. כי היא בטח לא שלי. שוב,מודה על היותי סטרייט. גם זה קורה  שוב לשמחתי.

מיותר לחשב את סיכויי ההצלחה. פאני אומרת שהם נכשלו בזכותך. אז תודה. הפעם אינני מנסה עליך איזו בדיחה חדשה.

זוהי חידה.
רק שהפעם אין פרס על מי שעונה נכונה. אין פה הגרלה. גם הסטטיסטיקה לא ממש לטובת הכלל.
מצאתי את הנעלם של המשוואה. מקס קיבל את מה שרצה. כעת הרשה לי לעבור לתרגיל הבא.

 

תגובות