סיפורים

מדינת הכוכב הבודד-בהוקרה ג'ון מקיין האמיץ

אני משוכנע שרובכם לא שמעתם על האדון המכובד:סם יוסטון,ובכן גם אני לא הכי התרשמתי משמו לראשונה.
בכל אופן סם קשישא זכה להיות פעמיים לא ברציפות נשיאה של רפוליקת טקסס(מדינה לשעבר של אמריקה הגדולה שפורקה כעבור תשע שנים מיום היווסדה)
אני מזכיר אותו כי התברר לי שאת הלילה האחרון במוטל המאובק של בטי ביליתי בחברתה של אחת מצאצאיו של הגנרל יוסטון-הגנרל המהולל שגבר על הגנרל סנטה אנה המקסיקני.
אתם בטח מכירים את האימרה המפורסמת על טקסס:
"בטקסס יש 3 דברים טובים:
1-עונש מוות
2-המבורגר מבשר בקר טחון עשוי היטב
3-בלונדיניות
שלא תטעו ותחשבו חלילה שאני איזה הסטוריון מזויין או משהו דומה לזה חלילה,פשוט אני מדי פעם אוהב לקרוא כתבי -עת שמספרים על גדולי האומה,נו טוב מה כבר יכול לעשות נהג משאית שנתקע שעות בכביש בגלל איזו חבורה של יפי נפש שמאלניים שמפגינים נגד בנייתו של כביש חוצה טקסס-להבדיל מכביש חוצה ישראל המשעשע שלכם,הרי הכבישים הסלולים בטקסס גדולים פי עשרים מכבישי ישראל הסלולים.
בכל מקרה בתחילה חשבו לגבות שם מהנהגים מס של עשרים סנט לכל גלון דלק או אז הבינו שעדיף להם לבנות כבישי אגרה-כך הרווח והתשואה מכל נהג יהיה גבוה הרבה יותר.
אולי עכשיו איכשהו תבינו למה תמיד נתיב המשאיות עמוס במפגינים,פעם זה המתנגדים לכביש ופעם זה המשתמשים הקבועים בו שנלחמים על כך שהאגרה תופלת משמעותית.
בכל מקרה אני אחזיר אתכם ערב אחד אחורה במסע הזמן הפרטי שלי.
זו הייתה שעת דמדומים כזו שכל האופק מתכסה לו בצבעי מלחמה של אינדיאני אדום עור,היתי כבר לקראת סיום יום העבודה הארוך שלי והחלטתי שמגיע לי איזה מנוחה הגונה מהחיים.
החניתי את ה"סוס" שלי במקום המיועד וירדתי במדרגות המשאית במבט ובפוזה של אסטרונאוט שיורד לקרקע ומחייך מבט רב משמעות לפיקוח ביוסטון.
הידקתי את אבזם חגורתי כך שהמכנס המשופשף שלי הבליט את גבריותי,הישרתי בתנועה נמרצת את כובע הבוקרים שלי והדלקתי את המריט שלי בדיוק באותה הפוזה של איש המרלבורו מהפרסומת.
תמיד אני אוהב להגיע למוטל של בטי,אני יודע שזה לא המקום הכי נקי ביבשת ובטח לא הכי הגון ומוסרי אבל תמיד אתה חש בקבלת אורחים דרומית ואדיבה עם קללות למכביר.
שטפתי את גרוני בבירה צוננת ומדי פעם חטאתי בכמה לגימות מהבקבוקון האישי שמלווה אותי לימים קשים במיוחד(ויסקי סקוטי נדיר )
לא עברו כמה רגעים וצלחת ענקית של טוגנים ריחניים עם המבורגר עסיסי במיוחד כולל ביצייה שנבלעה וכמו נספגה בבשר ורק העצימה את טעמה המופלא של האומצה הזו,מפה זה היה כמו מחול שדים.
לגימה מהבירה ונגיסה מהאומצה העסיסית,טוב מדי פעם גם טבלתי את הטוגנים ברטבים עם השמות המוזרים האלו של המקסיקנים,אני מוכן להישבע שלאחד מהם היה טעם של אבוקדו.
טוב כיוון שלא בדיוק התכוונתי לכתוב פה טור של מבקר מסעדות פלצני אני ברשותכם אסטה חזרה לנושא שאני אוהב יותר.
היא שירתה אותי בזריזות ובאדיבות עילאית,הנערה היפהפייה הזו שהועסקה על ידי גברת בטי,טוב היא לא בדיוק נערה אבל בכל זאת עבור גבר בשנות הארבעים שלו אשה בתחילת שנות העשרים מהווה משב רוח מרענן ואני נשבע שאני מתאפק שלא לאמר שאשה בגיל כזה מהווה עבורי הנאה לא פחותה מאומצה עסיסית ונימוחה במיוחד.
היא הביטה בי כל הזמן במבט מלא משמעות ורמיזות על גבול הלוליטה.
היא אפילו העבירה את תחנת הטלוויזיה מסתם תחרות רודיאו מקומית לערוץ אירוטי עם מוסיקה עכשווית.
שהיא הגישה לי את המנות או את הכוסות היא דאגה להבליט את המחשוף המפואר שלה ולהתקרב אליי עד שאני נשבע שיכולתי לאבחן במדוייק באיזה מי פה היא השתמשה הבוקר,
היא לחשה לי שאני מוצא חן בעינייה ואני מהווה משב רוח מרענן בפונדק הזה,אמרתי להגנתי שאני לא בן הזוג האידיאלי עבורה ואני רק אורח שנוטה ללון פה הלילה,לא יודע למה אבל משהו בחיוך שהבליט את שינייה הצחורות ושירה הבלונדי השופע גרם לי להיענות לבקשתה ולהתאכסן שם ללילה של תענוגות.
אתם בטח יודעים שגברים שכמוני לא נוטים להתרברב במעשיהם או חלילה לפרט בפרוטרוט את עלילות האהבים שלהם ועל כן לא אחרוג ממנהגי גם הפעם.
רק אוסיף ואומר שתמיד שנתקלתי בדיוקנו של סם-יוסטון בת צחוק וזיק של שובבות נאור בעיניי שנזכרתי כיצד אחת מצאצאיו זיינה אותי כהוגן באותו הלילה הקסום במוטל הדרכים המאובק של בטי.
ו

תגובות