סיפורים

יומני מלחמה 2

     

        
 
 
 
      יומן  מלחמה  ( 104)

                         2

 

הרוחות  שקטו ( כנראה נגמרה להם התחמושת או...הקת"צ שלהם הלך

פאפין  כי החברה שלנו הורידו אותו ) הקיצור , פינינו נפגעים  ובדקנו מה המצב .  מאחר ולא ראיתי רופא  בסביבה כבר יותר משבועיים  לקחתי את אחד החובשים  לאמבולנס שנפגע חלקית  ויחד עם מראה והוראות ממני  הוציא לי את הרסיס מהתחת לא גדול במיוחד כמה סנטימטרים  , תפרנו איזה  7 תפרים  שמתי סינטו  חבישה ולפלסטרים  ומכנסיים למעלה.

מרחוק קורא לי דיקו ( מסגר התותחים ) עכשיו  פינקי תחרבן בתפזורת ...

לא מצחיק קשה לשבת ויש כאבים  כאשר הולכים  אבל מה לעשות זה מה יש

לפחות הפסיקו לירות הבני זונות.

בעיה חמורה נוצרה רכב הפינוי ( זלדה)  ספגה פגיע ישירה ויצאה מכלל שימוש . מה עושים  ? הרמתי בקווי טלפון  למנ"א ( מנהלת אש)  ושאלתי את צביקה מה עושים  ..מה זה מה עושים  תמצא  כבר פתרון  הרי אתה תמיד מוצא.     לידינו חנה גדודו  680  שרמנים מילואים כמונו ולהם לא קרה כלום

השנה היא שנת איחוד  המקשר הירושלמי עם אג"ד . מג"ד הגדוד חבר נכבד במקשר , תפש תחת באמצע המלחמה  עלה לג'יפ ונסע לירושלים  לבחירות מג"ד או לא מג"ד ...עושה מה בזיין שלו ולא מעניין אותו כלום  בשביל זה יש סמג"ד אמר ונעלם  הענן  של חול.

טייב אמרתי , גרישה אני צועק  לנהג שלי  דוואי  דוואי ( יעני  בוא מהר )

כן פינקי מה עושים  ? יש לך רישיון על זלדה  אני שואל ? בטח  פינקי יש לי רישיון על כול הבחורות  וצוחק עם פה מלא שיני זהב  ( גם לב זהב היה לו )

לא ברצינות  יש לך רישיון  כן כן  עוד מרוסיה  זה בסדר  אבל...אין זלדה

יהיה אמרתי יהיה .

איך שיורד הלילה אחרי  לוף אחד או שניים  קראתי לגרישה וליעקב בונקר

הודי אחד מדימונה שהיה רץ אם הקווי בפריסה  של הטלפון ואחר כך היה טוען .. חוץ מזה שהיה ממזר גדול... בואו איתי  ל " שכנים  " לראות אם יש להם  חומרי חבישה .

טוב אמרו והתחלנו ללכת ברגל לכוון הגדוד השכן..רגישה ידע מה עליו לעשות  צריך לחפש את זלדת המג"ד  בחושך ושאף אחד לא יהיה במקום.

עברתי את השומר ונכנסתי  ל" כנוס הלילי"  של בטנקים .  אהלן מה קורה שאלתי לאחר שהחלפנו  רשמים שאלתי בתמימות, משהוא צריך עזרא  ?

מיד היה לי תור  עד פאיד זה כאבי שיניים זה סיפורים על  חמתו  , כאבי בתן ו....רצו גימלים  חברה מה עובר עליכם ? מלחמה יש לא איזה גימלים אתם רוצים .  בינתיים אני שומע את הרעש של המנוע מתרחק  מהם ,,קיפלתי את הציוד  לקחתי לעצמי מה שלקחתי  ברכתי  אותם לשלום  וחזרתי לכביש ברגל.    על הכביש  המתין לי גרישה ויעקב  אם ....הזלדה של המג"ד ...

נכנסתי ועפנו משם במהירות האפשרית .

לקראת בוקר  אני בודק... אלונקות יש   4 עונה לי גרישה ...המקלע  הקדימי עובד ?  עובד עונה גרישה מרביץ צרור וצוחק...יש תחמושת לעוד מלחמה .

הקשר כויל  לקשר הגדוד  וזלדה נצבע בסמלי  הגדוד . פרסנו עליה רשת הסוואה והלכנו לנוח  .

צפירה של  זחל"ם העירה אותי ( כנראה נמנמתי )  מהזחל ירד  המג"ד של הגדוד לו סופחתי מסתכל  עלי  מסתכל על הזלדה ופיו נפער בתדהמה  מממממההה  זהההה .   מהזתומרת  מה זה   זה רכב פינוי אתה לא רואה  את הסימן  בלבן ?  המג"ד גרד בפדחתו  פתח פיו  וצחק  יה מניוק פינקי גנבת  זלדה  הההה.  

שאלתי אותך אתמול מה לעשות , אמרת לי תעשה  אז...עשיתי .

 

מעניין יהיה  לראות את פרצופו של מג"ד 680 , כשיחזור  וימצא את הדברים שלו פזורים על  הרצפה  ללא זלדה  חחחחחחחחח  !!!!

  

 

תגובות