סיפורים

לילה בפאב....

 

נכנסתי לאותו פאב מתחת לבית, כמו בכל ערב כשמשעמם לי ואני רוצה לבדר את עצמי או את האנשים סביבי שבסוף סוחבים אותי הביתה.

כמו בכל ערב אני מבטיח לברמן שאני לא ימות על הבר, ושישחרר לי כמה משקאות, והוא נופל בפח כל ערב אני לא יודע אם זה בגלל שהוא תמים או בגלל שהוא חומד את כספי.אני שוכח את זה אחרי כמה כוסות ומשתכר לי עד המוות, אבל לא הלילה כי היום זה היה שונה התיישבתי לי על הבר מעיף מבט  מתעניין בנוכחים, לפני שאשכח את כולם ואקום בבוקר עם הנגאובר רציני שארצה למות. לפתע החסרתי פעימה בלב עם השוק שחטפתי.  ראיתי אותה שם בשולחן המרוחק ביותר אך המואר ביותר. יושבת צוחקת לה בכיף עם קבוצה אנשים אחד מהם הניח את ידו על כתפה וצחק לו בהנאה  כמה שנאתי אותו באותו רגע, הנערה עליה הניח את היד הייתה נעמה האהבה הראשונה שלי. הסתכלתי עליה במבט חודרני כמה שניות אולי דקות,בתכלס יכולתי להסתכל עליה לנצח. לא נראה לי שהיא קלטה אותי שם על הבר כי היא המשיכה לצחוק עם חבריה שלה ואני המשכתי לבחון אותה ואת הבירה שלי. השנים עשו איתה רק טוב אבל הפלוסים האמתיים כמו התחת הנפלא והיפיפה שלה נשארו הציצי שלה נשאר עומד ואפילו גדל, והיא גבה עם הזמן ונראה הייתה בערך מטר שבע ושתיים או משהו כזה. לא ממש יכולתי לראות כי היא ישבה. האמת שגם את התחת לא ראיתי כי היא ישבה, אבל מהיכרותי  איתה ידעתי שהוא שם נח לו בכיף ורכותו וצורתו הם היפים ביקום. לגימתי מן הבירה וחזרתי להסתכל על הכיף הנעשה בשלוחן המרוחק. לפתע נזכרתי בכל הרגשות לא הבנתי איך זה הגיוני הרי עברו יותר מחמש שנים, שוב אני מתרגש כמו ילד בן 17 בסוף התיכון שזאת הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותה. יצאנו מן השער של הבית ספר הסתכלתי על התעודה שלי וכאשר הרמתי את מבטי ראיתי אותה חולפת על פני אך הייתי הכי שמח בעולם אחרי שסיימתי 12 שנות לימוד עם בגרות מעולה הצלחתי להחזיק מעמד אך בדבר אחד או יותר נכון שתיים נכשלתי: הראשון היה ביתה ז' כשאני ונעמה נכנסו לסיטואציה מסובכת  של ליטופים ומסג' לא ידעתי בדיוק איך להגדיר את זה אבל בגלל שבהתחלה אהבתי אותה מאוד אז זה תפס אצלי מקום חזק מאוד. כל פעם שהייתי הולך אליה הייתי מבטיח לעצמי שאנשק אותה אבל כהרגלי השתפנתי והייתי אוכל על זה את הלב. אהבה התמימה וטהורה שהייתה סוף כיתה ו' הפכה לתשוקה שלא נגמלתי ממנה בכל פעם שאני רואה אותה היא מתעוררת ושורפת אותי, וזהו הדבר שאני לא הצלחתי להתגבר על כך שלא עשיתי מה שהיה צריך לעשות אלא רק את ההפך והגרוע ביותר.

זה היה דיי מצחיק כי ברגע שהסתכלתי עליה שם על הבר הכול עלה הרגשות והתשוקות. נזכרתי בטייץ  החום שהיא הייתה לובשת בכיתה ט' כמה סקסי הוא היה...ריח העשן של סיגריות שוב עלה בריאותיי והוציא אותי מן הזיכרונות וזרק אותי למציאות אופפת עשן של הפאב. 

לפתע השומע מוזיקת ריקודים מקפיצה ויושבי השולחן המואר קמו לרקוד, אני כמובן נמלטתי אל השולחן החשוך הפינתי כדי שלא תבחין בי מסתתר מאחורי הבירה שלי סרקתי אותה כמו שתמיד נהגתי לעשות. כמה הרגשתי ילד שוב זה הייתה הרגשה כייפית אך רעה כי היא לוותה בהרבה דיכאון שנבע מחוסר סקס אז כשגדלתי ונתינה לי ההזדמנות מחקתי את המחשבה והרגשות הללו ודאגתי לעצמי דיי יפה, המחשבה היפה הזאת התכערה כאשר נישק אותה בקטע רומנטי עם טיימינג מתאים כמו שרק אני ביקשתי לעצמי נראה שהוא היה כל כך מדויק עד שהוא הוציא את תשוקותיה הפנימיות כי ממש טרפה אותו ואז נאחזה בי הקנאה כמו שמעולם לא אחזה בי.הסתתי את ראשי המראה היה כואב מידי, לא יכולתי לסבול אותו את אותו האיש הזה לאחר שסיימו להתנשק ואני סיימתי לאכול את עצמי, היא משכה אותו החוצה אחריה ואני כאיש מסתקרן אך מרחוק עקבתי אחריהם אל אותה סמטה שאליה אני הייתי לוקח נשים רבות ליד הפאב  ומזיין אותן חזק ובתשוקה צבועה ליד פח האשפה, אחרי שגומר את הענייני הייתי חוזר אל הבר ומשתכר עד המוות שוב.ככה אני עקבתי מרחוק אך מקרוב מספיק כדי שאוכל לשמוע ולראות, אפילו הקול שלה לא השתנה הייתי ממש בשוק ותוך כדי קפיצות מהעבר הרחוק והווה  הכואב הסתכלתי עליהם באותה סמטה. בשונה ממה שראיתי איי פעם במקום שהוא יצמיד אותה אל הקיר זה היה ההפך היא הצמידה אותו ונישקה אותו ואז ירדה לצווארו, נשכה אותו וליקקה אותו לאט לאט. בעוד אני מסתתר בצללים וצופה בהם הוא מתחיל לתפוס שליטה וסובב אותה כיוון הכיר ומתחיל לנשק אותה והוא יורד לאט לאט למחשופה ואז למטה יותר הוא מתחיל לפתוח את מכנסיו ומוריד את החוטיני שלה מתחת לחצאית הקצרה והשחורה שלבשה.  לפתע קרע כאילו ברק פילח את בשרי כאשר החד אותה ושמעתי את גניחת העונג שלה מפלחת את הדממת הלילה באותה הסמטה. התבוננתי בהם כמה רגעים לא יכולתי לעמוד אותו בערך בשבילי זה היה כמו נצח. לאחר שגמר בתוכה והיא הגיעה  לסיפוקה שלה הוא יצא החוצה ממנה וארז את ענייניו אני כמובן כבר לא הייתי שם נעלמתי לי אל תוך הלילה השחור...

תגובות