שירים

דברים שמרגיזים לא רק ג'ינג'ים

דברים שמרגיזים  לא  רק....  ג'ינג'ים

 

אתה מחליט ללכת לערוך קניות . כרגיל , מעמיס את כול הסלים  על האוטו מוריד את הרשימה מהמקרר , שואל אם להוסיף דבר מה , מוסיף אם צריך ויוצא . שמח וטוב לבב  נכנס לאוטו ונוסע למרכז הקניון , מול או איזה  " זיל וזול "  כי אמרו ששם יותר זול והשרות...משהו משהו .  אתה מחפש חניה  אבל...אין  בסבלנות אתה ממתין שתתפנה   והינה  סוף סוף יש  חניה  ..זה מה שאתה חושב  פתאום מופיע איזה מזדה מאיזה חור ובשוונג אדיר  נכנסת  במקומך ממנה יורדת  אחת בלונדינית, לא מעפעפת ונכנסת ישר לסופר  !  חבל על הויכוח החניה תפוסה והיא  כבר בפנים  ואתה בחוץ .

יופי.. סוף סוף   יש חניה  עכשיו לחפש עגלה  ואין עגלה ...עכשיו תמתין ! מתוך שאתה ממתין לעגלה כוסית, חדשה עם גלגלים חדשים  הינה מצאת אבל....ברגע שסיימת להעמיס אותה ...היא לוקחת פיקוד  ונוסעת לאן שהיא רוצה . לך נשאר...לדדות אחריה  לדחוף בכיוון ההפוך ולגמור את הקניות עם כאבי גב  ורגל תפוסה מהמותן ....

יופי הגעתם לקופה ( איך קוראים  לקופאית מכוערת  ?  =  קופה רושמת ) את חוק מרפי אתם בטח מכירים  ודווקא  בקניות. אתם בוחרים סוף סוף בתור ונעמדים  . לפניכם  תור של 5 עגלות וזו שלפניך...מיותמת  לשווה אתם שואלים של מי העגלה  כלום ...אפס אף אחד לא יודע.  פתאום  מופיעה מעמקים  הסופר גברת עם ידיים עמוסות מוצרים , היא מחייכת  וחוזרת  למעמקי הסופר. מתוך שאתה ממתין  מתחילים להתווסף סביבך  מוצרים  אשר ...אנשים עברו את התקציב  לא בא להם  על המוצר או שפשוט   לא בא להם לשלם ...ואלאה  לא כדי  לאסוף שעתיים מתוך הסופר הכול על ידך רק  להעמיס  ולשלם  ( בפעם הבאה זה בדיוק מה שהעשה ).

והינה הגברת " המעמיסה " היגיע לתור  שילמה ויצאה  . אתה דוחף את העגלה ומתחיל  להעמיס על  הסרט הנע כ..שפתאום...הכסף הקטן נגמר לה  או...סרט הקופה נגמר  ..או  המחשב ...והכי גרוע   " הפסקה  "   חיכיתם כול כך  תמתינו עוד מעט , תוכלו איזה חטיף שנמצא  במדפים  ממש על ידך . לא זזים לשום מקום  . זוכרים את חוק מרפי ?  סוף היא חוזרת  הקופאית...  ואז....יש לך חבר מועדון ? היא פותחת  זוג עיניים  מה אדוני  ? זה רק ל 10 דברים  אני לא מקבלת  ולא משנה שזו שלפניך העמיסה חצי בית ולא אמרה לה כלום   או שאתה משאיר את העגלה והולך וסופג מטח של קללות ברוסית  או...כוון שאתה צריך את המוצרים עובר קופה  ושם....מתחיל הסיוט מחדש.. אתה משלם  יוצא ומגיע הביתה

בבית... אחד הגברים שעוזרים לפרוק :   " אבא  " אני רוצה דני  למה לא חמודי מיד אתה עונה לו ..לוקח זוג דני  מנענע  מכופף  ואופס...אחד ביד והשני...על הרצפה שיחיה החתול ..

ישבת לנוח  ואתה רוצה כוס נס קפה מה הבעיה  ?  מכין את התערובת ...והולך להביא את החלב – מה לעשות שנדבקת מהאימא שלך והתא קונה רק שרוולים של חלב ( חוסך מקום  בפריזר מי שמע שמקפיאים חלב  ? האימא שלך  בתקופת הצנע ובל אז לא היו מקררים רק ארגזי קרח )  אתה שולח את ידך למספריים  גוזר פינה  ואופס ....או...שהחור קטן מידי ואז...עד שהחלב ממלא את  הספל  הקפה כבר קר או...שגזרת חור גדול מדי ואז...מחצית השקית על השיש או החולצה והמכנסיים שלך . ניסית להיות עצלן ולא הבאת מספריים אז...יש שיניים  לוקח את השקית  נותן לה ביס ואז....מליון חורים  החלב נשפך כמו ממטרה  ואף טיפה לא לתוך הכוס . מכירים  את המצב שמשאירים   חצי שרוול חלב,  כשמשתמשים בו השקית מתקפלת לשניים  ואופס שיחיה החתול  ....מה שלא תעשו  החלב יצא מנצח

 

סוף הברה שלך הזמינה  אותך  אילה הבית להכיר את הוריה ו כמובן ארוכת  ערב מפוארת . אתה מתלבש על פי צוו האופנה  קונה  פרחים עבור האימא  שלה ובקבוק יין טוב לסעודה.  אחרי שעה שה – ג'י פי אס שיגע אותך אתה מגיע הדלת נפתחת  ואהובת נפשך בפתח  עם חייך של מליון דולר אתה נכנס בפנים .....וכול  הדודים  הדודות קרובי משפחה אחים , אחיות שכנים ..כ     ו    ל    ם   ביפנים  ( לבדוק את הסחורה ) .  אחרי לחיצות ידיים  , הכרויות, שאלות נפוצות כמו  :  מה אתה עושה ?

 המקצוע שלך היכן למדת  מי ההורים שלך  מגיעים לארוכה . אתה משבח את האוכל ( חמין  נהדר...שבשבילך זה מקש בטן )  ה – " קומפוט  " שסבתא  "  מהעוגה שהכינה השכנה . בעוד  שלא בא מקום לקיבתך  יותר מהטעימות  ( תטעם .. זה אני עשיתי !  איך זה ?  גם אם זה לו הכי הכי אני חייב  להגיד שי זה מצוין  גם ביקור ראשוני וגם שף במיצועי  מה לעשות לא רוצים לעשות רושם רע ) . הקיבה שלה קוראת לה דרור בני מעיך חוגגים  ואתה צריך  לשירותים .  אתה שואל לכוון  והם מצביעים  לעבר דלת  הנמצאת  בין הסלון למטבח  ( איזה תכנון מטומטם של בית ) . אתה נכנס לשירותים  ואז יש בעיה  לא  לא לריח של הנוודים   את זה מכסה  מטהר האוויר.  לרעש  האיום  שהם עושים אחרי ה – " חמין "   . אתה יושב  מתאמץ  והינה...נתקע באמצע החרה הבן זונה  לא יורד  ולא עולה  יציקת בטון  תלויה באוויר . מנענע  ימין ושמאל ולא  עוזר  כלום . בינתיים  תור ארוך מבחוץ . דפיקות על הדלת  ...מה קרה  נתקעת ביפנים  ?  קורא בצחוק בעל הבית ...סוף סוף  החרה ירד  מושיט את היד לנייר טואלט , מקפל כרגיל פעמיים   ואופס ... האצבע בתחת   ( קמצנים יה בני זונות . אל קונים נייר באיכות טובה  טוב שלא היה זה נייר מחברות ? ) שוטף את הידיים עם סבון טוב טוב מוריד את המים.....אבל...החרה כאילו  תפש פיקוד  לא יורד  כאילו במקום הבטון של חמין  האכלתי הפך ל" נוצות  "  עד שסוף סוף יצאתי מלווה בתור ממתינים ומחיאות כפיים סוערות.

אם בחרה עסקינן  : איזה בעסה  שנכנסים  ל ישיבה ארוכה ב עניינים שוטפים ( שלשול )   ונגמר הנייר  ...גם בארון  !

מקרה חמין אחר :  אתה מת לחרבן ...מתאמץ להוציא, עד כי השעון נופל לך מהיד

 ומה שיוצא  זה...פלופ  פלופ  פלופ   זיתים  ! מה אני עז  ?

 

בדיחה

אדם יושן את שנתו וחולם  שכול האיברים רבים בניהם  מי בעל הבית והבוס של כול הגוף . אומרים הרגליים : אלמלא אנו האדם לא היה הולך  לעבוד לנו מגיע להיות  מנהל העבודה  אומרים הידיים  : נכון נכון אבל ..אם לא היינו מבצעים את הפעולות  לא היה יכול לעבוד  לנו מגיע להיות  מנהל העבודה.  וכך עברו  מאיבר לאיבר כול אחד טען ל – " כתר " מנהל העבודה . עד ..שהחרה פתח את הפה ...כולכם לא שווים בלעדי  אני צריך להיות מנהל העבודה .  צחקו עליו כול האיברים   אתה בסך בכול חרה איך תוכל להיות מנהל עבודה ? חכו חכו ועוד תראו.....

עבר יום אחד  והחרה לא יוצא ! עבר עוד יום  וגם ביום השני לא יוצא  חלפו להם ארבע ימים  המעיים מנופחות הראש כואב  והחרה לא יוצא...מחוסר בררה החליטו האיברים לתת ל חרה להיות מנהל עבודה  והינה סוף סוף יצא וכול האיברים נשמו לרווחה  ומאז..... כול חרה יכול להיות מנהל עבודה  !!!!!!

 

אתה נוסע לעבודה . לקחת זמן פקקים , שומע גלגלץ . לפניך רכב הנוסע כחוק , אין תלונות . מגעים  לרמזור , ממתינים ,  יש ירוק  אבל..הרכב שלפניך אינו זז. אתה צועק  " הלו...יותר ירוק מזה  זה לא יכול להיות סע ... "  ואז...הוא נוסע באדום !!!

 

אתה נוסע בכביש עמוס. מה לעשות , נוסעים גם בצד שמאל אתה מגיע לפני צומת רבת נתיבים  ורוצה לפנות שמאלה  אבל...נהג הרכב שלפניך  מוציא יד  כסימן לפניה ימינה (מה קרה אין  וינקרים ?   )  אתה  נותן זכות קדימה וממתין  אבל...הרכב  ממשיך ישר – היא רצתה רק ליבש את הלק בציפורנים  !  או שפנתה  ימינה ואתה נכנסת בעמוד !

יש עוד דברים שמרגיזים ?  כתבו אולי נעשה מזה ספר יום אחד.

שבת שלום  ואל תתעצבנו לא שווה את זה

תגובות