הודעות והגיגים

החזרת מילות שיריו של נתן יונתן לשירונט

מי לא אוהב לשמוע את שיריו של נתן יונתן, נתן יונתן הוא בין המשוררים המולחנים ביותר בזמר העברי והוא תרם רבות להגדלת אוצר השירה והפזמונאות בארצינו.
מי שיחפוץ להסתכל במילות שיריו באתר האינטרנט שירונט, שהוא האתר הגדול ביותר למילים ברשת לא יוכל לעשות כן שכן כבר מזה זמן רב מוצגת הודעה באתר - בעלת הזכויות הציבה לשירונט דרישות שונות מאילו הנהוגות באתר אקו"ם לצורך בהשך הצגת יצירותיו בשירונט. ההנהלה אינה מוכנה לקבל דרשות איל השונות מאקו"ם אי לכך הוסרו יצירותיו של נתן יונתן מהאתר כמו כן בדף עצמו מצורפת כתבה מידיעות אחרונות בנושא וכן ממוסף הארץ בנושא - שווה לקרוא זה מאוד מעניין.
מה שבגדול כתוב שם זה שנילי כרמל אלמת זאת שאחראית על שימור זכויותיו פחות או יותר הסכסכה עם כל העולם, כאשר הסכסוף בעקרון החל משברק פז האחראי המרכזי על זמר רשת רצה להקים לו אתר לזכרו כיאה למשורר בסדר גודל שלו. הוא פנה לשירונט שיתנו לו את המילים לשירים של נתן יונתן לאתר שהוא רצה להקים ומשזה נודע לנילי כרמל היא מאוד כעסה אז היא לקחה את יצירותיו ולא הרשתה יותר שיהיו באתר
רגע, העניין עוד הולך ומסתבך, היו גם כל מיני רצונות לעשות לו דברים מאוד יפים כמו הופעה במועדון צוותא, או אולם יחסית קטן אחר, אולם משזה נודע לה היא לא הרשתה לקיים אותו בטענה שלנתן יונתן זה לא יהיה ראוי לעשו באולם קטן, כמו כן מהכתבה עולה כי בספר חדש של נתן יונתן שיצא בשנה שעברה היא שינתה לו כמה מילים בכמה שירים.
מתוך מגמה שלי להיות כמה שיותר נייטרלי בעניין ואולי אף להפגש עימה ולנסות להסביר לה בהגיון, אני מנוע מלהביע עמדה בנושא, אולם אני בטוח שאתם יודעים מהי עמדתי בנושא.
הנושא הזה יותר מידי חשוב לי מכדי לעבור עליו לסדר היום, ואני שואף על אפי ועל חמתי, מה שנקרא, להפגש עימה, אני מנסה עכשיו כל מיני דרכים, כל מי שאני מדבר עימו בקשר לזה מדיר רגליו ובצדק מבחינתו כיוון שגם הוא כאמור נכבה ממנה לא אחת, אולם אני לא מתכוון להרים ידיים כל כך מהר, אז מי שמעוניין לעזור לי בדרך כל שהיא ישמח אם ייצור איתי קשר במייל ונחשוב על דרכי פעולה משותפות, כל עזרה תתקבל בברכה..
בתודה רבה, אמיר. 

תגובות