סיפורים

מבחן התוצאה - (פורסם היום במקומון השיקמה)

מבחן התוצאה / שרון נחום

 

ישובה על מכסה האסלה, עצרתי את נשימתי, מתה להציץ במקלון ספוג השתן. לא סתם שתן, אלא כזה טרי מהבוקר. חצי לילה התאפקתי, ועיניתי את השלפוחית שלי כדי לא לבזבז את הסחורה.

בבוקר זה קרה. "שלוש דקות של המתנה" כתוב על האריזה. אלוהים, בקושי עברו שלוש שניות. בקרוב אדע האם תמו ייסוריי, או שעוד חודש יהיה עליי לגלם את תפקיד כוכבת הפורנו חובבת הסקס, כאשר למען האמת כבר בא לי להקיא רק מהמחשבה על זה. איפה הימים בהם הסקס היה ספונטני ורגיש. וזה עוד הרע במיעוטו. הכי נורא זה שאחרי שכבר נגמר הסיוט, אני עוברת לעמדת מתעמלת אקרובטית, ונאלצת לעמוד עמידת נר גבוה, שחלילה לא תאבד אף טיפה מתרכובת הפלאים. שוב בדקתי, הבטתי בשעוני, עוד דקה למניאק, רק עוד דקה אחת, וגורלי יוכרע. רק עוד דקה שבה אדע האם אצא בתופים ובמחולות מחדר השירותים או בפרצוף נכאים, שפופה ובראש חפוי.

באותה דקה שנותרה נזכרתי בכל הפעמים שבהן פרנסתי בכבוד את כל יצרני בדיקות ההיריון למיניהם.

תחילה בתקופת הרווקות, שבעיקר התאפיינה בפחד מהריון לא רצוי. כל איחור במחזור גרם לי לרוץ לסופר פארם הכי מרוחק ממקום ביתי. הייתי בודקת היטב שאין אף מכר של הוריי שיוכל להביע תמיהה נוכח רכישותיי, ולהסיק מכך על פעולות בלתי מוסריות, ורק לאחר שווידאתי שאני באזור סטרילי, משכתי ערכת בדיקה מהמדף, והגשתי אותה לרוקח, בצירוף הכסף המוכן. לא פעם הוספתי גם טבליות סטרפסילס לגרון שכמובן כלל לא הצטרכתי, בתקווה שיצליחו לחסוך מעט ממבוכתי.

אחרי שנישאתי ציפיתי להריון, והפחד התחלף,  ברצון חזק לעולל חייכן בזרועותיי. הפסקתי לרכוש את המוצרים הנלווים, אבל המשכתי לרכוש את הערכות. בשלב מסוים גם עשיתי סקר שוק ובדקתי איזו חברה התעלתה על עצמה, ושיווקה ערכה שגילתה הריון עוד לפני שנוצר.

שוב הצצתי בשעוני, חלפו שלוש דקות ורבע. העזתי והבטתי אל חלון המקלון, מנחמת את עצמי מראש, שלא נורא אם יופיע רק פס אחד. תמיד יש חודש נוסף כדי להמשיך ולנסות. חוץ מזה ראיתי שיש מבצע של 1+1 בערכות לבדיקת הריון..   אבל לא!.  הופתעתי: שני פסים, שניים. שפשפתי את עיניי היטב, לבדוק שלא סתם שכפלתי איזה קוו ויצאתי במחולות מחדר השירותים היישר לחדר השינה, הערתי את האב לעתיד בעיקר כדי לבשר לו על תקופת היובש הארוכה שמצפה לו.

תגובות