סיפורים

סיפורים בהזמנה אישית

נימפה.
 

אם הייתי יכול להיות בשני מקומות בו זמנית הייתי בוחר להיות איתה בשני המקומות גם יחד, להביט בה מתערטלת מולי, ולהתערטל יחד איתה. כן, ככה בדיוק! זו יכולה היתה להיות פנטזיה מושלמת וחלומית, לגעת בה מבעד למים הקולחים על גופה ולהיצמד אליה, ובד בבד להביט מוקסם בגופה החטוב הנושק למים. זה מה שהיא עשתה כל בוקר, וזה מה שאני עשיתי כל בוקר, היא התקלחה, ואני עמדתי עם הסיגריה מול החלון של חדרי, בוהה הישר לחדר המקלחת שלה. הערצתי את הקבלן שבנה את הבניין בצורה מעוררת התפעלות, בעקיפין הוא דאג לפנטזיות שלי להיבנות עד הפסגה.  אילו יכולתי לבחור שני מקומות... בוודאי שהייתי בוחר בדירה שלי כדי להיות קרוב ככל האפשר לחדר המקלחת שלה. היה לה גוף משגע, ואהבתי לבחון אותו בצורה כזאת שאף פעם לא היתה מעוררת חשד, לשם כך קניתי וילון כחול, ולעת הצורך הייתי מסתתר מאחוריו.

היתה מרוקנת כמעט חצי בקבוק סבון נוזלי לספוג רך, ולאט בחושניות מעבירה על גופה, השדה הקטנה הזאת הטריפה לי את החושים, גמרה לי את העצבים, ואת הסיגריות שעישנתי בשרשרת בגלל המתח וההורמונים, תוהה איפה יבקר הפעם הספוג הריחני שלה.  מעניין שמקלחת שלה נראתה יותר כמו טקס עינוי פולחני, ועוד יותר מענה, כי הצטרכתי לקום בשבילה בשעה מוקדמת ממה שאני רגיל. הפכתי להיות מכור. לסיגריות ולנימפה שלי. מיותר לומר שגם הסבון הנוזלי שבדירתי אזל במהירות. אחרי הכל יש חיים גם מעבר לדלת דירתי ולא יכולתי לצאת החוצה כאילו שאני לבוש בגי'נס של בן השכנים וזיקפה מפארת את חזותי כמו זוג פרוז'קטורים במגרש כדורגל לאומי.

קודם היא היתה נכנסת מתחת לזרם המים, עוצמת את עיניה, ונותת למים לשטוף את עורה. אחר כך היתה חופפת את שערה, ואז... הייתי מדליק סיגריה שנייה. באמצע סיגריה שנייה, שעישנתי באיטיות ככל שתהיה, היתה שולחת יד לספוג שלה. היה לו מן צבע לא מובן שבין כתום וורוד, הסבון הנוזלי בדרך כלל היה כחול, ושלל הצבעים ערפל לי את החושים כשניקתה את גופה השחום. חששתי שאסיים את חיי בקוצר נשימה וחנק בגלל הניקוטין, והתקף אסטמה מהמראות הקשים לצפיה. אבל זה היה שווה, לעזאזל!  המראות איימו לקרוע את שריר ידי הימנית, שכן לא יכולתי לעמוד כמו בול עץ וללכת לעבודה עם כאבי ביצים שלא ירפו כל היום. וכמה מקלחות קרות אפשר כבר לעשות? אפשר לחטוף דלקת ריאות כמו כלום. ככה היינו נפגשים בכל בוקר, אני והיא... היא מתקלחת, ואני שקוע בטיפול בריאותי מונע,  מכאבי ביצים ועד דלקת ריאות קשה. דמיינתי איך אני מחזיק בעבורה את המגבת.  הייתי מת לנגב את גבה, להריח את הסבון על עורה. אם הייתי יכול להיות בשני מקומות גם יחד.. הייתי רוצה להיות איתה במקלחת, חודר אליה באיטיות אך בנחישות, ובו בזמן צופה בנו בדירתי מאחורי הוילון הכחול ומענג את עצמי עם הסבון הנוזלי. ואז, כשאני שקוע בגראנד פינלה.... ומחפש מגבת לעצמי, אני מעיף מבט אל חדר המקלחת שלה... ומגלה שהוא ריק... עד מחר בבוקר.

תגובות