יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
אבא, אל תעזוב שוב! אנחנו צריכים אותך!אבא, איפה היית אז, אתה זוכר?? כשנולדתי... כשהגוף של אמא כבר לא יכלה להתמודד עם הכאב הנוראי שגרמתי לה. איפה היית אז?? אני לא זוכרת את פניך.. ואבא?? איפה היית בחוג בלט שלי?? אתה זוכר? כשנכנסו החיילים לאולם והרסו לנו את ההצגה היפה שתחננו כבר שנה שלמה?? איפה היית אז, כשהתחילו החיילים הרעים לשרוף את האולם ואת כל הקישוטים שהכנתי מוקדם יותר?? אני לא זוכרת את זרועך.. אה! אולי אתה זוכר את הפעם שאני ומיה רבנו? היא אמרה, שאתה בכלל לא אוהב אותנו! שעזבת ושבחיים לא תחזור! ואני הגנתי עליך, אמרתי "אבל הוא אבא!! ברור שהוא אוהב אותנו..אם רק תאמיני בו, הוא יחזור אלינו! והוא יתקן הכל ויחבק וינשק! ויגיד שהוא אוהב ותמיד אהב!! אם רק תאמיני..... אולי הוא יחזור...אולי אז...הוא יחזור."
אבא? היית כשלמחרת גיליתי שמיה נלקחה למחנה מיוחד, שעוד שנה, מקסימום, היא כבר לא תחיה?? שזאת הפעם האחרונה שנשוחח?? שנריב?? אני לא זוכרת את נשיקותך מיבשות את דמעותיי..
אולי אתה זוכר את הפעם שנשארתי לבדי, בין כל העולם המפחיד והרועש, רק אני נותרתי. כשהחיילים חזרו ולקחו אותי מהבית, איך לא תזכור את היום שמיליוני בניך בכו על מותם של אוהבם?? איך אתה לא בכית מכאבם?? אני לא זוכרת את כאבך.. רק את כאבי. "ברור שאבא זוכר..." כמו שאמרתי למיה.. "הוא אבא, ברור שהוא אוהב....אם רק תאמיני...אני בטוחה שהוא יחזור......אולי יום אחד הוא יחזור." לפעמים אני כבר שוכחת איך מרגישה אהבתך. אני עדיין מחכה לך שתחזור. עוד מאמינה...בקושי... שאבא תמיד אוהב ותמיד אהב.
אני טועה? תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |