סיפורים

הטבע הקסום

ביערות הגשם של ברזיל הרחוקה יושבים תלויים בין השמיים והארץ להקת של קופים, צעירים ,זקנים,אמהות ואבות.הצעירים ,השובביים, משחקים וקופצים בין הענפים,המבוגרים,האדישים,מחפשים ומנקים כל מיני טפילים המסתרים בין השערות  בני זוגם.

 

למרגלות העצים,בין ערימות של עלים וענפים שבורים ,הולכים,זוחלים כל מיני חרקים וזחלים קטנים, המוסתרים מעיניהם של החיות ההולכות על ארבע,הם בחריצות עובדים ואוגרים את מזונם לזמנים בהם אי אפשר לחפש אוכל.ההולכים  על ארבע תוך כדי חיפוש אחרי המזון דורסים ברגליהם את החרקים וזוחלים הקטנים.

 
על אחד העצים מטפס,זוחל בעצלנות נחש גדול ממדים המחפש מקום לסיאסטה ומנוחה אחרי ארוחה דשנה של מכרסם שלא הצליח לברוח ממנו.
 
בין הענפים עפים כל מני ציפורים שקולותיהם נשמעים כמו מקהלה,ומעופם דומה לריקוד הבלט"אגם הברבורים" של פיוטר איליץ צייקובסקי,ומעל כולם,כמו מנצח,עפים  ומשגיחים מלמעלה הציפורים הטורפים.
 
את הקולות הנשמעים ביער אפשר להשוות אותם למקהלה אשר שרה את האופרה של המלחין האיטלקי הדגול גיוספה ורדי"לה טרוויאטה"כאשר הסולנים הם זוג קנרים ודרורים.
 
פתאום ארובות השמיים נפתחים ומבול של מי גשם יורדים על היער.המפגש בין טיפות המים והאדמה נשמעים כמו תופים,הברקים מאירים את היער כמו זרקורים את הבימה,וכל צבעי הקשת המתמזגים עם העצים הם התפאורה.
 
זהו הטבע המקסים.
 
כל הזכויות שמורות לסולו א.

 

 

 

 

 
 

תגובות