סיפורים

תגלית <דגדגן> אורגזמה (למבוגרים בלבד)

לפני מספר שנים הכרתי גבר יפיוף ומדליק במיוחד.

ההכרות בינינו החלה בשיחת טלפון מקרית שנמשכה שעה ארוכה.

בזמן ששוחחנו חשתי בתשוקה עזה להימצא בקרבתו, העזתי והזמנתי אותו לביתי. (לא היתה זו שיחת הטלפון הראשונה והחלטתי לעשות צעד נועז)

לא חלפה שעה ובפתח ביתי הופיע בחור בן28, משקפי ג'ון לנון מעטרים את עיניו הירוקות, לראשו שיער קצרצר, לבש ג'ינס צמוד וחולצת טריקו צמודה ומעל חולצה משובצת. לרגליו נעל מגפי בוקרים כמו בסרטים.
ישבנו בסלון, כיבדתי אותו בשתייה ועישנו סיגריה להנאתנו.

שוחחנו על הכול. חשתי בטוחה במחיצתו.

היתה זו הפעם היחידה בחיי שחשתי כך כלפי גבר כבר בפגישה הראשונה.
לקראת המפגש לבשתי שמלה קיצית בלי תחתונים ובלי חזייה (ככה תמיד אני לבושה בבית) הרגשתי איך גופי בוער כולו, צמא למגע ולהתענגות שמימית.
ישבתי מולו על כורסה והוא אמר לי: "תתחילי לגעת בעצמך...", ומבלי להתנגד לבקשתו התחלתי לאונן בעזרת אצבעותיי בחביוניתי ובפטמות שהזדקרו מיד. חשתי בחום ובלחות הנוטף משפתיי ערוותי.
הבחור התקרב והתיישב על הרצפה סמוך לכורסה והחל מלטף את שדיי ביד אחת ובשנייה ליטף את שפתי הפות עד אשר הגיע לאיבר הזעיר שהלך ותפח מרגע לרגע. (מעולם קודם לכן לא התייחסתי לדגדגן כמקור להנאה)
רטט אחז בי מהרגע שהניח אצבעותיו באיבר הקטן והדבר שיגע אותי עוד ועוד. התענגתי עד מאוד ממגע אצבעותיו ומליטוף השדיים בידו השנייה. הוא עזר לי לקום מן הכורסה והוביל אותי למקלחת.

הדרך לשם נראתה לי בלתי אפשרית, בקושי יכולתי ללכת, פיק ברכיים אחז בי ומנע ממני להמשיך ללכת.

הוא לא עזב אותי לרגע. עזר לי לפשוט מעליי את השמלה והושיב אותי בתוך האמבטיה... פישק באצבעותיו את שפתיי הפות והתיז לעבר הדגדגן זרם חזק של מים פושרים והרעד שב ועבר בכל גופי.

לאחר שחוויתי מספר אורגזמות בתוך האמבטיה עזר לי לקום, ניגב את גופי לאט וברכות... וניגשנו לחדר השינה.

בדרך לחדרי הוסיף לגעת בחביוניתי תוך כדי הליכה איטית ואני רוטטת כולי ובקושי רב עמדתי על רגליי. נשכבתי על המיטה הרחבה והוא פישק את רגליי והחל מלטף בלשונו ובאצבעותיו בכל גופי.

בזמן שעינג אותי עצמתי את עיניי ונהניתי מכל רגע יחד.
אחרי אינספור אורגזמות אוראליות שחוויתי הוא חשף את הנשק שהסתיר בין רגליו, במשך כל הזמן שחלף ודאג להנאתי הרצופה, היה זה כלי משחית ארוך ועבה ומרשים עד מאוד שמילא את החלל בצורה מושלמת.

הוא נע לאטו בתוכי הלוך ושוב בכל תנוחה אפשרית...

עד לרגע שחדר לתוכי איבר מינו הנהדר הייתי שרויה לסירוגין בעלפון חושים, כשבכל פעם שהתעוררתי מצאתי עצמי בתנוחה שונה מזו שהייתי קודם לכן.
התענוג הבלתי נשכח הזה ארך שש שעות רצופות.

 

זכויות יוצרים שמורות לסוסנה דגן ©

 

תגובות