סיפורים

קטן קטן גדול יהיה (למבוגרים בלבד)

ערב, יום חמישי, בדרכי למקום עבודתי פגשתי את זיו, בחור גבוה ושרמנטי כבן 30, בחנייה צמוד לביתי.

מדי יום חמישי אנו נפגשים; זיו מגיע לביקור אצל הוריו הקשישים, בבית הסמוך, ואני בדרכי למקום עבודתי.

תוך כדי נהיגה בכביש סואן  פנטזתי על זיו בן השכנים שהכרתי מאז נולד. זאת לא היתה הפעם הראשונה שפנטזתי עליו למעשה, עוד שהיה נער כבן 17, חשקתי בו... רציתי לחוש בטעם של נער מלא הורמונים המתפרצים לכל עבר.

ערב אחד הזמנתי את זיו לביתנו כדי שישמור על הקטנטנים שלי בני השנתיים והחמש, הוא הסכים והגיע בשעה שקבענו מראש.

יצאתי לבלות עם בעלי, קבענו עם זוג חברים בביתם. היינו בביתם זמן קצר ומשם נסענו למסיבה. בסביבות השעה 23:30 חשתי ברע והחלטתי לשוב לביתי. בעלי נשאר במסיבה עם חבריו ואני חזרתי במונית.

נכנסתי בדלת האחורית ישר לחדר השינה, זיו ישב בסלון וצפה בסרט וידיאו. הוא היה מרוכז כולו בסרט ולא ידע כלל שהגעתי.

נשכבתי במיטה כשאני עדיין לבושה בשמלה הפרחונית ונועלת את נעלי העקב. ההרגשה הרעה שאפפה אותי חלפה בינתיים החלפתי בגדים ולבשתי חולצת T ארוכה עד הברכיים.

יצאתי לסלון לומר לזיו שיוכל ללכת לביתו ולהפתעתי ראיתי אותו מחזיק באיבר ארוך מניע אותו בזריזות ביד אחת בעוד היד השנייה משחקת באשכיו, מועכת ומשחררת לחילופין.

מעת לעת נאנח וגנח בקול חרישי...

לרגע בהיתי בזכרותו ונזכרתי בגל הפנטזיות שרקמתי עליו. אמרתי לו: "אל תיתן לי להפריע לך... תמשיך", ידו החלה מלטפת את גופו משרטטת ריבועים על בטנו השטוחה, ויורדת לאיטה אל הכלי המרשים.

"אתה עושה את זה לא נכון" אמרתי פתאום, "תן לי להראות לך איך עושים זאת."

לא חיכיתי לתשובתו ניגשתי אליו ותפסתי את איברו ושפשפתי. זרמים של עונג התפשטו בגופו כמו גלים המתנפצים על הסלעים. עזבתי את האיבר וליטפתי בחלק הפנימי של ירכיו.

התיישבתי למרגלות הכורסה ואחזתי באיברו מעבירה את לשוני בתנועה ארוכה מעלה מטה ובולעת אותו.

זיו גנח ותפס אותי בעורפי החל מניע את אגנו קדימה ואחורה. בעוד פי עסוק באיבר הממלא אותי יונקת ומלקקת אותו בתאווה, החלה ידי לפלס דרכה אל אחוריו, אצבעותיי לוחצות ומביאה אותו לשיאים שכמותם לא הגיע עד עתה. תנועות האגן שלו נעשו מהירות יותר ויותר, ופתאום בתנועה אחת דחף את כל איברו למעמקי גרוני בעוד אפי תקוע עמוק בין שערות מפשעתו.
זיו השפריץ נתזים נכבדים עמוק בגרוני תוך כדי אנחות וגניחות שנשמעו עד לפינת הרחוב... מאז חלפו כבר יותר מ-13 שנה.

שבוע חלף מאז פגשתי את זיו בפעם האחרונה בחנייה.

באחד הערבים יצאתי לפאב עם חברתי שעמדה להינשא וערכנו לה, שם, מסיבת רווקות. חשפן-רקדן עמד להגיע לפני חצות... הערב החל בכיף, משקאות זרמו כמים, ואז הופיע בחור גבוה עם כתפיים רחבות לבוש בסרבל ירוק זית ועל עיניו הרכיב מסכה שחורה.
הופעתו החלה בריקודים עם הבנות וכעבור זמן פנה אל בעלת השמחה ורקד עימה ריקוד חושני ומלטף. הבנות קראו בהתלהבות והשתוללו על  כיסאותיהן.
בתום המופע התקרב אליי החשפן-רקדן וביקש שאבוא איתו... לא זיהיתי אותו ובכל זאת הלכתי עימו אל מחוץ לפאב. לפני כן, נפרדתי מחברתי, והמשכתי איתו... היתה זו משיכה חייתית.

מחוץ לפאב היתה סמטה, החשפן נעצר אחז בי ונשק על שפתיי, נדהמתי לרגע והסתכלתי ישר לתוך עיניו, אך לא הצלחתי לזהות היה חשוך. במרחק הליכה קצרה חנה הרכב שלי, פנינו אליו.

זרמתי איתו... הנעתי את הרכב ונסענו. הוא כיוון אותי דרומה. הגענו אל המקום, החניתי את המכונית. ברחוב צדדי מהכביש הראשי עלינו לקומה השנייה בבניין ישן. פתח את הדלת ונכנסנו.

הדירה היתה חשוכה ושקטה, חששתי שישמע את פעימות ליבי. סגר אחרינו את הדלת והדביק אותי אליה, אחז בי וקרב אותי אליו נושק בשפתיי ברכות מלטפת. ידיו הצמידו את ידיי מעל ראשי, מלטף אותן מהאצבעות ועד החיבור עם הגוף, ולשונו החלה עוברת על כל פיסת עור חשופה. ידיו גיששו ורפרפו מעל גופי, נוגעות, לא נוגעות, מלטפות וממכרות.

פרם את כפתורי שמלתי והשמלה נפלה על הרצפה מתחתיי. הושיט ידיו לאחור ושחרר את אבזם החזייה ושדיי כאילו פרצו לחופשי, פטמותיי הזדקרו למגע שפתיו ולשונו.

נותרתי כשעליי תחתונים בלבד צמודה לדלת הכניסה, מגורה ורטובה, מחכה לו, לבחור המסתורי עם המסכה שימשיך.

לפתע, לחש לי באוזן ושאל: "איפה את רוצה אותי?"

"רוצה  מה?" לא היה ברור לי.

"כאן או בחדר?" חזר ולחש.

"כאן, על הספה" השבתי במבוכה.

לקח אותי בזרועותיו והניח אותי על הספה הגדולה והמרווחת. הושיב אותי בקצה הספה, התכופף ורכן אל כפות רגליי והחל למצוץ בתאווה את האצבעות אחת אחת בעוד ידיו טיפסו אל ירכיי ואל ערוותי הרטובה מבעד לתחתון. ראשי נזרק לאחור מעוצמת העונג שהתפשט בגופי.

בידיים מיומנות הסיר את התחתונים מעליי חושף את ערוותי בפניו, פישק את רגליי לרווחה והתכופף כשהוא נעזר בידיו ולשונו מצא את דגדגני. בתנועות נמרצות ליקק את שפתיי, נשף נשיפות חמות ואז שאב את הדגדגן, התפתלתי מתענוג. שפתיו נצמדו לערוותי, לשונו החוקרת מצאה את מבוקשה ואני רועדת, גונחת וגומרת פעם אחר פעם כמעט ללא הפסקה.

הוא התרומם פשט את בגדיו ונשאר עדיין עם המסכה על פניו. סובב אותי על בטני וליטף את גבי, את לחיי עכוזי ואת החריץ ביניהן. התכופף והחדיר את לשונו הארוכה מאחור ובמקביל אצבעותיו חדרו אלי מלפנים.
גנחתי בקול כשמיציי פורצים מתוכי ואני על סף בכי מהעוצמה שלא ידעתי. רק אחרי שנרגעתי מעט והחזרתי את הנשימה למצב הרגיל, פניתי אליו בבקשה שיסיר את המסכה. הוא נענה בחיוב לבקשתי, ורק אז ראיתי את זיו מולי עירום לאורו החיוור של הירח. הוא חייך לעברי ואמר לי שזה היה החזר על העינוגים שגרמתי לו בהיותו צעיר לפני גיוס.

הגיע יום חמישי, הביקור השבועי של זיו בבית הוריו. באותו יום לא נפגשתי עם זיו כמדי שבוע בחנייה, הייתי בדרכי לדירה, בדרום העיר, הרחק ממקום מגוריי. מרוגשת כתמיד לקראת המפגש השבועי לבושה בשמלה פרחונית קלילה וסנדלים עם עקב נמוך.

הגעתי ראשונה לדירה, פתחתי את הדלת ונכנסתי מיד. הדבר הראשון שעשיתי היה להתקלח ולהתרענן מהיום המפרך שעבר עליי במקום העבודה, יצאתי לבושה בחולצת T ארוכה עם מחשוף V, התיישבתי בסלון וקראתי ספר.
לא עבר זמן רב  ודלת הכניסה נפתחה ובפתח עמד זיו וחיוך על פניו. הגיח מאחוריי תפס את שדיי בשתי ידיו והחל לעסות אותן ונשף בעורפי נשיפות קטנות וחמימות. צמרמורת חלפה בגופי הפטמות התקשו מיד... לפתע, כיסה את עיניי במסכה, אחז בידי והוביל אותי לחדר השינה. השכיב אותי על המיטה, תפס בידי הימנית וקשר אותה עם סרט בד עבה אל קרס על אדן החלון הימני, לקח את ידי השמאלית וקשר סרט בד עבה אל קרס בחלון השמאלי.

זיו החל מלטף את רגליי בקצות אצבעותיו מלמעלה למטה ובחזרה. מעביר ליטוף קל מעל ערוותי, וממשיך ללטף ולנשק את ירכיי בנשיקות קטנטנות הלוך ושוב. חשתי שהוא מחדיר לתוכי אביזר דמויי איבר זכרי, הרגשתי במגע שלו, רך ונעים. ברגע שהחדיר רטיבות רבה זרמה והאגן החל לנוע מצד לצד, פנימה והחוצה כשעיניי עדיין מכוסות וידיי קשורות.

מדי פעם רכן לעברי ונשק לי קלות על שפתיי, נשיקות חמות ורטובות טבולים בתשוקה רבה... ריח מטריף ריחף באוויר, ריח עינוגים של מיזוג גופות עירומים חסרי מעצורים.

 

זכויות יוצרים שמורות לסוסנה דגן ©

 

תגובות