שטה לי

24/12/2014 14:36 | מרים

צבעתי

את ילדותי

במכחול

של צלילים

שטה לי

שלווה

באגם הברבורים

של צייקובסקי

מרקדת

כצועניה סוערת

לצלילי בולרו

של ראוול

חשה

כעליזה בארץ

הפלאות

של בטהובן

ואני

כל כך מאושרת

הייתי

פעם

מזמן