השיר מוקדש לאלי יוסף בן כיתתי שנפל במלחמת ששת הימים בקרב בירושלים
24/04/2012 23:45 |
מרים
חכה לי אך הרף
חכה רק שניה
השמש גוועת
ואתה גז עימה
-----------------
דמדומים בקו אופק
צל של אלון
אלון היית
וצילך זכרון
יהי זכרך ברוך