ןאתה-לו ידעת....

20/09/2011 17:07 | מרים
ואתה-לו ידעת
לו חשת
במה שזיכית אותי
בשמחת חיים
באהבת החיים
בראית יפי הבריאה
זיכיתני
להתרגש ממראה
שלהבות הזריחה
זיכיתני
לחוש את רדת השקיעה
להרגיש
לב פועם בחוזקה
כמו עומד
להתפקע
מאהבה...
ואתה....
לא ידעת.....