רואה את האור18/07/2011 20:41 | מריםרואה את האור
כצבעי שמן מרוחים
על הרקיע
שכבות של ורוד
סגול
טורקיז
דימדומים חיים ומתערטלים
השמיים מתערבלים
להקת זרזירים חולפת
חופשיים לנוע כרצונם
אני רואה גבול
בתוך עצמי
וזרזירים שבתוכי
רוצים לעוף
גבוה
גבוה |