שלהבות13/08/2010 00:05 | מריםאחי
שלהבת הנר
אותה הדלקתי לזיכרך
שלהבת האש
שהעפילה אל-על
אלי מרום
גבוה גבוה
היא להבה הלוחכת
את האויר
עתה- אחי
אנו צמד שלהבות
דולקות
כאש תמיד
מתיחדות
עם עצמנו
ואמא-נשמה
עוטפת אותנו
בברכת הדרך
שבת שלום |