| 13/09/2008 22:57 | גמעתי עד כה 133 עמודים מרתקים בספרך הנוגע והמרגש וכשהנחתי את דמויותייך כך אכנה זאת , לענינים אחרים , כבר התגעגתי וחיכיתי לרגע שאשוב לקרוא בו .
מצד אחד אני רוצה להגיע לסיומו ומצד שני רוצה לאחוז בדמויות הכל כך מוחשיות .
גלי.כתיבתך מופלאה,שזורה במשפטים על החיים ,פנינים לרוב ,מחשבות ,ההומור ,.
בקלות הייתי פותחת בהתרשמותי מהדמויות ,אך לא אעשה זאת ,. הרי לא אגלה . מגיע לקוראים לדעת לבד ולהתרשם ..מרתק ופשוט נשאבים לעוד ועוד.בניית הסיפור , תאוריי הדמויות , סיפורי חיים ..כל מילה במקומה ..
נפלא ! נפלא !
מהכישרון לבנות מציאות בעזרת מילים .עוד תמונה ועוד תמונה והנה העמודים הפכו לספר של ממש ומכיל כה רב . חוויה גדולה עבורי לקרוא ספרך גלי נהדרת ותודה רבה על כך !!! בהצלחה רבה כי מגיע לו !!!!!!!!! ממני באהבה |