כשהיינו ילדים27/06/2026 18:17 | אילה בכורכשהיינו ילדים שיחקנו קלס דוק וחמש אבנים שיחקנו בתופסת מחבואים ומחניים עבדנו בקטיף כותנה ובננות בענף הנוי וגם עם פרות ותרנגולות שרנו ורקדנו במעגל ובזוגות ולא התעייפנו, את החיים בלענו רצנו בחולות ברגליים יחפות אספנו צדפים ובנינו ארמונות מחול, קפצנו על ובין הגלים ושטנו בסירה לאי היונים כן פעם היינו ילדים וזה היה מזמ ן ועכשיו אנחנו נחשבים מבוגרים אבל הכול זוכרים ומידי פעם לילדים ולנכדים מספרים איך היה כשאנחנו היינו ילדים |