אי צדק~עמית בן יגאל ז"ל

12/05/2020 20:14 | מרים
אנו בני האדם
נלחמים באי צדק
בכלים ברשותנו
ואתה האל הכל יכול
שמידת החסד
באה ממך
איך נטען בפניך
ואיך נסביר לעצמנו
כאן למטה
את חשבונותיך עימנו
שם למעלה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
""ציטוט~קח את בנך, את יחידך, אשר אהבת

והחותמת שחתמת אבא
תהיה כחותם
על ליבך
וחותמו של הקדוש ברוך הוא
הוא אמת לאמיתה
ודומם  עפרך
בן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נכתב לזכרו של החייל שנהרג אתמול מפגיעת אבן של  מחבל
יהי זכרו ברוך