אודות האתר אודות גלי מן התקשורת תקנון האתר
גלי צבי-ויס
דף הבית
גלי צבי-ויס
דוא"ל:
סיסמה:
שכחת?  הרשמה
כרגע באתר 61 יוצרים
חיפוש

אלמנטי ריקלין

העלה לדיון:
מוטי ריקלין



במת הדיון פתוחה להצעות החברים.
הוספת יצירה?
 
זו העת להגיב על יצירה אחרת בתמורה.
אחוות יוצרים-תודה!

 

פוסטים ארכיון
Yonatan Nagi Tzadik / קמע המזל/יונתן צדיק - פוסטים [14/6/2014 13:36]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / לי יש אותך ושעון [14/6/2014 16:24]
סגור

אילה / שבת שלום -משחק מילים - פוסטים [13/6/2014 16:54]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / שבת המלכה [13/6/2014 17:34]
סגור

גדי רוטשטין / ההפרדה בין עבר, הווה ועתיד הנה לא יותר מאשלייה סרבנית [ איינשטיין ] - פוסטים [13/6/2014]
פתח תגובות נורית ליברמן [14/6/2014 09:04] [ מס' תגובות : 2]
  גדי רוטשטין / הזמן הוא אחד ממישורי המרחב. יחודי הוא לא ניתן בו, לנו, לנוע לאחור. הזמן לא יכול לעבור, לא יכול לנוע וכי יחסית למע יזרום? [18/6/2014 21:47]
  גדי רוטשטין / יפה כתבת וחכם [18/6/2014 21:58]
פתח תגובות אלה לי / מי יצר את אלו הזמנים ?-אכן אשליה אמיתית [14/6/2014 12:18] [ מס' תגובות : 1]
  גדי רוטשטין / הזמן! כל כך ישנו בהוויה וכל כך איננו [18/6/2014 21:48]
פתח תגובות חנה הילמן / עבר, הווה ועתיד [14/6/2014 17:08] [ מס' תגובות : 1]
  גדי רוטשטין / אדם עובר במישור הזמן כמי שקפאו שד [18/6/2014 21:49]
פתח תגובות אילה / יכול להיות כי הם מתמזגים אחד בשני [14/6/2014 18:23] [ מס' תגובות : 1]
  גדי רוטשטין / ערבוביית זמן. אפילו עליו אי אפשר כבר לסמוך [18/6/2014 21:50]
ללא תגובות naor / ההנחה הזו מתבססת על אותה אנרגיה קוסמולוגית היולית שלמעלה מ70% ממנה עדיין נמצאת במרחב הזמן שאנו נמצאים בו..כלומר במימד הזמן שאנו נמצאים בו שנובע ממסת [15/6/2014 12:00]
ללא תגובות naor / החומר וכוח הכבידה במרחב היחסי..פועלת אנרגיה קוסמולוגית שהייתה טרם התהוות החומר ומימד הזמן..ולכן זו אשליה מבחינת הצופה בה. [15/6/2014 12:03]
ללא תגובות naor / והרי ברור תאורתית שבמהירות האור אין מימד לזמן..ועדיין היקום מתפשט(בריחת הגלקסיות)בלמעלה ממהירות האור ואנו נקודה קריטית במרחב שיש בה שינויים זניחים [15/6/2014 12:10]
פתח תגובות naor / שינויים זניחים במימד הזמן ובכללי אנו הקבוע למרות שאין קבוע בו וזה משתנה לעין הצופה בו. [15/6/2014 12:14] [ מס' תגובות : 5]
  נורית ליברמן [18/6/2014 16:34]
  naor / אחותי היקרה לי..רק ניסיתי לקפל תורה שלמה על קצה קצהו של המזלג כשם שאינשטיין קיפל את מימד הזמן בכוח הכבידה והגיע למסקנה זו.שולח לך חיבוק משיירי חיבוקך [18/6/2014 17:48]
  naor / שעדיין תחושתו מלווה אותי עד עצם היום הזה...כנראה שיש בך אנרגיות חיוביות מדהימות בתכולתן ..ואני הייתי כלי כשר לקבלן.תודה לך יקרה!!! [18/6/2014 17:50]
  נורית ליברמן [18/6/2014 18:55]
  גדי רוטשטין / את מימד הזמן, המימד הרביעי הכניס איינשטיין לתמונה הפיסיקלית של המציאות [18/6/2014 21:57]
סגור

אילה / כמה פשוט בפשטות - פוסטים [9/6/2014 17:12]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / רוח שטות נהדרת [9/6/2014 17:24] [ מס' תגובות : 2]
  אילה / תודה גלי- אני לא כך מבינה בשורשים [9/6/2014 18:03]
  גלי צבי-ויס / כייף גדול, ואת עושה זאת נפלא! [10/6/2014 09:18]
פתח תגובות naor / מילים הללו אינן מאותו שורש אבל מהלת וערבבת ובחשת בהן כיד הדמיון הטובה עלייך... [9/6/2014 17:47] [ מס' תגובות : 1]
  אילה / כן,תודה אני נהנית מהבחישה והמהילה [9/6/2014 18:04]
סגור

אהובה קליין / האם להיות נזירה זו קדושה, או חטא? - פוסטים [6/6/2014]
ללא תגובות naor / נמנע אני מהמחלוקת הגדולה בעניין זה. אך ראוי לציין שנזיר נחשב כקדוש(ואף ככהן גדול), בימינו אנו אדם המתנזר אינו יכול להגיע לדרגת קדוש..שכן הוא צריך [6/6/2014 10:51]
ללא תגובות naor / להיות פרוש מכול הבלי העולם וככוהן גדול,היו בהסטוריה הרחוקה גדולים שקיבלו עליהם נזירות..כיום זהו איסור חמור שכן אי אפשר להגיע לדרגת קדושה כפי שהתורה [6/6/2014 10:55]
פתח תגובות naor / כותבת ומתכוונת.."שקדוש הוא לה'". שיהא בקדושה עילאית שאין אנו כיום מבינים את המושג שלה. המשך דיון פורה ושב"ש לחברים ולכול בית ישראל. [6/6/2014 10:57] [ מס' תגובות : 10]
  גדי רוטשטין / המתנזרים מיין, מאכילת בשר, מרחצה במים ומכול אחר יקר [7/6/2014 10:09]
  naor / גדי יקר.לפי דעתי אם כבר נזיר הנו אמור להתנזר מדברים מסויימים ולא מרחצה וכדומה שהתורה לא דיברה עליהם.שאם התנזר מרחצה הרי שבנוסף לחטא נזיר חטא גם .. [7/6/2014 10:30]
  naor / ב"קדושים תהיו לאלוקיכם" וזה כולל ניקיון הגוף,או שהתנזר ממצוות פרו ורבו ..ואין זו נזירות אלא חטא גדול ולא לזה כוונת הכתוב אלא ביין או שיער וכו'... [7/6/2014 10:33]
  אהובה קליין / גדי היקר [8/6/2014 15:15]
  אהובה קליין / נאור היקר. [8/6/2014 15:14]
  naor / יקרה.כתבו בתלמוד-אם הם כמלאכים אנו כבני אדם ואם הם כבני אדם אנו כחמורים ולא כחמורו של רבי חנינה בן דוסא.זה ההבדל בין נזיר קדוש שמתכוונת התורה לבין מה [8/6/2014 15:55]
  naor / שאנו לא מסוגלים להבין מה זה קדוש .כיום אין אפשרות להיות קדוש כפי שהתורה...(בזמן התלמוד כן)..ראית מישהו היום שיכול להגיע למדרגת קדושה כמו כהן גדול? [8/6/2014 16:00]
  naor / צורך לנו להבין על מה השקלא והתריא בתלמוד..מדובר על מי שקידש עצמו ולא אחד מהישוב(כמונו)וכפי שכתבת שמואל,ושמשון..שמעת שהיה נזיר אחריהם? ומשום מה עלינו [8/6/2014 16:05]
  naor / להבין את כוונת הכתוב והמחלוקת בתלמוד ולא לגרוס דינוקא..וכול האחרונים מציינים זאת כפי שהזכרתי לעיל..ואני ממשיך ומאחל שיבוא לציון גואל שלא נצטרך בנזיר. [8/6/2014 16:09]
  אהובה קליין / נאור היקר [10/6/2014 08:02]
פתח תגובות גדי רוטשטין / נזיר...אסיר [7/6/2014 10:06] [ מס' תגובות : 1]
  אהובה קליין / גדי היקר. [8/6/2014 15:16]
פתח תגובות אלה לי / נזירות מלשון -התנזרות אין בה חטא אלא בחירה [7/6/2014 13:39] [ מס' תגובות : 1]
  אהובה קליין / אלה לי היקרה [8/6/2014 17:14]
ללא תגובות naor / ברצוני להדגיש מהו נזיר עפ"י התורה!!!- אין אדם משים עצמו נזיר אלא אם כן שחטא למפרע ועל ומחטא זה הוא מתנזר כליל וכגון..שעסק ביופיו וסלסל בשערו כדי לנאוף [7/6/2014 17:22]
ללא תגובות naor / או לזנות..או שהיה רגיל לשתות לשוכרה ומנבל פיו ועוסק בהבלים ומתנזר מן היין כלל. אבל ברור שמי שמתנזר כליל מיין ושלא חטא בו כלל,לפי התורה אסור לו!! [7/6/2014 17:26]
ללא תגובות naor / עיקרו של נזיר הוא שיתקדש במה שאמור להכשל בו. אבל התורה ממליצה דרכים טובות יותר להתקדש מבלי להתנזר! ומשהתנזר מההנאות שנתן ה' מביא קורבן שציער עצמו . [7/6/2014 17:29]
פתח תגובות naor / שכן דרך התורה"דרכיה דרכי נועם"...וזה הלך וציער וסיגף עצמו..התורה בוחרת את דרך ההתגברות על היצר מבלי לבטלו אלא להופכו ככלי ליצר הטוב . [7/6/2014 17:33] [ מס' תגובות : 3]
  אהובה קליין / נאור היקר [8/6/2014 17:10]
  naor / רחבה היא מים..ואני רק טיפה. התלמוד אינו הלכה..וההלכה מתבססת על הרמב"ם, הרא"ש, והרי"ף..הבית יוסף אימץ זאת ולפי הרוב.התלמוד הנו בסיס לדעת מה מקור ההלכה. [8/6/2014 18:27]
  אהובה קליין / נאור היקר [8/6/2014 20:01]
פתח תגובות אלי / נזירות [7/6/2014 23:59] [ מס' תגובות : 1]
  אהובה קליין / אלי היקר [8/6/2014 15:22]
פתח תגובות אלי משעלי / ואולי כל אחד נזיר באופן מסוים- [9/6/2014 22:33] [ מס' תגובות : 1]
  אהובה קליין / אלי היקר [10/6/2014 00:26]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / נזירות קצרת מועד...תורת החיים [10/6/2014 13:22] [ מס' תגובות : 8]
  אהובה קליין / גלי היקרה [10/6/2014 15:30]
  גלי צבי-ויס / אכן, שניים אלה יוצאים מן הכלל. תודה רבה לך אהובה היקרה על נושא כה עמוק ומעניין, [10/6/2014 16:15]
  אהובה קליין / גלי היקרה [10/6/2014 20:18]
  גלי צבי-ויס / אכן כך! [10/6/2014 20:36]
  נורית ליברמן [11/6/2014 21:55]
  גלי צבי-ויס / אכן, רק יוצאים מן הכלל. העובדה היא שאין מנזרים ביהדות, אין זה דבר מבורך ומקובל. [12/6/2014 09:17]
  נורית ליברמן [12/6/2014 10:55]
  גלי צבי-ויס / היהדות בעיקרה היא דת של מידתיות, הכל במידה. רק אנשים לוקחים אותה לקיצוניות לא מבורכת בעיני-לעיתים. תודה יקרה! [12/6/2014 11:23]
פתח תגובות נורית ליברמן [11/6/2014 14:13] [ מס' תגובות : 1]
  אהובה קליין / נורית היקרה [11/6/2014 21:21]
פתח תגובות אילה / בעיני.ואולי אני במעוט.להתנזר זה פשע [12/6/2014 23:09] [ מס' תגובות : 1]
  אהובה קליין / אילה היקרה [13/6/2014 18:20]
סגור

דיולש / תחילתו של ספר פנטזיה - פוסטים [5/6/2014 02:42]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / עיניים כתומות [5/6/2014 09:47]
סגור

מוטי ריקלין / אבות ישורון - פוסטים [4/6/2014 21:56]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / איזו סקירה נהדרת [5/6/2014 09:54] [ מס' תגובות : 2]
  מוטי ריקלין / תודה גלי [5/6/2014 12:34]
  גלי צבי-ויס / כתיבה בהירה ומובנת לכל, הכי חשוב. דימויים וכל יתר האלמנטים הספרותיים גם חשובים אבל בתנאי שהם מובנים. [5/6/2014 13:28]
סגור

אילה / שבע-שבועות - פוסטים [1/6/2014 12:08]
פתח תגובות naor / אמת ויציב...מספר 7 יש לו משמעות רוחנית גבוה ביהדות...שאפו!!! [1/6/2014 17:33] [ מס' תגובות : 1]
  אילה / תודה נאור שבועות שמח לך כפול 7 [1/6/2014 22:34]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / שבע [1/6/2014 19:39] [ מס' תגובות : 3]
  אילה / תודה גלי .שבועות שמח לך פי 77 [1/6/2014 22:34]
  גלי צבי-ויס / נהדר! גם לך יקרה. [2/6/2014 08:24]
  אילה / תודה לך גלי ורק טוב ונעים לכולנו [2/6/2014 10:48]
סגור

מרים מעטו / האדם הוא ליבו של מיתר רוטט - פוסטים [30/5/2014]
פתח תגובות צביה / הלוואי [30/5/2014 10:24] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / צביה יקרה [30/5/2014 12:06]
פתח תגובות אילה / כל כך יפה -ליבו של מיתר רוטט [30/5/2014 11:44] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / אילה יקרה [30/5/2014 12:10]
פתח תגובות naor / שולח רטט ליקום...כול מעשה ופעולה של האני יש לה השפעה בכול חלל היקום הן בחומר והן ברוח..ואנו מיתרים בכלי שהוא אחד!!! [30/5/2014 14:45] [ מס' תגובות : 5]
  מרים מעטו / נאור יקר [31/5/2014 23:21]
  naor / שלום יקירתי. היות ואני מתייחס לחומר שרובו רוח למרות שאין אנו מודעים לו..ולנו רב הנסתר מן הגלוי(גם מדעית)אזי בחרתי להתייחס לעיקר כגלי... [1/6/2014 11:14]
  naor / את צודקת בהנחתך...(וראי תגובתי לגדי על המיתרים)..אותם רתתים הם פולסים חשמליים והתנודה היא עפ"י אורך הגל והתנודה שבו שהיא זו אנו רואים או חשים.. [1/6/2014 11:19]
  naor / ומהו חומר אם לא אורך וגל..! והצפיפות כבייכול בחומר היא זו המגדירה את החומר לעין..ולכן גם לדומם יש רוח והוא חי..אשמח לתגובה ממך!! [1/6/2014 11:26]
  מרים מעטו / נאור יקר [2/6/2014 22:44]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / רטט ליקום [30/5/2014 14:46] [ מס' תגובות : 2]
  מרים מעטו / גלי יקרה לי שבוע טוב [31/5/2014 23:13]
  גלי צבי-ויס / מעניין מאוד, אקרא את הספר הזה. תודה מרים יקרה לי ושבוע נפלא. [1/6/2014 09:15]
פתח תגובות גדי רוטשטין / מיתרים [31/5/2014 09:43] [ מס' תגובות : 3]
  naor / יפה גדי..בהכרח בעולמנו יש מיתרים למרות שלא הצלחנו להוכיח אותם..ובתוך המימדים שאנו חיים בהם ישנם עוד מספר מימדים שאינם גלויים לנו..לכן היחיד גורם משפיע [31/5/2014 11:27]
  גדי רוטשטין / "מיתרים אלפיים" שרה המשוררת ולבי רוטט [31/5/2014 12:21]
  מרים מעטו / את המיתר איש לא ראה אך את רטט המיתר כולם חשו-תודה גדי [31/5/2014 23:26]
פתח תגובות אלי משעלי / היי מרים, שיר שהתחלתי לכתוב אתמול וסימתי עכשיו לפי הנושא שבחרת. [31/5/2014 10:34] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / איזה שיר ניפלא אלי יקר-אכן אני מאמינה שאלוהים שוכן [31/5/2014 23:36]
פתח תגובות *לנה* [31/5/2014 14:39] [ מס' תגובות : 14]
  מרים מעטו / אני שמחה לנה יקרה שהמשפט הניפלא הזה הצליח לשנות את צורת מחשבתך-דרך אגב [31/5/2014 23:31]
  *לנה* / מרים [1/6/2014 11:46]
  מרים מעטו / לנה יקרה [1/6/2014 14:54]
  *לנה* / אהבת חינם רק אנשים חזקים מסוגלים לזה. [1/6/2014 15:11]
  מרים מעטו / לנה יקרה [1/6/2014 17:08]
  *לנה* / החג, ברביעי או בחמישי? [1/6/2014 20:18]
  מרים מעטו / ביום שלישי ערב חג וביום רביעי החג-חג שמח יקרה [1/6/2014 21:07]
  *לנה* / אני בדרך כלל לא חוגגת את חג השבועות אלא אם כן יוצא שאני לובשת סתם בגדים לבנים תודה [2/6/2014 14:49]
  מרים מעטו / גם זה בסדר גם זה מסמל את החג העיקר שאת תרגישי [2/6/2014 15:41]
  *לנה* / תודה איזה כיף אני פשוט לא יהודיה [2/6/2014 16:27]
  *לנה* [2/6/2014 19:23]
  מרים מעטו / לי אישית לא משנה שאת מוסלמית לי חשוב האדם כאדם ולא [2/6/2014 20:06]
  *לנה* / מקסימה מרים [2/6/2014 21:41]
  מרים מעטו / גם את מקסימה לנה [2/6/2014 22:39]
פתח תגובות גדי רוטשטין / קראתי מלחמה ושלום [31/5/2014 17:58] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / האיש הקטן המציית למנהיג הגדול שאינו עושה מאום-כמה פתטי היחס ביניהם [1/6/2014 00:49]
פתח תגובות נורית ליברמן [31/5/2014 18:28] [ מס' תגובות : 3]
  מרים מעטו / נורית יקרה שבוע טוב [1/6/2014 07:32]
  גדי רוטשטין / יפה כתבת עונג ללב וערור למוח [5/6/2014 12:18]
  נורית ליברמן [5/6/2014 12:29]
פתח תגובות אלה לי / מסר מיוחד [1/6/2014 08:50] [ מס' תגובות : 2]
  מרים מעטו / הצליל שאת מתכוונת אליו גם לדעתי הוא המשמעותי ביותר-צליל השקט [1/6/2014 12:07]
  מרים מעטו / שבוע טוב אלה לי יקרה [1/6/2014 12:09]
פתח תגובות יקי דסא© / כל אחד בקצב שלו יוצר מילים.. ולטעמי, זו תפארת היצירה. [2/6/2014 00:57] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / יקיר יקרלי מאוד מאוד [2/6/2014 15:34]
ללא תגובות חנה הילמן / המיתר הזה המפעם בליבנו [4/6/2014 12:28]
ללא תגובות חנה הילמן / המיתר הזה המפעם בליבנו [4/6/2014 12:28]
סגור

גלי צבי-ויס / האדם המצליח, שלא כמשורר. נעשה כזה ולא נולד כזה - פוסטים [25/5/2014]
פתח תגובות נורית ליברמן [26/5/2014 07:34] [ מס' תגובות : 5]
  גלי צבי-ויס / נפלאים הציטוטים שהבאת. ואכן זה לוקח אותנו לכמה מקומות ובכל מקום ניתן לומר: כן ולא. [26/5/2014 11:55]
  נורית ליברמן [26/5/2014 13:22]
  גלי צבי-ויס / נשאיר זאת להם, בדיוק כך. [26/5/2014 15:50]
  גדי רוטשטין / מעט ניתן ללמוד מן ההצלחה [27/5/2014 17:36]
  נורית ליברמן / הכישלון הוא מוחי וברור [29/5/2014 08:05]
פתח תגובות *לנה* [26/5/2014 09:38] [ מס' תגובות : 1]
  גלי צבי-ויס / אמת! איזה יופי של דוגמה וכה נכונה ומדוייקת. [26/5/2014 11:55]
פתח תגובות מרים מעטו / גלי יקרה לי [26/5/2014 14:17] [ מס' תגובות : 1]
  גלי צבי-ויס / למזל בהחלט יש אספקט מכריע בהצלחה. [26/5/2014 15:54]
ללא תגובות naor / ראשית בעיניי הצלחה הנה איכותית ולא כמותית..והכי מסתברא-במצב הנתון ובמכלול האפשרויות הניתנות לי ובהשקעה הכי מירבית גם אם יגעתי חודש מלא ושכרי הנו אלף [26/5/2014 14:20]
ללא תגובות naor / שקל ..הרי זו הצלחה כבירה.וא"א לומר על עניין זה "יגעת ומצאת תאמין"וכך אני מפרש זאת:אם יגעת דייך וזה מה שמצאת אז תאמין שזו מידת יגיעך באפשרויות שניתנו [26/5/2014 14:24]
ללא תגובות naor / לך...ולכך מציאתך היא גדולה.ואנו כבני אדם עלינו להבחין ולהוקיר את מידת ההשקעה ולא את מידת התוצאה שהיא רק זניחה בגין האפשרויות שניתנו לה.ויפה הסתכלות זו [26/5/2014 14:29]
פתח תגובות naor / ולגבי המשורר-בעיניי הצלחת השיר אינו במילים הנשגבות ובאוצר הידע הספרותי..אלא ברוח השיר..ואפשר להבחין את כמות ההשקעה והרגש במילים ועל זאת אני מהלל משורר [26/5/2014 14:37] [ מס' תגובות : 1]
  נורית ליברמן [26/5/2014 18:29]
פתח תגובות naor / מבחינתי משורר דגול הנו המצליח להעביר את הלך רוחו ורגשותיו בכתוב ואין לכך ביטוי במילים או סגנון מאלף..שיר הנו התחברות רגשית בין שניים ולא כיתת לימוד!!! [26/5/2014 14:42] [ מס' תגובות : 1]
  גלי צבי-ויס / אכן, שירה היא נשגבת וייחודית ואתה טוען שלא מידת ההצלחה היא הקובעת [26/5/2014 15:56]
פתח תגובות גדי רוטשטין / הצלחה מתוקה קצרה מועד והכשלונות אתנו תמיד, מלמדים, מחזקים, מאתגרים [26/5/2014 16:23] [ מס' תגובות : 3]
  גלי צבי-ויס / מקסים, מיצית הכל בשיר אחד עמוק של משורר. תודה לך! [26/5/2014 17:11]
  גדי רוטשטין / תודה לך גלי [26/5/2014 17:19]
  גלי צבי-ויס / ברוך שובך. [26/5/2014 17:42]
פתח תגובות אבי בן יוסף [27/5/2014 08:10] [ מס' תגובות : 1]
  גלי צבי-ויס / גם אני סבורה שזו הייתה כוונתו. אלא שבשני המקרים [27/5/2014 11:19]
פתח תגובות רבקה. / משורר נולד משורר בעוד שאדם מצליח לומד להצליח. [27/5/2014 12:30] [ מס' תגובות : 3]
  גלי צבי-ויס / אולי לזו הכוונה. אני הבנתי זאת אחרת: כישורים אמנותיים מולדים (כמו משורר) [27/5/2014 12:48]
  רבקה. / גם לך, גלי יקרה :)) [28/5/2014 06:38]
  גלי צבי-ויס / לעיתים פסיק אחד עושה את ההבדל. אך כך זה גם במקור. אולי הייתה לו כוונה. [28/5/2014 09:36]
פתח תגובות חנה הילמן / דיון על האדם המצליח [28/5/2014 05:59] [ מס' תגובות : 4]
  גלי צבי-ויס / איזה יופי, דברי חוכמה הבאת כאן. תודה לך חנהלה יקרה. [28/5/2014 09:34]
  חנה הילמן / בכיף גלי אפשר להעמיק בנושא הזה עוד ועוד [28/5/2014 11:54]
  גלי צבי-ויס / הנה אייקונים ממני: [28/5/2014 14:25]
  חנה הילמן / חחחחחחחחחחחחחחחחחח את מצחיקה אותי [28/5/2014 15:35]
פתח תגובות סמדר אביעז שלו [28/5/2014 06:45] [ מס' תגובות : 1]
  גלי צבי-ויס / אכן, ההכרה מבחוץ קיימת ולא מבוטלת, אי אפשר להתעלם ממנה. מסכימה עמך לחלוטין. תודה יקרה! [28/5/2014 09:35]
פתח תגובות אסתר-אתי / הצלחה.... [28/5/2014 18:23] [ מס' תגובות : 2]
  גלי צבי-ויס / סוד נפלא לחשת באוזני עתה. אהבה - תמיד עוזרת. תודה יקרה וערב נפלא. [28/5/2014 20:17]
  אסתר-אתי / [28/5/2014 20:48]
פתח תגובות גדי רוט / [29/5/2014 15:15] [ מס' תגובות : 3]
  גלי צבי-ויס / יפה הגדרת זאת, כולנו שחקנים על במת החיים. [29/5/2014 19:11]
  גדי רוט / [29/5/2014 21:34]
  גלי צבי-ויס / מדליק! [30/5/2014 06:52]
סגור

ישי חיים / שיר כניסה לחופה חתן כלה - כניסה לבר מצווה - ברכת הכהנים - פוסטים [23/5/2014 11:16]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / בהצלחה! [23/5/2014 11:54]
סגור

נווד החלומות / עטיפת מתנה - פוסטים [22/5/2014 19:04]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / מצמרר [22/5/2014 20:26]
ללא תגובות יום טוב צבי / אני אבכה עליך [23/5/2014 07:09]
סגור

דוד ברבי / אור ירח - פוסטים [21/5/2014 21:45]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / בוקר טוב, לא הכנסת את יצירתך. נסה שוב. [22/5/2014 07:18]
סגור

אילה / נפש,לב ונשמה - פוסטים [20/5/2014 22:57]
פתח תגובות naor / הלב הוא בשר אלא שהרוח שוכנת בו והיא הרגשות(הלך רוח)והנפש שוכנת בדם והנשמה במוח.תיאורים יפים ועצם הגילוי יש בו מן האמת. [21/5/2014 00:27] [ מס' תגובות : 1]
  אילה / תודה על תשובתך נאור-יום נהדר לך [21/5/2014 12:39]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / ללא תשובות [21/5/2014 07:00] [ מס' תגובות : 3]
  אילה / את צודקת גלי-אני חשה את כולם-תודה [21/5/2014 12:40]
  גלי צבי-ויס / וזה נהדר, המשך יום נעים אילה. [21/5/2014 16:04]
  אילה / תודה גלי ולילה טוב יקרה [21/5/2014 22:35]
סגור

מרים מעטו / הרציונל והאמוציה - פוסטים [16/5/2014]
פתח תגובות חנה הילמן / קשה לאחד את הרציונל והאמוציה [16/5/2014 08:21] [ מס' תגובות : 2]
  מרים מעטו / חנה יקרה [16/5/2014 13:34]
  חנה הילמן / יתכן אך זה גם כן קשה שבת שלום מרים יקרה [16/5/2014 14:03]
פתח תגובות חנה הילמן / קשה לאחד את הרציונל והאמוציה [16/5/2014 08:21] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / [16/5/2014 13:35]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / אני חושב משמע אני קיים [16/5/2014 22:23] [ מס' תגובות : 2]
  מרים מעטו / גלי יקרה לי שבוע טוב [17/5/2014 20:16]
  גלי צבי-ויס / ממש כך, אנו בהסכמה מלאה. שבוע נפלא מרים יקרה לי. [17/5/2014 20:40]
פתח תגובות אלה לי / מסתבר שאחד לא יכול בלעדי השני [17/5/2014 03:45] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / אלה לי יקרה שבוע טוב [17/5/2014 20:24]
פתח תגובות אילה / מקסים ,כך,לפעמים ,אני חשה [18/5/2014 18:36] [ מס' תגובות : 2]
  מרים מעטו / התחושות הן רבות אילה יקרה-תלוי מה את חשה ואם את [18/5/2014 21:28]
  אילה / את צודקת -ואני כן [27/5/2014 23:24]
פתח תגובות naor / השכל..הלב..והכבד.. [19/5/2014 13:11] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / נאור יקר [19/5/2014 22:06]
פתח תגובות נורית ליברמן [20/5/2014 18:16] [ מס' תגובות : 3]
  מרים מעטו / נורית יקרה [21/5/2014 23:09]
  נורית ליברמן [22/5/2014 09:57]
  מרים מעטו / נורית יקרה [23/5/2014 16:03]
פתח תגובות דוד ברבי / מוטב כך [21/5/2014 13:45] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / דויד יקר [21/5/2014 23:14]
פתח תגובות אבי בן יוסף / אמוציה ורציונאל ומה שביניהם [24/5/2014 11:32] [ מס' תגובות : 1]
  מרים מעטו / אבי יקר [24/5/2014 23:54]
פתח תגובות naor / כול מחשבה בעולם כמעט משותף לה האמוציה..אפילו בפתרון תרגיל פשוט בחשבון..אם במעט או הרבה. גם מבחינה פיזיולוגית,כימית,משולבים שניהם גם אם אין אנו מודעים [25/5/2014 10:13] [ מס' תגובות : 7]
  מרים מעטו / מאוד מענין מאור יקר-זאת תובנה שחידשת לי-מתמטיקה ורגש איך זה עובד יחד?-מדהיםשבוע טוב-ממני [25/5/2014 16:59]
  naor / ומהו הרגש..?זוהי תחושה..הלך רוח ,שמחה,עצב,מתח,דכאון,וכו'..המוח הנו מאגר מידע וניתוח ותו לא! המוח מנתח את הרגש ומעביר פולסים חוזרים אל הגוף שהוא חש.. [25/5/2014 22:57]
  naor / מרגיש,כואב,שמח..והכול בצורות שחלקי גוף אמונים עליהם..אם חיוך,דמעה,הרגשת קור וחום.כך בתרגיל חשבון המוח מנתח,את השלכת הניתוח הגוף חווה אם במתח,חדווה,ו [25/5/2014 23:01]
  naor / שמחה,לחץ...שכול אלו הגוף חווה ע"י זה שהמוח מעביר אותם פולסים לגוף..חכמים כבר אמרו"שמועה טובה תדשן עצם"ולא מוח .אף בדבר קטן שהמוח חושב הגוף מבטא הרגשות [25/5/2014 23:07]
  naor / ותחושות המלווים בתמועות מסויימות או מצמוץ עין או מצח או חיוך וזה בלי שימת לב כלל כמין רפלקס הניתן ע"י המוח המעביר זאת ע"י מערכת העיצבית.למרות שחלק [25/5/2014 23:13]
  naor / מהמוח הנו עצב אך הוא זניח לעומת החשיבה והניתוח ומאגר המידע..רוב עיצבי הנו בגוף והוא מוליך את התחושה והרגש למקומות שהמוח פוקד עליו על פי קודים מותאמים. [25/5/2014 23:17]
  מרים מעטו / נאור יקר-מכל מלמדי השכלתי -תודה על כל התוספות שכתבת-מענין מאוד ותודה [26/5/2014 17:36]
סגור

אודי גלבמן / אריק איינשטיין - פוסטים [9/5/2014]
פתח תגובות גדי רוטשטין / "אומרים שהיה שמח עד שהגעתי" [9/5/2014 13:04] [ מס' תגובות : 1]
  אודי גלבמן [9/5/2014 16:21]
פתח תגובות אלי משעלי / היי אודי, כוונתך לשיר בהמשכים שכל אחד מוסיף שורה או בית או בנפרד. בכל מקרה הנה שיר שכתבתי לזכרו בסמוך למותו- [9/5/2014 16:06] [ מס' תגובות : 1]
  אודי גלבמן [9/5/2014 16:22]
פתח תגובות גדי רוט / שבת שלום לך אודי גלבמן ידידי קבל משהו שרק כרגע כתבתי בעקבות בקשתך [10/5/2014 08:46] [ מס' תגובות : 2]
  חנה הילמן / יופי של שיר [11/5/2014 07:44]
  חנה הילמן / יופי של שיר [11/5/2014 07:44]
פתח תגובות נורית ליברמן [10/5/2014 09:50] [ מס' תגובות : 1]
  אודי גלבמן [10/5/2014 11:36]
פתח תגובות נטע התמר / אריק איינשטיין [10/5/2014 17:40] [ מס' תגובות : 1]
  אודי גלבמן [10/5/2014 17:49]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / ואני מוצאת בו תקווה, אופטימיות וגישה נכונה לחיים [11/5/2014 09:41]
סגור

כפיר שחר / יש חיים לפני המוות? - שאלה נוקבת ליום הזכרון - פוסטים [6/5/2014 00:20]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / טוב למות בעד ארצנו? [6/5/2014 11:34] [ מס' תגובות : 2]
  כפיר שחר / השכחה היא המוות האמיתי. [6/5/2014 13:01]
  גלי צבי-ויס / שכחה זה גם סוג של השרדות אנושית. [6/5/2014 20:23]
ללא תגובות ליאון / לכפיר בוקר טוב! [9/5/2014 08:53]
סגור

אילה / משחק מילים לעצמאות - פוסטים [5/5/2014 22:57]
פתח תגובות גלי צבי-ויס / עצום! [6/5/2014 11:35] [ מס' תגובות : 2]
  אילה / תודה גלי זוכרת את המוזה? עצמאות שמח,יקרה [6/5/2014 13:32]
  גלי צבי-ויס / בודאי ועוד איך. [6/5/2014 20:21]
סגור

רמי נוריאל / המסע שנמשך - פוסטים [5/5/2014 15:39]
ללא תגובות naor / מרגש מאוד...ואין נחמה! הלב צובט אך במותם ציוו לנו להמשיך ולחיות..יהי זכרם ברוך!!! [5/5/2014 16:23]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / נתפלל לימים טובים יותר [5/5/2014 16:56]
סגור

כפיר שחר / נישואים בבני אדם - להתחיל פרידות - פוסטים [5/5/2014 12:33]
ללא תגובות naor / ועל זה החכם באדם כתה...מה שהיה הוא שיהיה...וסוף מעשה במחשבה תחילה..ובשביל זה נכתב גם איזה הוא חכם הרואה את הנולד!!! [5/5/2014 13:09]
ללא תגובות גלי צבי-ויס / נקודת מבט [5/5/2014 16:55]
סגור

 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10 
דף 9 מתוך 10
כל היצירות סיפורים שירים ראיונות תחרות מאמרים הודעות אתיקה יוצרים במת דיון פטפטת
בניית אתרים בניית אתרים Media4u